Favoriti mjeseca - KOLOVOZ 2014. (Sleek, MUR, Catrice,...)

13:30


Pozdrav dame,

kraj je mjeseca i znamo svi što se radi kada je kraj mjeseca, pišu se mjesečni favoriti. Ljeto polako privodimo kraju...ja osobno obožavam ovaj dio godine, kasno ljeto - rana jesen, vrijeme je vrlo slično proljeću, a proljeće je moje najdraže godišnje doba. No da ja ne duljim više sa svojim random brbljanjem hajmo se mi baciti na brbljanje o kozmetici.


Golden Rose Vision Lipstick 105 je nova stvar u mojoj kolekciji, pakiranje je isto kao kod NYX Matte ruževa (samo dosta kvalitetnije, dodala bih), odlična, odlična nijansa ruža, ne znam kako bih ju točno opisala...ovo je tamnija nude pink nijansa koja super izgleda na usnama, ja kao veliki ljubitelj neutralnih i nude usana znam koliko nude usne mogu biti dosadne ponekad, ovo je i dalje neutralna njudiš nijansa ali primjetnija i usne izgledaju puno i sočno, nešto kao Kylie Jenner boja koju svi furaju samo puno više pink. Ruže je fino kremast ali ne toliko gdje vam se razlije van usana, jako ugodan  za nositi i dosta dugotrajan na mojim usnama. GR rastura sa ruževima u zadnje vrijeme kao i Avon.
Catrice Beautifying Lip Smoother 020 Apricot Cream - kada sam vidjela da Catrice izlazi sa svojom verzijom Clarins Instant Lip Perfectora bila sam jako sretna jer sam veliki fan Clarins verzije koju sam imala i potrošila no to je toliko skupo sjajilo da jednostavno nisam mogla opravdati njegovu cijenu koja je 200+ kuna. I tako je izašao ovaj i ja sam odmah ugrabila jedan da probam i zadovoljna sam, ja osobno mislim da je Catrice verzija jako dobra alternativa Clarinsovom sjajilu. Sjajilo nije jako pigmentirano, ali ima jako, jako lijepu teksturu, jako je ugodan na usnama  i imam osjećaj da ih jako dobro i hidrira, što mi je u ovoj sezoni alergija bilo jako važno. I da, nije ljepljikav.
iQ Mirror Shine Gloss in 4 Nude Collection [RECENZIJA] - i dalje mislim kako su ova sjajila najbolja sjajila koja možete naći u našim drogerijama ovog trenutka. Obožavam ovu nijansu, izrazito pigmentirano sjajilo, super teksture, super miris, odlično pakiranje...odite pročitati recenziju, stvarno su odlični.



WET N WILD Coloricon Bronzer in Bikini Contest - ovaj bronzer sam totalno bezveze kupila, taj dan sam jednostavno bila loše raspoložena i morala sam nešto kupiti, ne moram reći da mi još bronzera u kolekciji ne treba, ali što ćeš...i od te bzvz kupnje ja sam ostala super ugodno iznenađena. Na meni izgleda kao da sam bila cijeli dan na suncu i uz boju sam malo crvena jer ima crvenog podtona u njemu, ne znam koliko ovo privlačno zvuči ali vjerujte mi to je dobra stvar heheh, izgleda super na licu, koristim ga za all over bronze i uvijek ga samog koristim jer mi je toliko lijep. Nije totalno mat ima taj neki lagani sjaj ali nema shimmera iliti nedaj bože glittera. I ima SPF 15, što nikad nije na odmet.
MAKEUP REVOLUTION Bronzer in Medium Matte - odličan on the budget mat bronzer, dosta je neutralan, baš ga volim koristiti, lako se blenda, ne trusi se i jako mi se sviđa kako izgleda na licu.






