HELLO BEAUTY Makeup Sponge Applicator [RECENZIJA]

14:07


Pozdrav dame,

danas je na repertoaru jedna makeup spužvica koja je digla dosta prašine svojim dolaskom na police drogerije, a ja ću vam danas reći par stvari o njoj i svoje dojmove nakon dužeg korištenja. Pa krenimo prvo sa osnovnim informacijama:

  • cijena proizvoda je 19,90 kuna
  • dolazi u tri boje (žuta, plava i ružičasta)
  • dostupna je u BIPA drogerijama

Što proizvođač kaže za svoj proizvod:

"Hello beauty, make up aplikator odnosno spužvica za nanošenje make up-a u obliku jajeta, konačno je dostupan i u Hrvatskoj. Riječ je o ultimativnom svjetskom hitu, make up aplikatoru kojeg su razvili profesionalni vizažisti za savršeno nanošenje podloge i svih vrsta make up-a.

Može se koristiti za nanošenje tekućeg pudera, rumenila i highligthera na lice, sjenila za oči, kao i korektora. Jednostavan za korištenje, podatne teksture, savršeno prikriva nepravilnosti i štedi puder. Daje poseban look, lice izgleda „zaglađeno“, bez nedostataka.
Idealan je za šminkanje i najosjetljivijih mjesta kao što su podočnjaci, prijelazi kod usta i nosa te vrata i dekoltea. Podloga se ne razmazuje već se pomoću ovog make up aplikatora utapkava u lice.

Hello beauty make-up aplikator je jajastog oblika, koji se može koristi ili suho ili ga se potopi u vodu i ocijedi. Mokar dvostruko naraste.
Nema mirisa i lateksa, antialergijski je, te je pogodan i za najosjetljiviju kožu."


Da vam prvo kažem par riječi o mojim iskustvima općenito ovim beauty spužvicama. Svi znate za famozni originalni Beauty Blender koji unatoč raznim pokušajima kopiranja i razvijanja raznih sličnih verzija ove spužvice i dalje stoji na prvom mjestu. Razni brandovi su se okušali u proizvodnji svoje verzije beauty blendera među njima je i Real Techniques Miracle Complexion Sponge i razni drugi. Originalni BB nažalost nisam imala priliku probati, a za sad mi je previše dati preko 20€ za spužvicu. RT verziju također nisam imala priliku probati, no u vrlo skoroj budućnosti hoću pa ćete čuti moje dojmove i o njoj.

Koristila sam verzije sa eBaya, Essence Beauty sponge koju su imali kratko u ponudi koja je meni osobno bila odlična, isto se pod vodom povećavala i strašno mi je dobra bila, imala sam u zalihama 3 komada jer ju je bilo teško naći uvijek je bila rasprodana i brzo je otišla iz ponude. Taman kada sam koristila zadnju Essence spužvicu na tržištu se pojavila ova Hello Beauty spužvica i ja sam ju odmah htjela probati jer mi je teško bilo zamisliti šminkanje bez beatuy spužvice jer sam se na nju navikla i obožavam kako blenda proizvode na mom licu, i ideja da mi je na dohvat ruke u drogeriji po izrazito pristupačnoj cijeni mi se još više svidjela. 

Hello Beauty spužvica se također pod vodom poveća za skoro duplo, vrlo je mekana no ne premekana gdje vam se pri prvom pranju već podere kao što je to bio slučaj sa nekim drugim no name beauty spužvicama koje sam imala. No ipak preporučam laganiju ruku kada ju perete 

Ja ju obavezno i uvijek koristim za blendanje korektora ispod očiju, za to je jednostavno savršena, stvarno. Pogotovo ako radite onaj dramatičniji Kim K. highlight i dobro blendanje vam je stvarno potrebno, također jako dobro blenda proizvode kao ARTDECO  i Catrice kamuflaže koje koristim za prekrivanje nepravilnosti na licu, s kojima ljudi inače imaju problema jer ne znaju kako ih koristiti i s čime, jedna dobra opcija vam je ova spužvica. Mislim da bi se blendanje korektora ispod očiju s ovom spužvicom jako svidjelo i onima koji se bore za suhom kožom ispod očiju. 

