Top odabir za ljeto: RUŽEVI

16:02


Pozdrav dame,

danas opet pričamo o mojem najdražem makeup proizvodu...ružu tj. ruževima. Kao što vidite iz naslova daans ću sa vama podijeliti svoje favorite za ljeto, ovdje ima puno ponavljača u smislu da sam o ovim ruževima pričala i prošlo ljeto, ali kad je nešto dobro, dobro je svake godine, tako? Tako je.

Budući da sam ja lipstick freak i stvarno ih obožavam nisam se mogla ograničit ni na top 3, ni top 5 pa čak ni na top 10! Da, dobro ste pročitali. Tako da mislim da va vas danas imam čak 16 (ili 17 - fail ) ruževa od kojih je 5 nude nijansi i 4 peachy. Nemojte se čuditi, znate me.



NAPOMENA: Ispričajte moj promašaj prilikom swatchanja, AVON Natural Flush treba biti zadnji nakon GR Velvet Matte 03.

Nude nijanse volim najviše nositi i nosim ih najviše i zato se nisam mogla odlučiti za jednu, a ni tri hehe. Bourjois i GR 03 su THE nijanse za preplanuli ten. GR 98 je moj HG ruž, bilo kuda, 98 samnom svuda. Natural Flush je korektor nude nijansa tako da s njom moram bit pažljiva, ali za look-ove sa puno rumenila i bam trepavicama gdje nema naglaska na usnama, ovaj ruž je zakon. GR 121 je jedna topla nude nijansa koju ne mogu nositi zimi ali zato sada...sada je njegovo vrijeme, ako ste toplog podtona, mislimda bi vam se ovaj ruž jako svidio.

AVON Hidrokolor Absolute Natural Flush [RECENZIJA]

GOLDEN ROSE 121 & 98 [RECENZIJA]

BOURJOIS Rouge Edition 02 Beige Trench [RECENZIJA]

GOLDEN ROSE Velvet Matte 03 [RECENZIJA]



Peachy i koraljne nijanse su odmah uz nude nijanse. Pogledajte ih samo, kako da ih ne volim?!

GOLDEN ROSE 126 [RECENZIJA] - zbog ovog ruža sam toliko puta bila zustavljena da sam prestala brojati.

L'OREAL Color Riche Pink Passion - odličan, odličan ruž, idealan za ljeto. Koraljna nijansa sa rozim podtonom.

YSL Rouge Volupte 13 Peach Passion - mislim da je ova nijansa uz 1 i 7 najpoznatija u ovoj liniji, jedinstvena peachy nijansa kojoj mnogi pokušavaju pronaći dupe no bezuspješno.

AVON Hidrokolor Absolute Creamy Melon [RECENZIJA] - jako dobra alternativa za MAC Coral Bliss.



REVLON Matte 005 Stwarberry Suede [RECENZIJA]

WET N WILD Mega Last Lip Color Red Velvet - dok sam prošlo ljeto bila luda za tamnim bloddy crvenim nijansama, ove godine se ploča okrenula i pažnja je preusmjerena na crvene nijanse sa narančastim podtonom, narančasti ruževi meni osobno ne stoje, ali zato crveni sa narančastim podtonom, come to me. A mat crvena? Još bolje!



DEBORAH Milano Red 8 - strašno dobar ruž, na meni ga možete vidjeti OVDJE

NYX Matte Lipstick Shocking Pink [RECENZIJA] [FOTD]

MAKE UP FACTORY 233 -  Bio je dio jedne LE kolekcije, zanimljiv ruž koji nekada dosta vuče na ljubičasto, a nekada na pink. Ovisi kakav mu je dan hehe.



GOLDEN ROSE 94 [FOTD] - neobična nijansa ali TOLIKO dobro izgleda baš zato što je neobična. Ma ja sam oduševljena.

BEAUTY UK 17 Plumalicious - za kraj jedna vampy nijansa koju morate barem jednom tijekom ljeta profurati u nekom noćnom izlasku na moru ;). Dobro izgleda i na svijetlom tenu ali na tamnom je STRAŠNO dobar.


Recite mi koji su vaši ljetni MUST HAVE ruževi? :)





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

29 komentari

  1. moji favoriti su Plumalicious, Avon Perfect Kiss Berry Smooch i Chic Nude :)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni su sve dreč nijanse i pokoja nude prave ljetne :D Nažalost, na meni GR 126 izgleda k'o korektor :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 126 i na meni sad izgleda kao korektor kada sam tamnija, ali zato kada sam blijeda je o d l i č a n hehe :)

