[FOTD #22] Birthday look

11:29


Pozdrav dame,

danas je konačno došao na red rođendanski look kojeg sam vam obećala...29. travnja sam napunila 22 godine (22. rođendan, FOTD #22...kužite hehe, poklopilo se) i naravno da sam si na svoj dan dala truda i sredila se kao prava.

Prvo da se svima zahvalim još jednom na čestitkama i lijepim željama, hvala svima, najbolji ste ;) Ja sam se baš lijepo provela, tri puta puhala svjećice, tako da želja je bilo ove godine koliko hoćeš.

Znate da više od svega volim dobar smokey eye. I budući da sam se spremala na rođendanski ručak sa legicama znala sam odmah da ide neki nude ruž jer će biti papanja. A kad ide nude ruž onda moram oči naglasiti jel...budući da su mi taman stigle MAKEUP REVOLUTION palete znala sam da ću raditi mat smokey eye sa ESSENTIAL MATTES paletom.






POPIS PROIZVODA:


LICE:

L'Oreal Lumi Magique baza
Bourjois 123 Perfect tekući puder u nijansi 51 Light Vanilla
Catrice Re-Touch Light Reflecting concealer u nijansi 001 Porcelain
Eveline Art Scenic 2u1 korektor 04 Light
Manhattan Soft Mat Loose Powder 1 Natural

OBRVE:
Catrice Eyebrow Set
ARTDECO sjenilo za obrve u nijansi 02
Essence Big Bright Eyes Highlight it Nude

OČI:
Deborah  24 Ore Perfect Eye primer
NYX Jumbo eye pencil in Milk
Makeup Revolution Essential Mattes paleta sjenila (nijanse 1 (preko cijelog kapka), 5 (prijelazna nijansa), 7 (blendanje rubova) , 8 (definiranje pregiba), 10 (vanjski kut)) - SWATCHEVE PALETE MOŽETE VIDJETI OVDJE
Essence Liquid Ink Waterproof tuš za oči
Essence Maximum Definition maskara

OBRAZI:
NYX Taupe rumenilo
Sleek Face Contour Kit u nijansi Light (bronzer)
Catrice Meet Rosy LE rumenilo

USNE:
Golden Rose 98 ruž

Nadam se da vam se look svidio, nije pretjerano kompliciran, ali zahtjeva malo više vremena jer se morate posvetiti blendanju sjenila i dodavati malo po malo dok ne dobijete željeni intenzitet.




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

24 komentari

  1. odlična su mi mat sjenila, nemam ni jedno (ne šminkam se baš često), ali u napasti sam. :D
    sretan ti rođendan sa zakašnjenjem :)
    look je predivan, stvarno ti divno izrazi oči - mrak!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš me obraduješ svojim postovima. Postuješ često što ti je, bar kod mene, veliki plus. :)
    Divan look, uvijek je pun pogodak ovako nešto, smokey eye u neutralnim bojama i nude ruž... Pogotovo mi se sviđa ovo Meet rosy rumenilo jer ga imam i ja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Pa kad uživam u bloganju :)
      Slažem se, uvijek kada ne znam što bi, izađem iz kuće sa ovako nečim. Meet Rosy rumenilo je za mene otkriće godine.

      Izbriši
  3. I ja sam u potrazi za dobrim mat sjenilima za smokey eyes, divan ti je look!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan look i super blendaš sjenila! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, uvijek kažem..blendaj, blendaj, blendaj...i kada misliš da je dosta, prođi još jednom! :)

      Izbriši
  5. sve je usklađeno.. baš lijepo izgledaš.. :) zanima me.. koje si kistove koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakakve sam kistove koristila, ne mogu reći sada jedan brand jer imam svašta, uglavnom su svi no name jeftini kistovi sa ebaya :)

      Izbriši
  6. Pigmentacija je mrak ,sad sam definitivno uvjerena da cu kupiti njihovu paletu,Ali od tolikog izbora koju odabrati :O

    Krasna si I obozavam tvoje postoce, I iako postas cesto, slobodno bi mogla I cesce ili barem dnevne lookove jer je predivno gledati takav talent! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je, još uz bijelu bazu, nebo je granica hehe.

      Hvala ti puno na lijepim riječima, nažalost za svakodnevno postanje nemam vremena, ali tko zna...možda u budućnosti ;)

      Izbriši
  7. wow wow savršen make up, oči su predivno našminkane, sve pohvale ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. savršen makeup, a ti si zbilja predivna :D

    OdgovoriIzbriši
  9. super ti je look, volim mat sjenila! :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijep look, stvarno mi se sviđa :) Sretan ti 22. rođendan! :)

    OdgovoriIzbriši