SLEEK Blush in Life's a Peach - njegovo veličanstvo Sleek. Ovo je idealno ljetno rumenilo, toliko je lijep, lijep je u pakiranju, lijep je kada ga swatchate, prelijep je na licu, ne znam jeste li skužili ali lijep je hahaha. Mat je finiša, kao i svi ostala Sleek rumenila, vrlo pigmentiran. Još jedan hit u nizu Sleek hitova.
CATRICE Defining Blush in Mandy-rine - ovo je također novitet u Catrice ponudi, rumenilo je P R E D I V N O. Ne mogu ga na fotkama uhvatiti, uživo je još ljepši, ako se nađete u Mulleru ili DM-u swatchajte tester, predivno je. Ovo je neutralno peachy rumenilo, savršeno za sve ljubitelje peachy nijansi, ukoliko ste netko tko na svakodnevnoj bazi nosi peachy nijanse na usnama, ovo vam rumenilo T R E B A.



I <3 MAKEUP Death By Chocolate paleta sjenila - najbolja paleta koju imam od MUR. Da rekla sam to. Najbolja. A imam ih 7. Ovo je njihova verzija Too Faced Chocolate Bar palete. Ako želite jednu MUR/I <3 MAKEUP paletu sjenila, uzmite ovu. Sjenila imaju miris čokolade, no nisam fan mirisa, umjetan je ali nije jak i ne osjetim ga kada sjenila nanosim na oči tako da nije problem.


AVON Makeup Fixing Spray - nisam isprobala puno fiksirajućih sprejeva, ali ovaj sprej je meni odličan. Stalno ga koristim, imam ga...dugo, kada je izašao...početkom godine?! A pogledajte koliko sam potrošila. Okej koristila sam i druge u međuvremenu, ali ovaj koristim prosječno svaki drugi put kada se šminkam. Koristim ga kada mi puder nije najbolje sjeo na kožu ili sam nanijela malo previše pudera u kamenu i jako lijepo ga sjedini sa kožom i ukloni taj puderast izgled i nakon par minuta lice izgleda super. Koristim ga i da poveže sve na kraju i makeup izgleda odlično, i produlji ga. I mislim da mu ovo nije prvi put da je u mjesečnom favoritima.


SWISS O PAR Silver šampon za kosu - za ovo ste zaslužni svi vi koji ste mi preporučili ovaj šampon na Facebooku kada sam vas pitala za savjet, odličan šampon za 20-tak kuna, super mi ukloni žutilo iz pramenova i jako sam zadovoljna. Hvala vam :*
LE PETIT MARSEILIAIS maska za kosu sa karite mlijekom i medom za suhu i oštećenu kosu - wow, mene je ova maska za kosu oduševila, jako je gusta, što mi je odlično, kosa mi je tako lijepa i mekana na dodir, a u zadnje vrijeme sam se borila sa suhom kosom zbog svog tog silnog bojanja kose i ono što mi je inače bilo dobro više nije bilo dovoljno i tako sam jedan dan na blef uzela ovo i oduševila se, masku ostavim na kosi malo duže, pa za to vrijeme u tušu ne znam, obrijem noge haha ili nešto. Ponavljam kupovinu 100%, jer znate da ja regeneratore i maske za kosu trošim kao da ih jedem haha.


I to bi bilo to za ovaj mjesec :)

Recite mi kako ste vi, kako ste proveli kolovoz, koji su vaši favoriti za ovaj mjesec? Pišite mi. 



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

35 komentari

  1. Svaki put kad pročitam novi post o tvojim favoritima, moja WL doživi eksponencijalu progresiju :D
    Ovaj put na listu dodajem (samo) Golden Rose ruž i Catrice rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, oprosti? :D
      Ja najsretnija ako završe i u tvojim favoritima ;)

      Izbriši
  2. Imam istih problema s kosom i danas sam isto na blef kupila ovu masku tako da sam hepi što čujem preporuku.
    Fiksator mi je HG totalno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadadm se da će se i tebi svidjeti kao i meni :D

      Izbriši
  3. Od kuda je Silver šampon? Također mi WL rastee :)

    OdgovoriIzbriši
  4. 7 MUR paleta? ok, pisala si o Iconic 2 i 3, Essential Mattes, ovoj čokoladnoj, imaš jednu onu manju paletu...i koje još 2? :)
    i meni se isto Avon fiksator sporo troši... stvarno je odličan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iconic 2,3, Essential Matte, mala Stick and Stones, Salvation palette u Dia de Los Muertos, Girls on Film i Run Boy Run. :)

      Izbriši
  5. woow super :DD
    šteta što nije bila recenzija Salvation paleta pošto imaš krasne i oštre slike
    koliko su velike u usporedbi s Redemption paletama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa mogu biti nikada nije kasno :)
      Iste su veličine kao i Redemption palete.

