AVON Ultra Color Bold Lipstick [RECENZIJA & SWATCHEVI]

18:18




Pozdrav dame,

danas za vas imam pravu poslasticu, jučer me je Avon iznenadio sa paketom koji su mi poslali u kojem se nalazila nova linija ruževa pod imenom Avon Ultra Color Bold Lipstick (Hidrokolor Bold).

A ja sam se odmah bacila na posao i počela sa fotkanjem jer znam da vas sve jako zanimaju nijanse.




Ruževi dolaze u super slatkom pakiranju (znam da to zapravo nije bitno, ali nije nikada na odmet), ambalaža je sada već klasična Avon ambalaža kao i kod Hirokolor ruževa.

U liniji se nalazi 15 nijansi ruževa.


Bare Impact, Starbust Pink, Peony Pop, Bright Nectar



Extreme Mauve, Fearless Fuchsia, Hi-Def Plum






Rapid Rose, Power Plum, Max Mocha,  Bold Bordeaux




Moram reći da Avon ove godine rastura sa ruževima, ova Bold linija sadrži puno zanimljivih i jarkih boja.

Ruževi su iznimno pigmentirani, no zbog svoje kremaste teksture sa ovim ruževima vam ne gine olovka za usne ispod ruža jer ruževi "krvare" van rubova usana, svjetlije nijanse i ne toliko no tamnije nijanse da. No to nije ništa čudno za ovakvu teksturu ruževa. 

Trajnost ruževa je cca 3 sata, tamnije nijanse možda malo duže, ali ukoliko stavite olovku za usne ispod, trajat će još duže sigurno, ja sam ih nosila bez olovke za usne. 

Jako su ugodni za nositi, nisu teški na usnama i ruževi se lijepo jednolično nanose na usne. Finiš ruževa je kao što već možete pretpostaviti kremasti i sjajni no sjaj s vremenom nestane i ostane vam boja ruža koja blijedi ravnomjerno i ostavljaju kao neki stain na usnama. 

Što se tiče nijansi u liniji, moje osobno mišljenje je da joj fali svjetlija nude nijansa, nude nijansa koja je u liniji je tamna i ful smeđeg podtona, nisam sigurna na što su ciljali sa nijansaom Max Mocha, jer nećemo se lagati, na mojim usnama izgleda kao govance, nekako sam pokušala tu nijansu isfurati pozom no, ne...još na fotki izgleda nosivo, no uživo je više smeđi. Također mislim da joj fali neon narančasta nijansa recimo, u liniji jesu dvije nijanse koje su u narančastim tonovima no prava neon narančasta kao što ima neon pink nijansa Fearless Fucshia, koja je btw totalni dupe NYX Matte ruža u nijansi u nijansi Shocking Pink, samo kremasti, i možda umjesto jedne crvene nijanse jedna super hladna ljubičaste nijansa. Što se tije ostalih nijansi, to je manje više to, nijanse koje su trenutno popularne u beauty svijetu.

Crvene nijanse su jako slične, prve dvije su vrlo slične i druge dvije, prve dvije su hladnije crvene nijanse a drgue dvije toplije sa narančastim podtonom. 

Ruževi mi se jako sviđaju, Avon je opet rasturio sa ruževima, ja sam još uvijek opsjednuta njihovim Hidrokolor Aboslute ruževima, bravo Avon. 

Ruževi su dostupni u Avon katalogu kampanje 12/2014 po cijeni od 25 kuna, za narudžbu obratite se svojoj Avon Lady. 




