GOLDEN ROSE Velvet Matte ruževi [RECENZIJA]

15:09


Pozdrav dame,

tko o čemu danas, ja o mojem najdražem makeup proizvodu, ružu! To jest...ruževima. Danas ćemo malo popričati o (relativno) novim GOLDEN ROSE Velvet Matte ruževima.

Krenimo sa osnovnim informacijama:

  • cijena proizvoda je 35 kuna 
  • u liniji se nalazi 20 različitih nijansi
  • sadrži 4,2g proizvoda
  • dostupan u Golden Rose trgovinama i štandovima


Inače sam veliki fan Golden Rose ruževa i kada sam vidjela ovu liniju rekla sam sama sebi: I am all over that! Mat ruževe O B O Ž A V A M, tako da sam se brže bolje dokopala svojih primjeraka.

Teksutra ruževa je gusta i kremasta, ugodni su za nanošenje i izrazito su pigmentirani. Veliki problem sa mat ruževima je taj da su neki teški na usnama i vi ih tijekom dana osjetite na usnama, osjetite tu težinu i osjetite da je nešto neprirodno na vašim usnama i to se vidi. Kako se vidi? Kada se žena ne osjeća ugodno sa makeupom na licu njeni izrazi lica su ukočeni i njene usne su jako ukočene kada priča. Sa ovim ruževima ja osobno nisam imala taj problem, što je veliki plus, pogotovo jer je ljeto već na pragu.

Iako ime linije nosi ime Velvet Matt finiš ipak nije onaj klasični mat, budući da su dosta kremasti kada ih nansesete oni neko vrijeme imaju taj lagani glossy finiš koji s vremenom nestane i tada dobijete taj pravi mat finiš (ukoliko ne želite čekati i želite odmah pravi mat finiš, malo transparentnog pudera u prahu utapkajte prstom i problem riješen) koji i dalje ne isušuje.

 Iako moram napomenuti da bez obzira što im teksura nije ona prava suha mat, svejedno preporučam peeling i hidrataciju usnica prije nanošenja, jer će ruž tako puno bolje izgledati i kada izblijedi.

Trajnost ruževa je dosta dobra što je i za očekivati od dobro pigmentiranih mat ruževa. Ja osobno ih tijekom večeri imam potrebnu samo jednom popravljati.


Nijansa 03 - srednja nude nijansa sa mrvicom peachy podtona koja predivno će predivno doći do izražaja na preplanulom tenu, mislim da bi na jako svlijetom tonu ovaj ruž izgledao više smeđe.
Nijansa 07 - standardna uvijek prelijepa nude pink nijansa...ako me čitate znate da ovakve nijanse najviše volim.
Nijansa 08 - jako lijepa srednja hot pink nijansa, ako niste tip za one prave neonske hot pink nijanse na steroidima, ova nijansa je u toj obitelji ali zagašenija i puno lakša za nositi, idealna za ljetni look sa lijepo definiranim obrvama, puno maskare i ovaj ruž.
Nijansa 09 - ako vam je nijansa 07 malo dosadna i želite nešto u toj "obitelji" ali malo tamnije i zabavnije, onda preporučam ovu nijansu.
Nijansa 10 - za ovu nijansu bih rekla da je to ta famozna Kylie Jenner tamnija nude nijansa  za kojom sada svi luduju, samo mrvicu toplija.

Nijanse: 10, 03, 07, 08, 09

Napomenula bih da imaju predivne crvene nijanse koje sam za sada preskočila, no ako dosta potamnim ovo ljeto definitivno ću si uzeti još neku jarku crvenu nijansu.

Ja sam iznimno zadovoljna sa ruževima, još jedan dragulj među GR proizvodima.

Jeste vi isprobali ove ruževe? Postoji li neka nijansa u liniji koju moram škicnuti? Pišite mi :)


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

25 komentari

  1. Diiiiiiiiivni su :D želim 7 i 8 :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi mi se sviđaju i od ovih tvojih mi svi trebaju (dobro, biću realna, 3,7 i 9 ću uzeti) a zasad imam samo 17 - crvenu nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđaju :D

      Izbriši
    2. A slaba sam na te pinky i nudy nijanse :D Teksturom me podsjećaju na Rimmel Lasting finish by Kate matte ruževe, ima li sličnosti? Nekako mi nijansa 102 iz te kolekcije, barem preko slika identična nijansi 7. Liče li tebi, tj imaš li neki od ovih Rimmelovih?

      Izbriši
    3. Imam jedan ili dva, koliko sam skužila ti baš voliš te Rimmel ruževe? Često uspoređuješ ruževe s njima :D

      Izbriši
  3. Divniiiiiiiiii <3 7,8 i 9 su mi favoriti

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam 18icu, najlepsa crvena nijansa koju sam ikada imala :) I sto je najbolje, prezivela je kafu i burek :) Ja sam bila odusevljena kad sam videla :) Planiram da kupim 08, a 03 sam juce dobila na poklon, nisam stigla da se igram sa njom :) Pozzic

    OdgovoriIzbriši
  5. šteta što nema swatcheva na usnama ://
    jer zadnji me zanima,al teško mi je na ruci procijeniti kakav je.
    gdje ih nabavljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu raditi swatcheve na usnama trenutno jer imam problema sa kožom pa nije baš privlačno :/ Ali na blogu www.makeuparena.com postoje swatchevi svih nijansi na usnama :)
      Kupujem ih na GR štandu u Osijeku :)

      Izbriši
  6. ja sam apsolutno luda za ovim ruzevima, imam 01,02,03,07,09,14,15.. slijedeći koju kupujem je 08.. ako se mene pita, osim ovih ne moram da imam druge ruževe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opa pa ti ih polako ali sigurno skupljaš sve :)

      Izbriši
  7. Kupila sam tek dva, ali se definitivno vraćam po još. Stvarno su odlični, a kod nas u BiH su dvostruko jeftiniji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da su kod vas jeftiniji, ali dobro cijena od 35 kuna nije jako strašna pa se ne grizemo mi u RH puno (ali ipak se malo grizemo) :)

      Izbriši
  8. jesi me nasmijala sa ovim ''neon roza na steroidima'' hehehehe :))
    ugl imam nijansu 04, nezz dal si ju vidla al boja je preeesavršena <3
    sad si me navukla da kupim 7-icu, fala ti (to ti zahvaljuje moj novčanik :P )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je novčanika ali ti ćeš biti vrlo zadovoljna, nadam se ;)

      Izbriši
  9. E sad ih i ja želim. Baš su divni. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nijanse 10 i 09 mi se najviše sviđaju! :)

    OdgovoriIzbriši