CATRICE Photo Finish 18h Liquid Foundation [RECENZIJA]

11:02


Pozdrav dame,

danas ću vam malo pričati o proizvodu kojeg volim godinama, proizvod kojeg moram imati u kolekciji iako imam faze kada ga mjesecima ne koristim. Kao što vidite radi se o CATRICE Photo Finish 18h Liquid Foundation puderu. Krenimo prvo sa osnovnim informacijama:

  • cijena proizvoda je 54,90 kuna
  • dostupan je u 4 nijanse
  • sadrži 30 ml proizvoda 
  • dostupan u drogerijama koje drže Catrice kozmetiku (KOZMO, DM, Muller)

Što CATRICE kaže za svoj proizvod:

"Za savršeni ten – kao da je retuširan: Photo Finish tekući puder sa laganim efektom. Zahvaljujući lagano reflektirajućim pigmentima ovaj puder čini vaš ten nježnim i bez mane – do 18 sati! Bezuljna tekstura ostavlja ugodan osjećaj na koži."
Dostupan u četiri nijanse sa srednjom prekrivenosti. U visoko-kvalitetnom staklenom pakiranju sa praktičnom pumpicom.

Photo Finish i ja smo se upoznali tamo davne 2011. godine (mislim), onda je bio novitet i privukao me zbog imena jer sam u to vrijeme tražila puder bez SPF-a i bila sam na vrlo ograničenom budžetu. 

Pakiranje je vrlo jednostavno i kvalitetno, staklena bočica sa pumpicom koja odlično dozira proizvod, kada proizvod držite u ruci ima tu težinu kakvu obično imaju HE puderi tako da zbog toga podsvjesno dobijete bolji prvi dojam. 

Tekstura pudera je gušća i kremasta, kada ga nanesete na dlan on ne počne curiti niz dlan. Nekima može biti problem miris koji ima, kada proizvod nanesete na lice, par sekundi se osjeti jedan intenzivan miris kojeg ne mogu opisati drugačije osim toga da miriše identično kao moja šprica za nos koju koristim u kolovozu i rujnu kada je sezona one proklete ambrozije, čudno znam. Ali miris u roku par sekundi nestane i ne osjetite ga uopće kasnije. Ugodan je i lagan na licu, uopće ga ne osjetim kako "leži na licu" kao što je to slučaj sa nekim puderima.  

Što se tiče prekrivanja ono je srednje kao što Catrice i tvrdi za svoj proizvod, no može se nadograđivati i možete dobiti doobro srednje prekrivanje koje graniči sa full onda. Lagano se blenda no moj savjet je da malo požurite sa blendanjem jer se relativno brzo "fiksira". Ja koja imam normalnu kožu koja naginje ka suhoj koži nemam potrebu stavljati puder u kamenu, osim ako je vani baš vruće onda stavim samo na T-zonu. Finiš je prirodni koji naginje prema mat. 

Izbor nijansi nije bajan, 4 nijanse je malo, meni je nijansa 010 Sand Beige (žuti podton) koju imam za vrijeme hladnih mjeseci za pola nijanse tamnija tako da zbog toga imam te faze kada ga ne koristim, iako se ta razlika na fotkama uopće ne primjeti, no uživo se ipak vidi. Sa nijansom 010 se zimi mogu prošvercati ukoliko radim full glam makeup recimo za izlazak ili ako radim neki look za blog pa radim onaj pravi contour i highlight sa korektorom, ali ako se radi o običnom danu gdje nosim samo maskaru, mrvicu bronzera, rumenilo i sjajilo onda ga ne mogu nositi jer se onda vidi da mi je malo taman. No sada recimo kada imam malo boje u licu i nisam još ful potamnila (jer je vrijeme užasno, jedan dan sunce, dva dana kiša) mi je 010 savršena, u zadnjih mjesec dana ju stalno nosim i bočica je pri kraju. 

Kada želim malo lakše prekrivanje koristim ga sa beauty spužvicom (konkretno sada koristim onu Hello Beauty Makeup Sponge spužvicu koja je dostupna u Bipa drogerijama) , a kada želim jače prekrivanje onda koristim "round top kabuki" kist sa eBaya (sa kojima sam inače VRLO, VRLO zadovoljna, pisala sam o njima OVDJE

P.S - znam da ćete me pitati za link od kista no konkretno mog oglasa više nema, samo upišite makeup brushes i izbacit će vam hrpu oglasa sa ovim kistovima. 



Ovaj puder sam puno puta koristila u svojim FOTD postovima:

                          FOTD #10 - FOTD #11 - FOTD #13 - FOTD #15 - FOTD #17

Jako dobra drogerijska podloga za sve one koji vole dobro srednje prekrivanje, jako se lijepo fotografira, naravno ukoliko nađete odgovarajuću nijansu za sebe. 

