TOP BUDGET BUYS #4

15:36


Pozdrav dame,

vrijeme je za novi Top Budget Buys post, posljednji je bio čak u ožujku i definitivno je vrijeme da sa vama podijelim još dobrih budget friendly proizvoda.



Golden Rose Mineral Terracotta Powder (59,00 kuna) - ovo je malo neobičan proizvod i kada gledate u njega možete se zbuniti ne znajući za što točno ovaj proizvod služi. Ovaj proizvod je neki miks završnog pudera u kamenu i highlightera. Ima dva dijela, jedan ima shimmer drugi ima samo lagani sjaj. Ja ovaj proizvod koristim kada želim izgledati dewy ali ipak želim nositi puder sa mat finišom, onda ovaj proizvod nanesem lagano nekim mekanim kistom po licu dobijem taj dewy izgled, također ga nekad pomiješam sa puderom u prahu i nanesem ispod očiju da fiksiram korektor, ali vrlo malo, inače ćete izgledati kao klaun, ovaj proizvod definitivno zahtjeva malo više isprobavanja i igre da vidite kako vama najbolje odgovara koristiti ga.


ARTDECO sjenila (36 kuna) - sjenila o kojima se ni približno dovoljno ne priča u blogosferi, općenito o ARTDECO kao brandu. Vrlo dobar brend i VRLO dobra sjenila. Vjerujem da ste upoznati sa njihovim sistemom no da ponovimo gradivo za svaki slučaj: Sjenila kupujete u kao "pan" formi i oni imaju magnetizirano dno, i u ponudi imaju prazne palete raznih veličina u koje stavljate sjenila, konkretno paleta koja je na fotki je 73 kune. Palete možete i ne morate kupovati ali nekako je jednostavnije još uložiti malo u paletu jer su sama sjenila dosta mala i vrlo lako ih možete zagubiti što je velika šteta jer su sjenila stvarno odlična, tekstura je predivna, puterasta su, ne truse se, izvrsno se blendaju, pigmentirana su, mat nijanse su izvrsne kvalitete a znate da obično brandovi podbace sa mat nijansama, no ARTDECO ih je razvalio, imaju veliki izbor nijansi, pretežito se radi o neutralnim nijansama i nosivim bojama. Jako mi se sviđa sistem koji imaju jer si sami stvarate svoju savršenu paletu i nećete završiti sa nijansom koja vam se ne sviđa i koju nećete koristiti. Nijanse na fotki su (redom): 551, 555, 584, 517, 34, 95 i 503.


Makeup Revolution Sticks & Stones Eyeshadow palette (45,90 kuna) - nastavljam sa sjenilima, ja stvarno nisam osoba od ludih boja na očima, to nije moja furka kako se kaže, jako dugo vremena uopće nisam ni imala ništa osim neutralnih sjenila u kolekciji, ali onda sam od web shopa PINK PANDA dobila na testiranje par proizvoda od MUR i među njima je bila i ova paleta i meni je odlična, sjenila nisu velika, cijela paleta sama po sebi nije velika, ne zauzima puno prostora i na jednom mjestu imate izbor raznih boja za onda kada vas jednom u 4 mjeseca "lupi" da nosite nešto drugačije na očima i još ne košta puno uopće. Sjenila su odlično pigmentirana, lagano se blendaju, stvarno ne mogu reći ništa loše o paleti, ova dva veća sjenila su kao sjenila za obrve no komotno ih možete koristiti kao sjenila za oči jer vam za svaki look trebaju ovakve nijanse kao prijelaz. Cura mora imati opcije hehe.


Look by BIPA Eyeliner Pen (25 kuna) - ja inače jako dugo već koristim Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner kada želim jako tanak cat eye postići, ali ta stvar košta preko 50 kuna, a ja relativno brzo trošim tuševe, i tako sam naišla slučajno na ovaj eyeliner koji je doslovno dupe za Maybelline tuš, identično izgledaju, aplikator im je isti, jedino je Maybelline mrvicu više pigmentiraniji ali ovaj se brže suši, tako da sam potpuno prešla na ovaj i jako sam zadovoljna i Maybelline mi uopće ne fali. Tako da ako koristite Maybelline oškicajte ovaj stvarno mislim da će vam se svidjeti jednako kao i Maybelline.


Look By BIPA Kajal Waterproof (13,90 kuna) - ove olovke koristim već neko vrijeme, završile su i u favoritima mjeseca, jako dobre jeftine olovke za oči. Hoćete od basic crne i smeđe do ljubičaste i zelene, ljubičasta jako lijepo izgleda na waterline-u i oživi look dosadnjikav look u trenu. Mekane, pigmentirane i ne mrdaju.

I to bi bilo to za ovaj top budget post.

Jeste li vi nedavno naišli na neki dobar budget friendly proizvod u drogerijama? Pišite mi. :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

6 komentari

  1. Koristim ARTDECO sjenila već nekoliko godina i pre zadovoljna sam. Slažem se da se njihovi proizvodi trebaju više reklamirati!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja obožavam Artdeco sjenila i potpuno se slažem sa hvalom na račun mat nijansi, odlične su. Imam jednu taupe nijansu koju koristim za konturiranje i nisam našla ništa što bolje funkcioniše od nje. Jedina loša stvar je što oni staaaalno povlače nijanse iz prodaje, svaki put kad nađem sjenu ili ruž koji volim, nema šanse da ih nađem opet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da to je jedina mana, ni ja nikada nisam našla više jedan nude ruž kojeg sam imala. :)

      Izbriši
  3. Artdeco sjenila su savršena, imam ih 9 zasad i zaista su sjajni, takođe su im i rumenila jako dobra, ovdje kod nas u BiH, u CMu ili Didaco shopovima često (baš često) budu sniženja 50 % na čitav asortiman i za oko 3,5 eura se može kupiti rumenilo Artdeco ili oko 2 eura sjenilo što je fenomenalno obzirom na kvalitet. Jedan nepremašen proizvod je njihova baza za puder super je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Defintivno imate bolje akcije na ARTDECO proizvode nego mi, zapravo mi nikada nemamo takve akcije haha :(

      Izbriši
  4. Nemam još nijedno Artdeco sjenilo. Shame on me!
    Svakako ih moram isprobati. Izgledaju divnooo

    OdgovoriIzbriši