Što se tiče tekućih pudera sa ovom spužvicom mogu nanositi gušće pudere tipa Catrice Photo Finish, ARTDECO Rich Treatment foundation, uglavnom možete nanositi one pudere koji su gušći i kremastiji te kada nanesete proizvod na dlan on ne počne curiti na sve strane. Dobiti ćete malo prirodniji finiš i malo lakše prekrivanje u odnosu na to da istu količinu pudera nanesete kistom, no finiš koji dobijete je odličan, podloga se baš, baš lijepo stopi sa licem jako lijepo i prirodnije izgleda. Što se tiče podloga vodenastije teksture tipa Bourjois HM Serum ili Bourjois CC krema moja osobna preporuka je da s njima ne koristite beauty spužvice (tj. barem ne ovu) jer budući da su takve podloge same po sebi slabijeg prekrivanja i k tome još toliko tekuće spužvica ipak malo previše upije proizvoda. 

Ne volim ju koristiti suhu, mislim da puno bolje obavlja posao kada je mokra.

Također ovu spužvicu koristim kada nanesem tekući puder kistom i imam osjećaj da još uvijek nije to dobro izblendano, nerijetko posegnem za spužvicom i malo još blendam puder sa njom bez da dodatno nanosim pudera, čisto da se potpuno riješim nekih crta koje su eventualno ostale od kista.

Još jedna stvar koju želim reći a mislim da ipak većina već zna ipak da utvrdimo znanje hehe, jest to da sa spužvicom TAPKATE, i samo to...tapkanje, tapkanje, tapkanje...nemojte raditi pokrete kakve radite sa kistom ili prstima jer ćete dobiti kontra efekt, samo ćete povlačiti proizvod za sobom i nećete ništa napraviti. 

Ja spužvicu perem 1 do 2 puta tjedno, ovisi o tome koliko sam ju često koristila taj tjedan, no jednom tjedno obavezno. Nemojte ju mokru stavljati u ladice ili neke posude sa poklopcem gdje se ne može osušiti jer je vlaga raj za bakterije, znači ostaviti ju negdje na "otvorenom", na stolu ili nečemu da se ona lijepo može osušiti (tijekom zime možete i na radijator). E da, perem ju sa pjenušavim Plivaseptom.



Ovo su fotke korištene i temeljito oprane spužvice, namjerno sam vam htjela pokazati kako onda izgleda nakon pranja. Ako ju koristite pri svakom šminkanju kao ja, puder jednostavno oboja materijal od kojeg je spužvica napravljena, ne bih rekla da je to zato što proizvoda ostane jer stvarno dušu isperem iz te spužvice kada ju perem nego eto jednostavno puder oboja materijal, meni osobno to nimalo ne smeta jer znam da je čista i nemam problem s tim flekama na spužvici. Fotku prljave spužvice nema potrebe pokazati, znate kako izgleda "prljava" spužvica kao i kistovi. 

Dobra stvar za imati u kolekciji, olakša blendanje korektora i pudera, ja sam generalno vrlo zadovoljna, ne mogu reći da je bolja od nekih drugih, sa Essence ju neću ni uspoređivati budući da ona više nije dostupna. I dostupna je u našoj drogeriji, što je još jedan plus jer najviše mrzim kada moram čekati narudžbu s neta a to nešto mi treba za svakodnevnu upotrebu.

Koristite li vi beauty spužvice? Pišite mi :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

29 komentari

  1. Meni su prekrasne i cini se da odlicno obavljaju ono za sta su namjenjene, ali nazalost u Sarajevu se ne mogu kupiti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, nadam se da će i k vama brzo stići nešto ovakvo.

      Izbriši
  2. Imam plavu i full sam zadovoljna. Najbolji mi je efekt kad nanesem tekuci puder plosnatim kistom i onda ga vlaznom spuzvicom utapkam i dodam jos malo, ukoliko mi je potrebno jos prekrivanja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam ju, ali si me definitivno zainteresirala tako da ću skoknuti u BIPU :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti, super praktična stvar da dodatno blendanje pudera/korektora. :)

      Izbriši
  4. Mami me jako ova spuzvica, videla sam da DM ima nesto slicno ali imam naviku nanositi tekuči puder prstima, to mi je nekako najdraže ali planiram skoro isprobavati ovu.

