Kako dobiti savršeni "RED LIP" [PICTORIAL]

12:08


Pozdrav dame,

danas ću vam pokazati kako ja dobijem savršeni "RED LIP"...svaki put kada nosim neki jarki ruž uvijek me svi pitate pa kako napravim taj "savršeni" i precizni oblik bez "krvarenja" ruža van usnica. Postupak nije kompliciran ali potrebno je malo više vremena, strpljenja i koncentracije. Ovaj postupak možete koristiti za bilo koju nijansu (hot pink, narančasti, ljubičasti, plavi, crni, smeđi, itd...)

A budići da slika govori više od 1000 riječi, imam za vas pictorial kroz koji ću vas u kraktim crtama provesti.


1. KORAK 
Znate što ću vam reći ovdje...peeling usana i balzam za usne poslije...rezultati su puno bolji kada pripremite "teren" za rad...to vrijedi i za lice i oči.

2. KORAK 
Uzmite olovku koja je slična ružu kojeg ćete nanijeti (ili ista ukoliko nađete) i obrubite usnice, ovo ne mora biti savršeno, no ipak pazite da ne prijeđete previše van svojih usnica ukoliko uopće prelazite rub.

3. KORAK
Ovdje nanesem ruž ravno iz pakiranja, isto ne mora još uvijek biti super precizno, više se koncentirajte na same usne, rubove ćete kasnije popraviti.

4. KORAK
E sada uzimate kist za nanošenje ruža i počnete se baviti rubovima usnica, ovo je individualno, vi znate kakve su vaše usne i što vam stoji, kao što vidite ja sam išla malo van rubova usnica (točnije na gornjoj usnici), ovo i dalje ne mora biti savršeno precizno, ali potrudite se što više možete tako da popravci budu minimalni i lakši.

5. KORAK 
Uzimam korektor i naosim ga oko usnica. E sada možete ovako kao što sam ja (konkretno u ovom slučaju radilo se o tekućem korektoru pa sam ga nanijela ovako) ili ako koristite gušće korektore kao ARTDECO kamuflaža ili Catrice kanuflaža onda nanosite malo pomalo sa nekim gustim malim sintetičkim kistom za sjenilo. I krenete blendati i čistiti rubove usnica.

6. KORAK
Voila! Ovako bi otprilike trebale izgledati vaše usnice. :)



Ja osobno preferiram mat teksturu kada nosim bilo kakvu boju osim svijetlih nijansi. Uvijek kada nosim crveni, ljubičasti, narančasti ili hot pink ruž uvijek je on mat finiša jer su jednostavniji za nositi, krvarenje ruža je minimalno ili ga uopće nema. kada se osuši "fiksira se" i ne mrda, možete pričati, jesti, piti koliko želite, ne morate se toliko brinuti i stalno provjeravati stanje. I izgledaju strava dobro :).

Na fotkama on je još uvijek sjajan jer ovom ružu treba duže da se fiksira i osuši, ali uvijek ako nemate vremena čekati da se ruž osuši nanesete prstima malo transparentnog pudera u prahu i to je to.

I tako vam ja dobijem savršeni red lip. Nije ništa inovativno, ali je iznimno učinkovito.  Treba malo duže vremena ali nećete požaliti kada vidite krajnji rezultat. Ovo vam je real life photoshop dame moje ;).



Korišteni proizvodi:


Look by BIPA LIPliner u nijansi 8 Cherry

Wet 'n' Wild Mega Last Lip Color u nijansi Stoplight red
Eveline Art Scenic 2u1 korektor u nijansi 04 Light




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

22 komentari

  1. odličan tutorial, mnogima će pomoći! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je tutorial! Nisam još popravljala korektorom, samo sam brisuckala maramicama, obavezno ću ovo probati! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi manje muke bude sa korektorom :)

      Izbriši
  3. I ja na isti način koristim ove življe boje ruževa :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Taman sam napravila piling usana i sad čitam/gledam tvoj post i uživam. Radim sve korake osim ovog s lip kistom jer mi se nikad ne da.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo i hvala... divan savet... <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicen tutorial, i predobar blog! <3

    OdgovoriIzbriši