Znate li vi još neke pudere koji se lijepo fotografiraju? Pišite mi :)


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

19 komentari

  1. A bas sam htjela pitati za link kista :( na prvu baca na sigmin :D mislim da cu si ovaj puder kupiti za jesen/zimu. Nekako mi se cini tezak za ljeto. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i jesu kopije Sigma kistova :), nije najlaganiji puder ikad, ali nije ni težak, imam ja puno teže hehe, ja ga ljeti koristim samo za večernji izlazak recimo kada želim flawless :D

      Izbriši
    2. ima na tom linku gdje si kupila kistove relisted, iste kistove je stavio seller opet :)

      Izbriši
  2. Super recenzija.Catrice ima odlične proizvode, jedino što nisam probala od njih su puderi jer mi je malo teže pogoditi nijansu. A Catrice bb kremu koristim već drugo ljeto,prezadovoljna sam njome i super mi odgovara nijansa kad potamnim.Kakva ti je ova beauty spužvica? Čitala sam da je žuta bolja od ostalih boja,pa me zanima tvoje mišljenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice BB krema izlazi iz asortimana idući mjesec, tako da ako baš voliš taj puder uzmi zalihu ;) Ja imam samo žutu spužvicu tako da ne znam kakve su ostale, dobra je, za blendanje korektora ispod očiju je san, za puder je dobra kada želim malo lakše prekrivanje i prirodniji finiš jer ipak upije malo proizvoda. Ali generalno sam zadovoljna, za 20 kuna se ne mogu žaliti.

      Izbriši
  3. Mozes li ga uporediti sa Bourjois flower perfection (sto se tice prekrivanja) ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ne mogu jer ne posjedujem Bourjois Flower Perfection :(

      Izbriši
  4. Dobila sam tester ovog proizvoda i baš mi se činio rijedak, slab i sjajan. Očito sam totalno fulala. Mislim da ću mu nakon ove tvoje recenzije dat priliku. :)
    Zanima me samo još, da li ti stvara nered na licu/začepljuje li pore?

    Pozz :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije rijedak definitivno, evo gledam ga na stolu i u bočici mi se razdvojio u sredini kako je gušći pa je ostalo proizvoda gore pri pupmici. Peobaj tester u drogeriji.

      Pa ja ti možda nisam prava osoba za pitati jer meni rijetko što napravi nered na licu, ovo mi ne radi nikakav nered, a na područje s porama (obrazi) prođem dodatno s beauty spužvicom i "utiskujem" proizvod da ih "popunim" jer mi nekada budu veće nego inače, sto znači da je vrijeme za masku za lice hehe.

      Izbriši
  5. Imala sam ovaj puder prije par mjeseci, super je! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična recenzija, svakako ću sljedeći put malo pažljivije pogledati ovaj puder :)

    OdgovoriIzbriši
  7. pišeš odlične recenzije.. detaljne i jednostavne.. samo tako nastavi :)
    imam par pitanja za tebe.. kakva je postojanost ovog pudera?
    možeš li mi preporučit neki puder za suhu kožu? kakvi ti se čine l orealovi puderi? :)
    zanima me još jedna stvar.. koji korektor ti se čini bolji eveline 2 u 1 il essence all day? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da sam nešto zaboravila, gledam u post i kao da mi nešto fali, nešto sam zaboravila spomenuti, i to je postojanost! hehe. Postojanost mu je dobra, ne bih baš rekla da je 18h ali dobrih 6-7 na meni izdrži bez beda, kasnije nestane sa brade i nosa.

      Izbriši
    2. Puder koji sam ja koristila kada mi je koža bila suha je bila Catrice BB krema, probala sam svašta i ta mi je najviše odgovarala. Eveline ima jače prekrivanje i tekstura mu je suhija nego Essence, Essence ima malo manje prekrivanje ali je kremastiji i bolje odgovara onima sa suhom kožom. Pa eto, ovisi kakve su ti potrebe. Meni su oba dobra stvarno.

      Izbriši
  8. Odlicna recenzija.
    Bas sam ga nekidan gledala u Kozmu, ali kao i uvijek nema dovoljno svijetle nijanse.
    Moj omiljeni Healthy mix serum (51 vanilia) je prikraju.
    Imas li kakav dovoljno svijetal za preporuciti, a da se moze pronaci u nasim drogerijama?

    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najsvjetliji kojeg sam ja imala je bio Catrice All Matt 010. To je baš baš svijetla nijansa, probaj tester kada budeš idući puta u drogeriji.

      Izbriši
    2. Hvala ti puno, puno. Pogledat cu tester svakako, sad idem pretrazivati recenzije. ;)

      Izbriši
  9. super recenzija, mislila sam ga davno kupiti, jer mi je trebao dobar puder za fotografiranje.. ali sam nekako uvijek odustajala
    šteta zbog slaboh izbora nijansi, nadam se da ću naći neku za sebe :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Čitajući tvoju recenziju odlučila sam ga kupit, kupila sam 030 nijansu i super mi se stopi sa tenom, međutim ističe mi borice oko očiju i nausnice :/ baš mi je žao,jer mi je divne teksture :(
    prelijepa si, redovno te čitam :*

    OdgovoriIzbriši