      Izbriši
  6. Je l' to konačno došao ostatak Catrice noviteta u Müller? #nemoguvišečekati

    OdgovoriIzbriši
  7. Totalno offtopic, ali molim te mozes li napraviti post o najdrazim kistovima za sminkanje? Inace pratim tvoj blog vec dugo i po mojem misljenju jedan od najboljih hrvatskih beauty blogova :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je post kojeg dugo traze citatelji ali jos uvijek za neke stvari sam u potrazi za onim pravim, cim nadem post ide :D Hvala tu puno na lijepim rijecima :*

      Izbriši
  8. Imam 105 GR Vision ruz i u svemu se slazem sa tobom,nijansu je tesko opisati ali je divna,jedino sto je na mojim usnama dosta svetlija nego na tvom swatchu,i meni dugo traje na usnama.Volim i GR Velvet Matte 12,a pre par dana sam kupila i Avonov Carnation.Da,i ja obozavam ruzeve kao i ti:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj dio ruke je svijetliji od ostatka tijela pa je ispao malo tamniji. Ima nas lisptick freak-ova :D

      Izbriši
  9. Jao koja krasota skoro sve mi je na wishlisti... Danas u mulleru bila ima nesto malo noviteta nema svega:/ probala sam i ja ovaj WetnWild bronzer i stvarno je super :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bronzer je bas dobar da, jako ugodno iznenadenje :D

      Izbriši
  10. AAaajjj, Catrice noviteti i MUR stvarčice, žeeeelim ^^

    OdgovoriIzbriši
  11. Opet me bacas u trosak! :D
    S tvoje liste favorita zelim samo Catrice sjajilo i rumenilo, Sleek rumenilo (cim je peachy, moram skupit sve haha), a bome mi i treba ovaj pre di vni WNW bronzer i Le Petit Marseiliais maska. :D Dakle skoro sve, haha.
    Sto se tice pinky nude ruzeva, moj favorit je IQ Cosmetics 26 Old rose (u pink gold pakiranju), mislim da bi se i tebi svidio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenks na prijedlogu :D Ispricavam se tvom novcaniku :D

      Izbriši
  12. Iii MUR paletica ode u košaricu.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lijepo izgleda ova paleta :)
    Po meni je najbolji silver šampon od keuna..meni je spasio kosu :)
    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  14. odlični favoriti. Mur me izneadio svojim paletama tj.bojama i jedva čekam da si naručim čokoladu i muerte

    OdgovoriIzbriši
  15. Odgovori
    1. Nadam se da ces i ti biti zadovoljna s njime :)

      Izbriši
  16. joooj, catrice rumenilo i I<3makeup paleta mi idu na wishlistu :D

    Life's a peach imam, ali nikako mi ne stiže na red iskreno, pored ostalih rumenila... nekako više posežem za drugim nijansama, pa ga pokušavam udomit prek mojekrpice >.<

    Golden rose Vision ruž imam u nijansi 111, i super mi je, tamnija je nijansa a ne razlijeva se, i jako je ugodan za nošenje. a uz to obožavam i Velvet matte u nijansi 11! i na wishlisti su mi još nijanse 12 i 20 :-P

    jedva čekam dolazak Catrice noviteta u Muller! vidjela sam danas u "svom" DMu da je novi asortiman Essencea već došao :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi smo cekali te Catrice novitete kao da sutra ne postoji :D

      Izbriši
  17. Zasto ne odgovaras na komentare? Neko vreme nisam ostavljala komentare bas zbog toga i vidim da se situacija nije promenila,bezveze...

    OdgovoriIzbriši