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

35 komentari

  1. Jao.... Divni su. Uzimam, čini mi se, barem 3 nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, svaka čast na trudu… probala sam ih i dobri su mi…:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bold Bordeaux <333 i svi crveni i High-def plum su mi predivni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će se tebi svidjeti crvene nijanse :D

      Izbriši
  4. Prvo da pohvalim fotke koje su odlične ;)
    Naravno da je ambalaža bitna jer to je prvo zbog čega pogledam neki proizvod (znam jadno od mene, ali što ću) :D
    Peony pop i Rapid rose <3, a što se crvenih nijansi tiče nekako mi sve izgledaju skoro isto :o

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Skoro i jesu iste hehe, zapravo prve dvije i druge dvije su jako slične, tako da bi im dvije crvene u liniji bilo dosta :D

      Izbriši
  5. Prekrasni su! Znaš li jesu li limitirano izdanje ili ulaze u dio stalne postave? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa Avonom nikad ne znaš, iskreno...sumnjam da će ih biti uvijek, ali nadam se da sam u krivu :D

      Izbriši
  6. Moram prvo tebe pohvaliti...prelijepa si! A ruževi su odlični,mislim da ću kupiti ovaj bold boreaux! :) Sjajan post!

    OdgovoriIzbriši
  7. čini mi se da su umjesto 4 crvene nijanse dostupne samo 2...jer mi izgledaju skroz isto....super post btw

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan post! Boje su divne, moraću da nabavim bar jedan ruž! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasni swatchevi, molim te samo reci koju nijansu pudera imaš na licu da bih se mogla usporediti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na fotkama imam Novi Catrice Nude Illusion u nijansi 010 a ovako za usporedbu ja sam Bourjois 123 Perfect 51 :)

      Izbriši
  10. Prekrasne nijanse ruževa! Iznenadila sam se koliko mi se Max Mocha sviđa, a inače nikad ne nosim takve nijanse. Ostatak ekipe je također krasan, baš ima lijepih nijansi :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uživo je više smeđi, baš ful smeđi, sad kad gledam fotku na meni izgleda kao da ima neke crvene podtonove, ali nema. :D

      Izbriši
  11. Ajooooj, Starbust Pink, Peony Pop i Fearless Fuchsia! Prekrasni :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Po mome mišljenju ti Max Mocha divno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha eto, kako kome :D Ja se jako čudno osjećam s tim ružem hehe

      Izbriši
  13. Volim kremaste ruževe ....nisam se pronašla u nijednoj nijansi, nažalost! Sve su mi prejake za jesen/zimu kada volim jače naglasiti oči. Dobro kažeš, hvali im nude nijansa. Ti si mi na fotkama prelijepa, samo ti ove tamne nijanse, po meni, nikako ne stoje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kao vjerna nudača sam odmah primjetila da im toga fali :D

      Izbriši
  14. Extreme Mauve je WOW. Divne nijanse.. uzela bi barem pola ali ni svojih 20 ne stignem rotirati.

    OdgovoriIzbriši
  15. Divni suu, nisam ni znala za tu kolekciju kako sam bila na odmoru :D Btw, sjajno ti stoji boja kose :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Divni su, posebno pink i ruzicaste nijanse, a jako mi se svidja i koralno roza Peoni Pop. Jedino me ne privlace te tamno smedje i crvene, nekako su sve iste i nisam bas neki fan crvenih ruzeva. Svaka cast za post i trud, super su ti slike, vec sam gledala jednu recenziju, ali sad mi je bas i ova tvoja legla i detaljno sam prostudirala. Jedva cekam da ih dobijem, mada ne vjerujem da cu testirati sve nijanse.

    OdgovoriIzbriši
  17. meni ovaj smeđi na tebi izgleda ko Nutella :)

    ajd pliz ako bi ti se dalo tj. ako imas nyx-ov Shocking Pink da napravis usporedbu?
    mislim ak nemas vremena za post, okači sliku na instač ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Peony Pop i Hi-Def Plum su mi najljepše :) super post!

    OdgovoriIzbriši
  19. Svaki mjesec od svoje Avon lady dobim katalog i naručim.Isplati se jer je dosta jeftino ali i kvalitetno!ruževi su im zakon..a i fini gelovi za tuširanje! <3

    OdgovoriIzbriši