FAVORITI MJESECA - Svibanj 2014. [Makeup Revolution, Avon, Illamasqua...]

21:39


Pozdrav dame,

opet smo stigli do tog vremena u mjesecu...ja ne mogu vjerovat da je u nedjelju LIPANJ! Kao da sam jučer planirala godišnji odmor i mogu se lagano bacit na planiranje novog. Jel moram reći da vrijeme prebrzo leti?!

No krenimo mi sa mojim ovomjesečnim favoritima...ima dosta.


MAKEUP REVOLUTION Redemption palette ICONIC 3 - post sa swatchevima i prvim dojmovima možete vidjeti OVDJE. Ajme ova paleta je predivna. Kada je izašla UD Naked 3 uopće nisam bila zainteresirana, ali nimalo, nisu me privlačile baš te neutralne nijanse sa ljubičastim i rozim podtonovima. Ali onda je u moje ruke došla ova paleta i ja sam se oduševila, toliko da mi je Naked 3 na WL, iako mi možda ne treba jer imam ovu, ali objasnite to bolesniku kao što sam ja. Ponavljam, predivna je.


MAYBELLINE Color Tatto 24hr TIMELESS BLACK - recenzija i swatchevi OVDJE. Kako je došlo ovo toplo vrijeme, ja sam postala jako nervozna, dugo mi treba da se naviknem na promjenu vremena, tako kada opale vrućine mi treba sto godina da mi se tijelo navikne na nju, isto tako je i sa zimom. Uglavnom promjene vremena i ja nismo lege. I tako jedan dan nisam imala živaca za tuš zbog vrućine i gledam po kolekciji i uočim zaboravljenu crnu nijansu Color Tattoo sjenila. Ovo sjenilo koristim umjesto tuša za onaj "neuredni razmazani" tuš kako bih samo naglasila trepavice. I odličan je za to, ovaj sitni plavi shimmer se uopće ne vidi. I najvažnije od svega, ne mrda.


WET N WILD CoverAll Concealer Palette - ja sam osobno fan korektora, volim zelene, pink i peachy korektore  kojima mogu korigirati nepravilnosti te tako manje nanesem pudera/ korektora boje kože. Ovo sam kupila onako bezveze jedan dan i zapravo postala je obavezni korak u svakodnevnom šminkanju. Tekstura ovih korektora je dosta rijetka i kremasta, što je dobro jer sa ovom paletom ne prekrivate nego "korigirate" područje koje ćete prekriti puderom ili korektorom. Budući da su rjeđi lagano se i lijepo blendaju što je bitno pogotovo kada je u pitanju zelena nijansa jer neželite završiti sa zelenom točkom na licu koja izvire ispod podloge jer niste uspjeli izblendati korektor jer je npr. pregust.


MAKEUP REVOLUTION Vivid Baked Bronzer u nijansi Golden Days - ovaj bronzer je savršen za onaj all over bronze da vratite boju i dimenziju licu. Bronzer nije mat finiša, nema krupnog shimmera ili šljokica nego ima taj famozni "prirodni glow" i kada ga aplicirate ono se onako suptilno, lijepo, prirodno presijava kao što to radi vaša koža, ja ga stalno nosim, često i samog bez rumenila, baš onako da lijepu toplinu mom blijedom licu, par ljudi me pitalo kada sam ga nosila jesam se sunčala...no mislim da kada potamnim da se ova nijansa neće vidjeti na licu.


ILLAMASQUA Blusher Hussy - mislim da ovo nije prvi put da je ovo rumenilo završilo u favoritima mjeseca. Kada dođe ovo vruće vrijeme I can't be bothered with eyeshadow...samo maskara i bok. Ali kada ne nosim ništa na očima volim naglasiti obraze, a ovo rumenilo je savršeno za to. Može biti suptilo, a može biti i in your face hehe. Oni koji posjeduju Illamasqua rumenila znaju o čemu pričam, ova rumenila su nenormalno pigmentirana no s obzirom na cijenu i trebaju biti (za NOVU CIJENU od 218 kn!!! wtf).