    Veliki pozdrav iz Slovenije. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti jednako kao i meni :)

      Izbriši
  5. Ovakve još nisu stigle u BiH, pa strpljivo čekam da ih probam.
    Inače, u svakodnevnom šminkanju koristim spužvice koje se mogu svugdje naći u prodaji, one obične u obliku trokutića. Nakon što nanesem puder i korektor, pokvašenom spužvicom pređem preko svega i nekako mi izgleda prirodnije i pokupi višak proizvoda s lica, što mi se jako sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i te spužvice su jedna od opcija, i njih sam koristila :)

      Izbriši
  6. Postoji u četiri boje - ja imam bijelu :D
    Meni je super, ali slažem se ovo za pranje...nikako skinuti dio pudera :/ Ali jako lijepo blenda :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nemam ju iako me interesirala do prije koji tjedan kad je cura na youtubeu pokazala kak joj je ovaj tamni dio zapravo plijesan koja se uvukla zbog te vlažnosti koju upije i nemože se nikako oprati... imam plosnatu spužvicu iz mullera istog sastava kao i ova, pa na njoj nema ovakvih tamnih mrlja već mrlje su boje pudera, ali isto koliko god pereš nemoš sve oprati koliko god se trudio...
    Ništa drugi puta u vešmašinu ;P šalim se...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na fotki malo ti "ostaci" pudera izgledaju čudno, ni ta žuta boja spužvice mi ne ide u korist, ali uživo se vidi da je to puder, ne znam...dosad nije bilo problema, valjda neće biti ni u budućnosti (da kucnem o drvo hehe)

      Izbriši
  8. nemam iako me jako interesiraju. BB je zbilja skup a njegove kopije nemam namjeru naručivat sa ebaya. dakle put pod noge u bipu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, pa i ova spužvica iz Bipe je isto kopoja BB-a.
      Osobno nemam ni original beauty blender ni ovaj iz Bipe, naručila sam si sa e-baya za nepuni dolar i prezadovoljna sam!

      Izbriši
  9. Nažalost, kod nas nije dostupna :(
    Sad kad nema Essence, biće Catrice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da :D Nadam se da će se i njihova povećavati pod vodom, no s obzirom na oblik sumnjam :/

      Izbriši
  10. imam i žutu i plavu, dobre su, ali šteta što se ne daju oprati. prvi put još mogu izvaditi puder van, ali kasnije to jednostavno ne ide.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, no ako koristiš antibakterijski sapun kada ih pereš ne trebaš se brinuti :)

      Izbriši
  11. Danas sam bila u Bip i nikako da se odlučim kupiti spužvicu....ali sada nakon ove recenzije kupujem je. Pridobila si me hahahah :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam ju vec neko vrijeme i bila je prva spuzvica koju sam koristila :D
    Kad sam ju tek pocela koristiti bila sam odusevljena, jer stvarno dobro blenda puder i sve nekako izgleda prirodnije, meni jako pomaze kod nakupljanja pudera na suhim dijelovima jer sve nekako izblenda skupa i ti suhi dijelovi su puno manje uocljivi :)
    Po meni mana je definitivno kako si i sama rekla to sto se ne moze lijepo oprati, no meni smeta jos i to sto je dosta tvrda :\ a to sam uocila tek nakon sto mi je stigla rt miracle complexion sponge za koju mislim da ce te oduseviti ako ti se ovoliko svidjela ova ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je tvrđa da, no ja sam imala i mekše pa su mi se brzo raspale tako da vjeruj mi ne želiš da bude jako mekana...samo maalo jači pritisak s ovom i isti efekt dobiješ :)

      Izbriši
  13. znam da ne zelim da bude premekana jer bi se desilo upravo ovo sto si rekla-raspale bi se, no ovu real techniques imam vec duze vrijeme i perem ju svaki drugi dan i stvarno do sad nisam imala nikakvih problema,nije se raspala, pukla ni nista takvo :)
    ona sama dok je suha i nije toliko mekana, tek kad se smoci i naraste duplo postane kao oblak hahah :)
    sto se tice cijene nije neka razlika izmedu te dvije,pa bi ja radije narucila real techniques ali samo ako imam u planu narucivati jos nesto, jer se ne isplati narucivati samo nju zbog shippinga (svoju sam kupila preko iherba), tako da cu definitivno nastaviti kupovati ovu hello beauty jer je krajnji rezultat poprilicno slican :)

    OdgovoriIzbriši
  14. e nju sam baš danas kupila i jedva čekam da ju sutra isprobam,nadam se da neće razočarati. mislim da smo mi sve kao mala djeca kad je u pitanju nešto novo vezano uz kozmetiku :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Upravo je kupila pa sam googlanjem našla ovu recenziju. U svemu se slažem i meni je odlična. Nemam namjere ispljunuti 20e za beauty blender ali sam htjela probati i RT verziju jer je cijena puno prihvatljivija. Ova vrsta nanošenja pudera mi je otkriće obzirom da oduvijek koristim samo prste. Na kistove se nisam nikad uspjela naviknuti, eventualno sigmin flat kist.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zanima me kakav kist koristite i gdje se moze kupiti za stavljanje tekućeg pudera na lice??

    OdgovoriIzbriši