SLEEK I-Divine Oh So Special paleta sjenila [RECENZIJA]

18:09


Pozdrav dame,

danas ću malo o paleti sjenila koja me oduševila (kao i sve od ovog branda). Svi volimo Sleek proizvode, ja nisam nikakva iznimka, omjer cijene i kvalitete je kod njih uvijek odličan. Danas ćemo se pozabaviti Oh So Special paletom sjenila...pa krenimo sa osnovnim informacijama:



Paleta ima zanimljiv "twist"...u toj hrpici neutralnih sjenila nalazi se peachy i pink sjenilo zbog kojih mi i je ova paleta tako zanimljiva. Dugo po Instagramu gledam look-ove sa peachy sjenilima i malo je reći da sam oduševljena. Znam da mogu koristiti neko peachy rumenilo kao sjenilo no ova Ribbon nijansa u ovoj paleti je savršena peachy nijansa. 
Što se tiče kvalitete sjenila ista je kao i kod ostalih Sleek paleta, shimmer nijanse su odlične pigmentacije, mat nijanse malo kaskaju te su ipak maalo lošije od shimmer nijansi ali neka vas ne zavara to što se možda lošije swatchaju i dalje lako možete pretjerati s ovim mat nijansama kada radite s njima. Tako da je pigmentacija koju imaju sasvim dovoljna, tako da sam ja i sa mat nijansama u paleti vrlo zadovoljna. 
A crna nijansa je odlično pigmentirana, baš sam fan tog mat crng sjenila kojeg imaju u paletama, kada bih ju barem mogla samu imati jer vrlo često posegnem za nekom Sleek paletom upravo zbog te mat crne nijanse kada radim sa nekim drugim sjenilima.

Swatchevi su rađeni bez ikakve baze, tako da ćete sa bazom dobiti još i bolju pigmentaciju.




Još jedan odličan proizvod od Sleek-a...pakiranje paleta mi se isto jako sviđa jer je tanko i kompaktno, ne zauzimaju puno mjesta a u njoj imate veliko ogledalo i 12 sjenila. 

Mislim da će vrlo brzo doći dan kada ću skupiti sve Sleek proizvode jer su me toliko osvojili, a sad čujte ovo...ovo što ću vam reći dolazi iz usta cure koja je opsjednuta ruževima, svi vi koji me čitate dugo to već znate, ali ja nemam NIJEDAN Sleek ruž! #šokinevjerica. 

Tako da primam prijedloge za Sleek ruževe, koje su nijanse must have? Pišite mi :) 




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

22 komentari

  1. a mene zanima sleek matte me- rioja red. :D To mi je na wish listi, i Sleek Au Naturelle sam narucila kada je bio onaj vikend sa 30% popusta, a ovo nisam, i kajeeem seee. :(
    Samo cekam kada ce mi doci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rioja Red je i meni na WL, Au Naturelle imam i staalno ju koristim :)

      Izbriši
  2. Ova paleta je krasna, shame on me nemam nijedan Sleek proizvod, ali imam listu želja haha ova paletica je definitivno na njoj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je danas stigao Sleek paket, Matte Me Rioja Red i Party Pink :) Paleta već imam puuuuuno, a moja preporuka za ruž ti je Mystic i Vamp ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne želim gomilati palete ali obećala sam si čim prvu potrošim odmah kupujem ovu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah sretno, ja si to kažem uvijek, ali džabe.

      Izbriši
  5. paleta je predivna, sviđaju mi se sve nijanse, ovo je prava paletica za mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. imam ju i jako ju volim! :) baš sam nedavno nosila look s tim peachy sjenilom u kombinaciji sa smeđim i malo crne u vanjskom kutu oka i dobila sam par komplimenata i bila si totalno happy jer je netko primjetio :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Peachy sjenilo se definitivno primjeti, totalno drugačije a opet nije toliko in your face :)

      Izbriši
  7. paletu dugo gledam i osim nje zelja mi je imati još nekoliko sleek paleta

    OdgovoriIzbriši
  8. Čekam da mi moja stigne napokon, prva Sleekuša :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Od ruževa preporučujem Mystic i Coral Reef <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam ju, to mi je prva Sleek paleta i neke nijanse su mi totalno netaknute, uvijek se odlučim za iste... Ali su sve stvarno prekrasne. Smeđa mi je najbolja smeđa koju sam ikad probala... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, uhvatim se par nijansi a ostale ko šljivi :D Postanu navika valjda.

      Izbriši
  11. meni je oh so special naaajdraza sleek-ova paleta, nju uzimam i kad imam i kad nemam ideje za makeup, cudo od palete stvarno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sve su njihove palete čudo, samo ih skupljam :D

      Izbriši
  12. Mystic i Amped ruzevi ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Mene zanima da li se ove Sleekove palete razlikuju po pigmentaciji i kvaliteti? Ja imam Sunset paletu i nisam bas zadovoljna... Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši