MISSLYN Ultimate Stay Makeup tekuci puder [RECENZIJA]

16:08


Pozdrav dame,

na moju adresu je nedavno stigla nova *MISLYN ULTIMATE STAY MAKEUP linija pudera koju sam dobila priliku isprobati.

Nakon dobrog isprobavanja danas ću vam ispričati koju u ovoj podlozi. Krenimo sa osnovnim informacijama:

  • cijena proizvoda je 84,90 kuna
  • proizvod je dostupan u 6 nijansi
  • sadrži 30ml proizvoda
  • dostupan u Muller drogerijama
Ultimate Stay Make Up je novitet u Misslyn ponudi koji je zamijenio All Day Long Make Up.
Ljeti želimo lagane i prozračne podloge koje ne opterećuju previše kožu, a istovremeno odlično matiraju: na naše želje Misslyn je odgovorio puderom Ultimate Stay Make up.


Prvo da vam kažem par riječi o mojoj koži, ja imam normalnu kožu koja naginje suhoj, tako da se ja u biti većinu vremena klonim pudera koji imaju mat finiš jer mi naglase suhoću kože, osim ljeti...onda nosim podloge sa mat finišom jer su temperature visoke i znojenje ne mogu izbjeći kada je vani 30°C+ stupnjeva, a i tijekom ljeta mi je koža normalna i nemam baš problema sa suhoćom, s time se više borim tijekom hladnih mjeseci. Tako da ako ću ikada probati podlogu sa mat finišem onda će to biti tijekom ljeta. 

Dosada sam našla samo jedan tekući puder s mat finišem s kojim mogu raditi i tijekom hladnih i toplim mjeseci a to je Bourjois 123 Perfect foundation.  

Pakiranje ovog pudera je u biti isto kao i pakiranje Revlon Colorstay-a (staklena bočica, nema pumpicu), tako da ako koristite ili ste koristili Colorstay, ista vas gnjavaža s pakiranjem čeka i ovdje. Meni osobno to ne predstavlja neki problem, da bi bilo bolje da ima pumpicu bi, ali što je tu je. 

Moje osobno iskustvo sa ovom podlogom je malo čudno. Imajte na umu da vam ovo priča osoba koja nema masnu kožu nego upravo suprotno.

Tekstura pudera stvarno je tekuća što povlači za sobom to da je lagana, a dobijete srednje prekrivanje, obzirom na teksturu podloge, iznenadila sam se po pitanju prekrivanja, očekivala sam manje, ali stvarno je srednje, sa još jednim slojem dobijete ful prekrivanje, s obzirom da je rjeđe teksture mogu se nanijeti dva sloja bez da izgledate cakey. 

Probala sam nanositi puder sa kistom i sa beauty spužvicom (konkretno Hello Beauty Make Up Sponge, recenzija OVDJE) i više mi se sviđa nanošenje kistom (konkretno RT Buffing Brush ili RT Expert Face Brush) jer je spužvica previše upijala proizvoda zbog opet, rijetke teksture pudera. 

Prvi puta kada sam ga stavila nisam nešto posebno pripremila kožu (što je moja greška bila) i malo sam se neugodno iznenadila kada sam vidjela da se puder uhvatio za suhe dijelove lica i naravno istaknuo ih tako još više, kako nisam imala vremena za skidanje i ponovno aplicrianje nekako sam to pokušala sakriti korektorom i NYX Dewy Finish fiksatorom, ovaj puder stvarno mat, ne polu mat, ne prirodnog finiša nego ful mat finiša, što meni nije baš odgovaralo u početku. 

I tako ja dovršim ostatak makeupa i odem u grad, i nađem se u drogeriji, pogledam se u ogledalo i ugodno se iznenadim, puder se jako lijepo stopio sa mojim licem, nijansa mi je bila odlična (koju sam btw miješala jer sam bila potamnila i bila između nijansi) i izgledala sam lijepo mat a suhi dijelovi su se manje vidjeti (i dalje su se vidjeli, ali samo ako se zagledam). Ista stvar mi se događala i kasnije...kada ga nanesem previše mi je mat i ne sviđa mi se baš kako izgleda na meni ali ako mu dam 10 minuta da odstoji na koži i pošpricam lice sa fiskatorom bude totalno druga priča, izgledam lijepo mat i baš se lijepo stopi sa kožom, no mislim da je to do toga što ja nemam masnu kožu pa podlozi treba dulje da se "slegne" na licu i spoji se sa mojim prirodnim uljima (kojih nema puno). 

