FOTD #24 - Dramatic Duo Chrome smokey eye

15:50


Pozdrav dame,

imam za vas danas jedan super dramatičan makeup look. Sinoć sam se spremala i koristila sam WNW Comfort Zone paletu sjenila i rekla samoj sebi da moram napraviti neki look sa sjenilom u donjem desnom kutu, ono duo chrome sjenilo koje je navodno dupe za MAC Club sjenilo. To sjenilo je meni jednostavno predobro. I tako se ja jutros probudim i nešto me obuzme i krenem se šminkati i ispalo je ovo što ćete vidjeti.

Look je super dramatičan, čak sam se ovaj put ful potrudila i umjetne trepke isto stavila, jer jednostavlo look nije potpun bez njih, nekako s njima to sve sjedne na svoje mjesto. I da se malo pohvalim, konačno sam savladala stavljanje umjetnih trepavica, treba mi doslovno minuta za oba oka #bravozamene #wohoo.

Ovakav look mi je idealan za noćni izlazak, malo klubovi ono, ono...barovi, zabave, kavane, pivnice, splavovi hahah, whatever floats your boat.

P.S. - Svi proizvodi koje sam koristila su drogerijski. #yaay #cheapmakeup






POPIS PROIZVODA:


Lice:

GARNIER 5 Second Blur primer
MISSLYN Ultimate Stay makeup u nijansi 140
REVLON Colorstay korektor u nijansi 02 Light (ispod očiju i na nepravilnosti)
MANHATTAN Soft Matte Loose Powder 1 Natural
NYX Dewy Finish fiksator šminke

Oči:
DEBORAH 24 Ore Perfect Eyeshadow Primer
Catrice Camoflauge Cream 10 (samo malo da sakrijem venice i ujednačim kožu na kapku)
MAKEUP REVOLUTION Essential Mattes paleta (nijanse 5 i 6 u pregib oka i nijansa 2 kao highlight ispod obrve), zatim
MAYBELLINE Color Tattoo u nijansi 60 Timeless Black preko cijelog kapka kao baza, zatim
CATRICE Absolute Eye Color u nijansi Starlight Expresso i mat crna nijansa iz SLEEK Storm palete za blendanje rubova Color Tattoo-a.
WET N WILD Comfort Zone paleta (zadnje sjenilo u paleti, donji desni kut...fotka OVDJE)
ESSENCE Liquid Ink waterproof tuš za oči
LOOK BY BIPA Kajal Waterproof 1 Night Dust
MAKEUP REVOLUTION Essential Mattes (nijansa 6 na donji kapak + mat crna iz SLEEK Storm palete)
ARDELL Demi Whispies umjetne trepavice
L'OREAL False Lash Wings maskara

Obrve:
CATRICE Eyebrow set
ARTDECO sjenilo za obrve u nijansi 2

Obrazi:
NYX Blush in Taupe
SLEEK Face Contour Kit in Light (bronzer i highlighter)
SLEEK Suede rumenilo

Usne:
GOLDEN ROSE Velvet Matte ruž u nijansi 27
MAKEUP REVOLUTION Amazing Lipgloss u nijansi Natural Pink

Look je pomalo seksi #sexey hahah, naravno ovo nije po svačijem ukusu, ali ja sam makeup freak kao što naziv bloga i kaže tako da ja kad idem ful, onda idem FUL, naravno vi možete oduzeti, dodati po svome osobnom ukusu, kako god vama odgovara.

Eto ako imate Comfort Zone paletu i ne znate što bi sa tim zadnjim sjenilom, nanestite ga preko crnog sjenila ili crne kremaste baze kao Color Tattoo i oduševiti će vas kako dobro izgleda.




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

38 komentari

  1. Look je odličan, obožavam smokey i najradije bi ga stalno nosila, ali eto, ne želim izgledati čudno hihhi :D Savjet, naravno dobronamjerni, nemoj toliko ići iznad ruba usana ružem/olovkom na gornjoj usnici, sa tamijim ružem izgleda koliko toliko prirodno, ali sa svjetlijim malo neprirodno izgleda :) Usne su ti ovako i onako prelijepe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepa si :) Uvijek sa zadovoljstvom čitam tvoje postove i divim se lookovima!
    Ovo sjenilo je super jer daje nekako drugačiji dojam, oči izgledaju više sexy :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđaju :)

      Izbriši
  3. Odličan look, ali po meni malo too much pa i za nočni izlazak ... Obrve su definitivno prenaglašene, možda da imaš malo definiraniji luk obrve bi to bilo super, i malo manje ruža oko usana. Ostalo ok :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa kad ćeš onda nositi dramatične oči ako ne niti u noćni izlazak?!

