AVON noviteti (lipanj 2014.)

12:21


Pozdrav dame,

danas ću vam pokazati neke od AVON noviteta za ljeto 2014. Na moju adresu nedavno je stigao paket u kojemu se nalazilo puno novih i zanimljivih proizvoda, malo sam se igrala sa proizvodima tako da ću vam u ovom postu reći i svoje neke prve dojmove. Pa krenimo...

TRUE COLOR QUAD sjenia za oči - 59 kuna





Nearly Naked - Avon je izbacio tri nove palete koje su dodane u stalnu postavu True Color Quad paleta, jedna od njih je i ova, lijepe pastelne hladne nijanse, dobro pigmentirane no fotoaparat teško hvata nijanse.

Kada sam otvorila paket i gledala proizvode kroz cijeli paket se provlačila ta ljetna tema tako da me ova paleta moram priznati malo zbunila jer mi ove nijanse ne djeluju baš kao ljetne tj, nisu nijanse za kojima posežem tijekom ljeta, no kada sam malo proučila katalog shvatila sam da je uvedena u stalnu postavu a nije se pojavila kao LE.

Go Natural - mislim pogledajte ovu narančastu, definitivno zvijezda ove palete, već sam vam na Facebooku pokazala jedan brzinski look koji sam napravila sa ovom paletom, jako zanimljiva i drugačija paleta, mene je oduševila, nijanse su malo drukčije od obične neutralne palete a opet nije toliko BAM gdje bi ju ljubiteljice neturalnih nijansi izbjegavale u širokom luku, maslinasta nijansa je također odlična, suptilna i nosiva. Ukoliko ste ljubitelj neutralnih nijansi a želite nešto maaalo drukčije, ova paleta je odličan izbor.

Općenito sam veliki fan ovih quad sjenila, budući da sam i sama ljubitelj neutralnih sjenila Mocha Latte je moj ultimativni favorit među svim paletama, tekstura sjenila je dobra, lijepo se daju blendati, pigmentacija je dobra. Jedan vrlo dobar budget buy.



AVON Glow tuš za oči (limitirano izdanje) - 56 kuna


Ocean Water (plava) - Exotic Orchid (ljubičasta) - Sunset Bronze (brončana) 

Ja obožavam tuševe u boji, pogotovo ove suptilne tamne plave i ljubičaste nijanse gdje kada ih nosite iz daljine izgleda kao da imate obični crni a kada se približite tek se onda vidi da se radi o tušu u boji. Plavu nijansu sam nosila već 4 puta, oduševljena sam, tuševi sadrže shimmer no nije prenapadan, jedini minus kod ovog proizvoda je njegova grozna četkica, ima neku silikonsku tvrdu četkicu koja samo odmaže pri apliciranju tuša, budući da je tekstura tuša rjeđa, ta četkica samo vuče proizvod sa sobom, tako da je moj prijedlog da koristite kist za gel eyeliner kada koristite ove tuševe.



AVON Glow 2u1 bronzer i iluminator u nijansi Light Bronze (limitirano izdanje) - 45 kuna - na fotografiji su to druga dva swatcha. Osobno sam razočarana ovim proizvodim, bronzer se jedva vid tj. na meni se uopće ne vidi, ne znam ni da li bi to bilo dovoljno za one najsvjetlije puti, iluminator je isto loš, ostane vam bijela crta na obrazima a shimmera nigdje. Ne znam kakva je tamnija nijansa ali ako je suditi po svjetlijoj nijansi, nažalost ovaj proizvod možete preskočiti.

AVON Glow brončane perle za lice (limitirano izdanje) - 45 kuna - mislim da svi znaju za ove Avonove perle za lice, mislim da im je to jedan od najpopularnijih proizvoda, ovogodišnje limitirano izdanje brončanih perla je totalno u zlatnim tonovima, ako se dobro sjećam prošlogodišnje su bile više brončane ( sa narančastim podtonom), ali valjda je ove godine all about the golden glow, na swatchu se shimmer ne vidi ali vjerujte mi na riječ da im shimmera ne fali, uz preplanuli ljetni ten, lagano kistom proći po vanjskim dijelovima lica i bit ćete "golden goddess". I sa ovim se proizvodom definitivno treba voditi onom izrekom manje je više.