Postojanost mu je odlična, uopće ne blijedi, ne nestaje sa određenih dijelova lica natoč mom diranju tih dijelova lica (brada, nos, obrazi). Ne znam baš da li se drži i do 24 sata ali mogu reći da se 7 sati drži odlično. 

Što se tiče matiranja, mene matira, ali budući da ja ni nemam masnu kožu, mislim da nisam prava osoba čije mišljenje bi oni sa masnom kožom trebali uzeti u obzir. 



Podloga je odličan izbor za ljeto (i ostatak godine naravno, ukoliko je ova podloga vaš "cup of tea") onima koji vole mat finiš, dobro prekrivanje a opet lagan osjećaj na licu.

E da, još jedna stvar, sa ovom podlogom morate malo brže raditi jer se dosta brzo slegne pa preporučam da nanesete na jedan dio lica, izblendate pa dalje.

Moje osobno mišljenje je da bi najbolje odgovarala onima sa kombiniranom i masnom kožom. 

Ja ovu podlogu mogu nositi ukoliko prije nje lice dobro pripremim (napravim peeling i dobro hidratiziram kožu nakon toga), ova podloga nije moj izbor za svaki dan, ali za recimo izlazak, neke događaje za koje želim izgledati super sređeno i mat onda posegnem za ovom podlogom. 

Također ne sadrži SPF u sebi što je dobro ako ćete se puno fotkati. 

I to je to, nadam se da sam sve obuhvatila, malo sam i vas i sebe bombardirala informacijama, ukoliko sam nešto izostavila slobodno me pitajte u komentarima :).

Nosila sam ga u zadnjem FOTD postu - OVDJE




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

17 komentari

  1. kako 110 izgleda tamnije od 120 (koji je pretpostavljam zapravo 140 ali si krivo napisala haha) ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispravila sam grešku....
      pogrešno sam napisala nijansu, drugi swatch je 140 (nema nijanse 120, moja greška) ali nisam zamijenila nijanse, 140 je maalo svijetlija od 110.

      Izbriši
  2. Puder zaista odgovara mješovitoj koži (kakva je moja) i u početku malo ističe suhe dijelove, a već nakon nekoliko minuta se super izjednači sa licem... Samo mi je malo smor ta bočica :( Vidjela sam da si dobila pudere na recenziju, pa sam ti htjela pisati ima li kakav trik za taj ogromni otvor (za Revlon Colorstay odgovara pumpica od zelenog Avon-ovog seruma) kad eto recenzije :D
    Please help :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nisam ni tražila, od korištenja Colorstaya i ostalih pudera koji nisu imali pumpicu jednostavno sam se navikla.

      Izbriši
  3. sviđa mi se što čitam, a budući da sam godinama na Revlonovom Colorstayu, navikla sam se na bočicu i uopće to više ne doživljavam kao gnjavažu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lako je nabavit pumpicu,
      od Avonovog zelenog seruma za kosu pumpica odgovara odlično Colorstayu,makeupnered je pisala o tome.

      Izbriši
    2. Upravo to, i ja sam se navikla i nije mi to više nikakav problem, ako se proizvod unutar bočice dobar :)

      Izbriši
  4. Ovaj puder me iznimno privlači. Čini se baš okej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi na sve osim suhe kože prošao, ali ipak najbolje na mješovitu/masnu. :)

      Izbriši
  5. Sve što matira nije za mene, a ovaj puder posebno, mada bih čak našla odgovarajuću nijansu za sebe što je rijetkost :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne treba mi nešto za matiranje, a oblijetala sam oko njega u CM-u (dijelom i jer je snižen, na to padam), ali sam čekala tvoj urecenziju i vidjela da mi ne treba :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Nagovorila si me - kupljeno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mogu samo pitati kakvog su podtona najsvjetlije nijanse? Nadam se da nisu rozog kao većina svijetlih pudera :$

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa 140 je vrlo svijetla nijansa žutog podtona, nema nimalo rozog u sebi, nijansa 110 ima mrvicu rozog podtona u sebi.

      Izbriši
    2. Odlično, hvala ti puno na odgovoru :)

      Izbriši
  9. Koju si ti nijansu uzela? Posto koristimo istu za Catrice photo finish :)

    OdgovoriIzbriši