      Izbriši
    2. Napisala sam da su obrve prenaglašene, make up na očima je sasvim ok ali u kombinaciji sa jako naglašenim obrvama je too much ... :)

      Izbriši
    3. Ja obožavam naglašene, velike obrve...the finer things in life ;) <3

      Izbriši
    4. I ja volim u određenoj mjeri, i ne vidim problem što smatram da je ovo malo previše svega jer cura ima jako blijed ten a tamnu kosu i obrve, te izražajne oči i samim time lijepu cjelinu bez dodatnog naglašavanja ... Doduše obrve su mi ok uz neutralne tonove sjenila, ali u kombinaciji sa naglašenim očima i precrtanim usnama mi je svega previše, djeluje puno starije, lice se zatvara i gubi se prirodna ljepota koju ima ja ovdje na prvu uopće nisam primjetila kako ima lijepe oči nego kako ima tonu šminke, i opet kažem šminka na očima bez toliko naglašenih obrva ok ili obratno, al ovako po meni ne, ali to je samo moje mišljenje :)

      Izbriši
    5. Naglašene obrve se i 'nose' uz jači makeup na očima i uz flawless face, jer jednostavno upotpunjuje cjelinu.. E sad što to neko ne voli to je druga stvar i to je stvar ukusa, ali recimo arabic eyes i uopšte glam eyes ide uz jake obrve, Ivani je jedino to što su joj obrve guste i jako tamne pa da bi ih definisala ona mora dodavati boju svojih obrva i onda nekom ispadne pretamno, a neko ko ima svijetle obrve ili rijetke ili nešto tako iscrta sebi i vjerovatno tad ne bi pomislila da je previše, ali svi imamo različitu boju i oblik obrva i ne stoji nam svima isto. Da nema ovako jakih obrva oči bi joj bile mrlje i propao bi ovako krasan makeup.

      Izbriši
    6. @anonimno: apsolutno se ne slažem, cure s debljim obrvama izgledaju mlađe i bolje. ako itko izgleda staro, to su žene s prepočupanim crticama od obrva, tek onda lice gubi ''prirodnu ljepotu''. ne znam zašto žene s blijedom puti ne bi smjele nositi naglašenu šmniku, nijansa tena nema veze s time...

      Izbriši
    7. Ne mogu sve ostalo naglasiti a obrve ne naglasiti, izgledala bi smješno i nedovršeno, a tako izgledaju mnoge cure koje ne rade sve, kada se radi ovaj look onda radiš sve full, nema "natural" dijelova, jednostavno je takav look. Moje obrve su prirodno crne i mogu ih popunjavati jedino crnom tj. vrlo tamnom smeđom jer ako popunjama svijetlijom vidi se i izgleda smješno. Ja svoje obrve obožavam takve, kome se ne sviđa neka ih nenosi tako, moje su već same po sebbi debele, ja samo rubove definiram jer tamo imam rupe.

      Izbriši
  4. Obrve su ti SAVRŠENE! *.* Ne slušaj ih, predivne su,..kao u filmske dive. Uz tu tvoju predivnu tamnu kosu...

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna si i divan ti je makeup :) Ja nemam zamerki :D
    Samo me zanima kojim aparatom slikaš ako nije tajna? Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koristi Canon eos 1000D (ja sam ju već to bila jednom pitala hehe)

      btw - odlican look, stvarno je seksi

      Izbriši
  6. Divan je look, ali sam navikla na tebe sa neutralnijim makeupom pa mi je malo čudno. Nešto slično sam zimus i ja radila za neki izlazak, ovakav look mi je baš za hladnije vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoji hashtagovi = ♡ ! Hahah :D
    Predivan look i predivna ti, bas ti naglasi boju ociju, izgledaju kao da se sjaje. :D Sad bi najradije kupila tu WNW paletu samo zbog zadnjeg sjenila, iako je izvan moje neutralne comfort zone. :D I ruz mi je wow, totalno moja nijansa iako sam sad za ljeto uzela malo zivlje nijanse, al vratit cu se i po ove nudaste. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobar look, podsjeća me na moj zadnji koji sam radila! :D Moje sjenilo je MAC Ego, ali nije baš poznato...

    OdgovoriIzbriši
  9. Boja ti baš paše uz oči.
    Inače obožavam nositi duo chrome sjene, izgleda kao da sam posvetila dosta vremena šminkanju, a ono zapravo jedna boja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja ih najviše volim nositi ispod crne baze, tako najviše dođu do izražaja :)

      Izbriši
  10. Odličan look. Koliko puta se nađem u prilici kada ne znam što bi s nekim nijansama - prečesto. A ovo 'treba mi doslovno minuta za oba oka' - tako se i ja hvalim s lećama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Koji dobar osjećaj kad savladaš tako nešto zeznuto :)

      Izbriši
  11. Moram ti priznati da sam više i duže gledala tvoje obrve na slikama nego što sam čitala post. Baš si mi #mua #mwa #beau (fr.)... <3 Hahaha... :D

    OdgovoriIzbriši
  12. najlepsa si na slici sa osmehom, mogla bi cesce da se smejes, tada si neuporedivo lepsa. inace si odlicna, volim tvoj blog. :-* Kaća

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ovo je malo opasan look, nije baš look da "glumiim slatkicu" haha.

      Izbriši
  13. Mene zanima u koju boju bojas svoju preekrasnu kosu??? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pramenovi su sa L'oreal Ombre setom (srednjim) a ovo tamnije je moja prirodna boja kose :D

      Izbriši