      Izbriši
  3. Kako uhvatim sunca pri prvim zrakama, svijetli nudači ne dolaze u obzir, a još s novom bojom kose nikako. Ali zato jedna drečava koraljno-pink-narančasta ove godine rula (Fyrinnae "Queer Theory"). I jedna grimizna koja vuče na terakotu, iako je (ajmo reć) jesenska boja (Art Deco 459). A drži me i jedan narančasto-crveni (Chanel "Audace"). Samo da je "žiži"!
    A sad kad sam vidila ovaj L'Oreal Pink Passion i Revlon Strawberry Suede... Oću i njih.
    Super ti je post, iako bi ja te tvoje nudače debelo srezala :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Deborah Milano i Beauty UK su prekrasni i po swatchu izgledaju baš pigmentirani, pogotovo Beauty UK.
    Prije nekoliko dana sam uradila post o mojih top 5 i među njima su se našli i Avon Ultra Colour Absolute u nijansi Creamy Melon i Deborah Milano MilanoRed u nijansi 12, oni su mi nekako omiljeni za ljeto, a vidim da su se našli i kod tebe u favoritima, samo u drugim nijansama.
    Inače, svakim novim postom o ruževima, tvoja kolekcija me sve više i više fascinira i bilo bi lijepo vidjeti post posvećen samo njoj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravila sam tag Crazy About Lipstick Tag tamo se može vidjeti sve na hrpi hehe :)
      http://lemakeupfreak.blogspot.com/2013/08/crazy-about-lipstick-tag.html

      Izbriši
  5. Ne slažem se za nudače, to su najdivnije boje :)) Nosim ih gotovo cijelu godinu ali negdje od 5.mj čim uhvatim malo boje(što za mene nije teško) odmah se bacam na žive boje! Trenutno me oduševljava GR velvet matte 06- divna narančasta sa mrvicom crvene u sebi :D

    GR 126 mi je predivan ali ga ne mogu isfurati ni u 11.mj koliko sam tamna ,ali zato je moj zimski favorit GR 121 kojeg moram nakupovat jer ukidaju classic liniju :((

    A Ovaj wet 'n' wild me šokirao pigmentiranošću, morat' ću ih pročekirat ;)

    Da se zaključiti po komentaru i moja slabost su ruževi :')

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ukidaju Classics liniju ili ovu GR liniju u crnom pakiranju?!?!? :O Ako ukidaju ovu u crnom pakiranju moram i ja nakupovat 98 :((

      Izbriši
    2. Da ja sam se isto šokirala! Ne kužim šta će ukinut 54856 boja i zamijenit ih sa 40ak velvet matte i vision ruževa ali tako je prodavačica rekla :(
      #firstworldproblems

      Izbriši
  6. meni je najomiljeniji GR 53 iz klasicne linije,a i ja bas imam dosta ruzeva.Nego dali je moguce da ukidaju tu liniju,u prethodnom komentaru procitah?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam evo i ja prvi puta čujem...nadam se da neće ukinuti :(...možda će ju prepakirati ili tako nešto, nadajmo se.

      Izbriši
  7. ajmeeee, ovaj Revlon 005 Strawberry Suede je *.* predivan! išla bduem sutra bacit oko u Muller :D

    OdgovoriIzbriši
  8. svi su prekrasni!! ja jos uvijek ne koristim ruzeve haha

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme koja krasna kolekcija!
    Ja baš rijetko koristim ruževe, moram to promijeniti!

    OdgovoriIzbriši
  10. Eh,ovo mi je trebalo. A sad via DM da provjerim dostupnost ovih što su mi se svidjeli. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam (koliko sam vidjela) svi su dostupni oni koji se prodaju u DM-u :)

      Izbriši
  11. Meni se ova dva crvendaća najviše sviđaju :D Nisam za nudaće, tebi baš lijepo stoje ali ja se ne osjećam dobro s njima, tako da kod mene ljeti najviše prevladavaju pinky nijanse i crvene, ofkors :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš a ja se baš najbolje osjećam sa nudaćima :D Ali ljeti volim nositi drečave hehe.

      Izbriši
  12. ja na moju veeeliku žalost ne mogu nosit nudače :(( inace sam tamnije puti i kad ih stavim izgledam ko da mi se usne stopile sa licem -.- znas odma koliko je sati kad na meni Nyx-ov Hippie chic izleda ko kreč bijelo :(((
    al zato ove breskvaste i pink neon nijanse <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj Hippie Chic ti je pogrešno mjerilo, on je i na meni sad kreč, škicni Bourjois 02 ruž recimo, mislim da bi ti takve nijanse odgovarale više, ima na tržištu puno tamnijih nude nijansi, ja opet imam problem jer mi je većina malo pretamna.

      Izbriši
    2. ma da, ajd bas budem pogledala, fala :**

      Izbriši
  13. jaoo, meni su Maybelline Shocking Coral, GR mat nijansa 11, Revlon Cherries in the snow, W'n'w Red velvet i Flormar longwearing L24 savršeni za ljeto... inače sam blijeda i trenutno riđokosa, al uopće me ne brine jel mi se slažu uz kosu, samo ju zavežen i ajmoo :D :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj e taj Cheries in the snow želim dugo ali kao ne treba mi i tako takve nijanse ne nosim dovoljno često da bi opravdala kupovinu još jednog crvenog ruža hehe, ali je ruž fantastičan.
      Ako se ti dobro osjećaš dok ga nosis, kog briga?! :P

      Izbriši
  14. Gdje se može nabaviti ovaj Beauty UK ruž? *_*

    OdgovoriIzbriši