AVON Magix Face Perfector SPF 20 - 49 kuna


Što AVON kaže za svoj proizvod:

Lagana formula bez ulja, matira kožu tijekom cijelog dana, prikriva tanke linije i pore, može se koristiti samostalno ili kao baza. Sadrži HD Finish kompleks koji reflektira svjetlost  otkrivajući besprijekoran ten. 

Koristila sam ga par puta, još uvijek nemam neko konkretno mišljenje, teksturom me jako podsjeća na Garnier 5 sec Blur i L'Oreal Revitalift Magic Blur (ili kako li se već zove). I sa ovim proizvodom ide ona manje je više, sa ovakvim primerima treba biti oprezan i nanositi tanki sloj u protivnom napravite kaos na licu, ako pretjerate i na to onda stavite puder i krenete ga blendati primer se ispod počne runiti i naprave se grudice. Dobro zagladi kožu i ostavi glatku površinu  za puder, što se tiče matiranja ne mogu puno reći budući da nemam problema sa time. SPF definitivno preko ljeta nije na odmet, štoviše prijeko je potreban.

Proizvodi su dostupni u aktualnom katalogu kampanje 9/2014

*PR proizvodi



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

19 komentari

  1. Sviđa mi se look koji si napravila, lijepa je paleta!
    Tuševi isto izgledaju divno!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Look je super, ja ću uzeti Nearly naked paletu baš mi je fina. :) Interesuje me ova baza, a ovu umivalicu sam probala u plavoj formi za suhu kožu, koliko ja znam i odlična mi je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto nisu im sve umivalice promašaj, to je dobro :D

      Izbriši
  3. Svidja mi se paleta s narandzastim sjenilom i divan je look!

    OdgovoriIzbriši
  4. 'go natural' je prekrasna swatchana, a u katalogu ju uvijek zaobilazim jer nisam sigurna kakva je ova narančasta - definitivno jedna prekrasna paleta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih ju zaobišla u katalogu iz istog razloga :)

      Izbriši
  5. lovely haul :)) i have this avon serum for hair and it is awesome

    http://prettypurplenails92.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su ovi tuševi definitivno najzanimljiviji što je šteta jer ih uopće ne koristim, ali su mi nijanse pun pogodak :D

    OdgovoriIzbriši
  7. jako lijepo,posebno palete :) I sama imam puno stvari od Avona. imam i mlijeko za čišćenje lica i nije mi uopće dobro,lice me jako peče nakon njega (a nemam suhu kožu).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon me u zadnje vrijeme konstantno ugodno iznenađuje :)

      Izbriši
  8. Zahvaljujem ti se na mini recenziji losiona za tijelo Aloe Vere jer sam ju nešto pikirao. :) A Avon Magix bazi sam bio napisao detaljnu recenziju na svom blogu i nisam nešto zadovoljan njom jer mi je izazivala nepotrebne prištiće. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh prištići ha? Pa sad kad čitam post i meni su se pojavili u zadnje vrijeme, nadam se da nije od baze :/

      Izbriši
    2. Meni su se pojavili par obilnih prištića par dana nakon korištenja ove baze, ali su se smirili s vremenom. Sada sam prešao na Garnierovu pa s njom nemam probleme s prištićima osim onih sitnih. :)

      Izbriši
  9. Recenzija je veoma dobro dosla jer sam bas namjeravala naruciti taj duo bronzer-hajlajter i sad vidim da mi je presvijetao i da mi ne treba. Mislim da mi ni onaj tamniji mozda ne bi bio ok. Kupicu Catrice shimmerasti, njega sam barem vidjela uzivo i bas je lijep. Plavi tus sam na osnovu kataloga zamislila kao tirkizni, i evo jos jedan put koliko su recenzije blogerki od koristi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da bronzer u katalogu izgleda ful dobro ali vjeruj mi možeš ga preskočiti bez problema. :/
      Ne znam stvarno zašto je swatch u katalogu tirkizni, daleko je ovo od tirkiznog haha.

      Izbriši