MAKEUP REVOLUTION Ultra Blush & Contour Palette - Hot Spice [RECENZIJA&SWATCHEVI]

11:09


Pozdrav dame,

dobili ste ono što ste tražili :D Jako puno vas je tražilo swatcheve ove palete rumenila, zatrpali ste me poruka ma Facebooku, ali znam ja što će vama sigurno odmah zapet za oko u new in postu pa sam se tako već unaprijed pripremila i pofotkala paletu već za zaseban post.






Ja volim rumenila. Stvarno ih volim. Obožavam ih. Kada sam vidjela noviete u MUR ponudi odmah sam si rekla da je ova paleta rumenila moja. Peachy paleta rumenila? YES PLEASE!. Budući da sam jako zadovoljna proizvodima koje već posjedujem od ovog branda nisam puno razmišljala hoću li ili neću ovu paletu. Treba li mi paleta rumenila? Ne treba. Ali to pitanje kod mene više jednostavno nema smisla ni postavljati jer realno, imam dovoljno za par života...ali ne moram objašnjavati vama tu ljubav prema kozmetici, tako? :) #JustTakeMyMoneyAndShutUp

Jedna napomena...nemojte da vas zavara naziv Blush&Contour, ne možete konturirati sa nijednom od ovih nijansi. Čisto da to odmah riješimo, iako bi bilo super da postoji takva nijansa u paleti. Oh well...

U paleti dobijete 8 rumenila (7+1 highlighter) sa različitim finišima. Sve nijanse su kao što vidite u peachy tonovima.

Pakiranje palete je dobro, dolazi u lijepoj kutiji, samo pakiranje je čvrsta plastika i pod prstima nemam onaj jeftini osjećaj, jedino što je napravljena od sjajne plastike tako da paleta uvijek izgleda "upackano". U paleti se također nalazi veliko ogledalo što nikada nije na odmet.

Sama rumenila nisu velika, evo za usporedbu, rumenila su veličine Essence single sjenila, što je sasvim dovoljno. 

Rumenila se ne truse nešto puno i nećete dobiti oblak praha kada umočite kist u njih. Trajnost im je dobra, ja osobno nisam imala problema sa time da su mi nakon nekog vremena jednostavno nestala s lica, na licu su dok ne skinem makeup, eventualno možda izblijede malo tijekom dana, ali većinu vremena sam za to ja kriva jer naslanjam lice na ruku, itd.

Kvaliteta ovih rumenila nije ništa spektakularna no nije ni loša, za cijenu od 70-tak kuna za 8 rumenila se stvarno ne mogu žaliti, štoviše osobno sam sa kvalitetom zadovoljna. Pigmentacija rumenila je dosta dobra, što ćete vidjeti u nastavku na swatchevima.

Jedna fotka na jakom dnevnom svjetlu:



Prve nijanse u oba reda sadrže zlatni shimmer koji se na obrazima baš i ne vidi jako.
Druge nijanse u oba reda nemaju u sebi shimmer već su nekog decentnog satin finiša koji naginje ka mat.
Treća nijansa u prvom redu (ujedno i moj osobni favorit) sadrži u sebi jako sitan shimmer koji se na obrazima ne vidi. Treća nijansa u drugom redu je mat finiša.
Četvrta nijansa je pinky highlight čiji sjaj nisam mogla uhvatiti fotićem, nema u sebi onaj glitter kojeg ne volimo već se onako jako lijepo sjaji i jako se lijepo slaže u rumenila u paleti. I zadnja nijansa je full shimmerasto rumenilo ali opet bez dosadnog glittera, oni svjetlijeg tena će ovu nijansu moći koristiti i kao rumenilo dok oni tamniji samo za highlight.

Paleta je zabavna, možete miješati nijanse kako vama odgovara, igrati se, zadnje dvije nijanse u odlične ako želite shimmera na obrazima, odličan poklon nekome za koga znate da voli makeup...ukoliko se bavite šminkanjem vrlo praktična stvar.

Ja sam vrlo zadovoljna, ovo su nijanse koje ja i inače najčešće nosim tako da vjerujem da ću ovu paletu često koristiti.

Koje nijanse vi najviše volite nositi na obrazima? Pišite mi :)


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

12 komentari

  1. Ja bih ovom prvom radila konturu, cini mi se ok za to. Divna paleta, izgleda da cu morati da je probam ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da kako kome odgovara nijansa, meni je ipak malo pretopla :)

      Izbriši
  2. sviđaju mi se 2. i 3. u 1. redu i 3 u 2.redu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. baš je lijepa i povoljna paleta.. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala što si požurila, sad ju moram naručiti :D Meni su najljepše 3. nijanse u oba reda, a i highlight mi se čini super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NIšta :) Nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  5. lijepe nijanse <3 najljepše su mi druga i treća u prvom redu

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepe nijanse, također volim peachy boje i na obrazima i na usnama. Ipak nisam baš ostala paf kao što me ostavila npr njihova paleta mat sjenila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Cena je i više nego povoljna, a ja sam luuuuda za rumenilima.Htedoh da poručim pre neki dan, ali nemaju više zaliha na MUR sajtu. Schade :(

    OdgovoriIzbriši