MAYBELLINE Colorama Blush u nijansi 501 - recenzija i swatchevi OVDJE. Ista stvar kao i sa Hussy. Samo što je ovo rumenilo znatno jeftinije.


ELF Matte Lip Color Nearly Nude - ovaj mjesec je bio nude usne mjesec. Ovo su mi bile dvije najdraže mat nude ovog mjeseca. Nearly Nude je baš prava svijetla nude nijansa. Da je svjetlija bila bi korektor. Just sayin'. Ali obožavam ju.
GOLDEN ROSE Velvet Matte 03 - ova nude nijansa je malo tamnija sa peachy podtonom, strašno dobro izgleda na usnama. Ukoliko ste tamniji od mene, ovo vam definitivno treba.


AVON Hidrokolor Absolute u nijansi Natural Flush - swatchevi OVDJE. Nastavljamo u nude tonu...ovo je najsvjetlija nijansa u ovoj liniji, također jedna jako svijetla nude nijansa...ako ste kao ja i ili svjetliji, možete profurati ovu nijansu, no bojim se da tamnijima od mene ova nijansa izgleda kao čisti kreč. No meni je ova nijansa odlična.
AVON Ultra Glimmerstick Lip Liner u nijansi Nude - budući da je Natural Flush slabije pigmentiran ruž, ispod sam nosila ovu nude olovku za usne koja mi je baš super, malo je tamnija od ruža ali jako se lijepo upotpunjuju.


I zadnji duo za ovaj mjesec....

MAKEUP REVOLUTION Amazing Lipgloss u nijansi Natural Pink - ajme ovo sjajilo je odlično. Tekstura mu je jako lijepa, lagan je, ne lijepi se nimalo, nijansa je predivna, pigmentiranost je odlična, ne sadrži nikakav shimmer, više o njemu u zasebnom postu no baš sam se oduševila, bravo MR.

CATRICE Ultimate Shine Gel Color u nijansi Don't Fear The Sheer - swatch nijanse OVDJE. Iako je ovo bio mjesec nude nijansi ne bi ja bila ja kada ne bih ugurala barem jednu pink i peachy nijansu. Ovaj ruž je stari favorit. Lagani svakodnevni ruž super peachy nijanse.


I to bi bilo to za mjesec svibanj.

Recite mi svoje ovomjesečne favorite, beauty i non-beauty. :)





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

13 komentari

  1. No krasno, sad mi treba i Iconic 3 i bronzer i GR ruz. :D
    Ova nova cijena Illamasqua rumenila je stvarno pretjerana, planirala sam si kupiti neku lijepu nijansu za ljeto, ali sad bas iz inata necu.
    E i da, htjela sam te pitati gdje sve tocno nanosis bronzer? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su skupi sada, i ja iz inata ne želim kupiti, zločesti su.
      Nanosim ga na obraze, čelo i bradu (malo i suptilo, naravno) :)

      Izbriši
  2. Zašto kod nas nema Wet 'n' wild i MR, zašto, zašto, zašto? :(
    Ovaj Golden rose ruž mi treba, o da, treba mi, itekako... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Divote <3

    W'n'w paleta korektora i Catrice sheer ruž idu na pod-hitno WL :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, nadam se da će se i tebi svidjeti kao i meni :D

      Izbriši
  4. MR palete me jako privlače..ne znam koju, ali jednu ću sigurno nabaviti :D Catrice ruž je pre-di-van, ne znam kako ga nisam skužila još :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš a ja sam pak njega prvog skužila hehe :)

      Izbriši
  5. Bas cu isprobati ovaj set korektora od w'n'w
    iconic 3 je bila oos kad sam narucivala i definitivno ju trebam <3

    OdgovoriIzbriši
  6. isto imam to rumenilo i morale i moram paziti kako ga stavljam heheh, ali stvarno nisu normalni sa cijenama, baš sam htjela uzeti novi ruž jer je moj pri kraju,a ono 190kn, prestrašno

    OdgovoriIzbriši