Everyday makeup ladica

22:03


Pozdrav dame,

prije nego krenem sa temom posta želim reći kako je danas blog napunio godinu dana, na današnji sam dan prije godinu dana objavila svoj prvi post na ovom blogu (ako vas zanima post KLIK), moram priznati da sam zaboravila, i danas sam gledala nešto kalendar i sjetila se sasvim slučajno, skoro sam ga propustila huh. Hvala vam svima što me čitate, podupirete i komentirate postove, godina je uz vas prošla munjevito brzo. HVALA još jednom i naravno, druškamo se i dalje jednakim tempom ;).

E sad možemo na temu današnjeg posta...

danas ću sa vama podijeliti kako izgleda moja everyday ladica aka ladica u kojoj držim proizvode koje koristim na svakodnevnoj bazi. Mislim da je puno, puno, puno praktičnije imati tako neko mjesto gdje ćete držati proizvode koje koristite svaki dan, puno je jednostavnije tako imati sve na jednom mjestu nego svaki puta posebno tražiti u tom malom moru proizvoda.

Moj stol za šminkanje ima ovu super praktičnu dugu ladicu za koju sam točno znala za što će mi služiti čim sam uočila stol u trgovini.


Proizvodi su u ladici podijeljeni u ovim plastičnim korpicama koje su odlične ali me ta ljubičasta boja toliko bode u oči da ozbiljno razmišljam da ih obojam u bijelo. Danas ću se konkretno pozabaviti ovim prvim redom korpica, kao što vidite ima još korpica iza no danas se nećeo njima baviti to ću ostaviti za updated makeup kolekcija post.


Prvi na redu su proizvodi za obrve, sjenila za obrve, olovke, vosak, korektori za brow highlight, gel za obrve, ovo su u biti svi moji proizvodi za obrve, budući da ih nema tako puno trajno su se svi naseliti u ovoj ladici.

Zatim imamo korpicu u kojoj su  baze za sjenila, olovke za oči, maskare koje trenutno koristim, tuševi za oči i gel eyelineri.


Iduća korpica sadrži korektore + ulje divlje ruže (slijepi putnik).

Zatim jedna od najdražih korpica, ona sa rumenilima, bronzerima i highlighterima. Proizvodi u ovoj korpici se konstantno rotiraju, u ovom trenutku već nije više ova postava, da, tooliko se često mijenja. Što ću kad voooolim rumenila.


Slijedi korpica sa sjenilima, koje iznenađenje, sva neutralna hehe. U ovoj korpici nalaze se Makeup Revolution Iconic 3 & Essential Mattes palete (Look sa Essential Mattes možete vidjeti OVDJE), UD Naked Basics, Sleek Au Naturel paleta, WnW Walking on Eggshells trio, Catrice Mono sjenilo u nijansi Go Charlie Brown! i naravno ništa bez Maybelline Color Tattoo On and On Bronze.


Zadnja korpica sadrži primere, pudere i puder u kamenu/prahu. Ja sam trenutno opsjednuta Bourjois 123 puderom i CC kremom, meni su to dva fantastična proizvoda.


U ladici još stanuje vazelin, ekstra beauty spužvica i kutijica u kojoj držim korištene umjetne trepavice koje su očišćene i koje se mogu još koristiti.



A gdje su proizvodi za usne?! E oni imaju počasno mjesto na stolu za šminkanje, tu držim ruževe i sjajila koja često koristim i olovke za usne te fiksatori.


Kada vas ovo čeka na svome mjestu, šminkanje postaje još veći užitak i zabava. :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

49 komentari

  1. Ne mogu da verujem da je prošlo samo godinu dana, jer ti to radiš zaista odlično :D
    Da bude još puno, puno rođendana :)

    Moj sistem je sličan, samo što ja koristim onu policu za tastaturu, na izvlačenje. Super je kada je sve pregledno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima :)

      Ja sam malo neat freak pa kod mene uvijek sve mora imati svoje mjesto :D

      Izbriši
  2. Divnooooo. j sebi pravim mjesečni plan pet proizvoda koje moram češće koristiti. Trenutno su mi tu Artdeco sjenila jer ih imam 12, naravno prekrasnih neutralnih a nisam ih ni pipnula otkad sam ih kupila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sa koje stranice naručuješ ovaj NYX fiksator i kakav je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupujem da u trgovini u Osijeku koja prodaje NYX proizvode, ali inače naručujem nyx sa ebaya (seller joy017), fiksator je ok, nema neki dewy finiš, više je kao obični fiksator, stvarno se makeup duže drži :D

      Izbriši
  4. Jaooo.. predivno izgleda :-) Baš po mom ukusu :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan blogorodendan i neka ih jos bude puno puno! :) u tvijim postovima bas uzivam, jako mi se svida kako pises i koji ti se proizvodi svidaju, i mislim da ja imam svoj blog da bi bio jako slican tvom :) :p
    Sta reci, sminka je ljubav ♡

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan blogorođendan :) Bome ima tu uhuu huu proizvoda za svaki dan:)) Šminkanje je zaista užitak i veselje, pogotovo kad imaš ovako lijep kutak:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, je...otkad imam stol za šminkanje šminkam se puno više...i proizvode trošim brže :D

      Izbriši
  7. Srećan blogorođendan! :D Zavidna kolekcija, baš mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan blogorođendan! Pred par mjeseci sam otkrila tvoj blog i odmah mi je postao jedam od omiljenijih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Jooj baš mi je drago što ti sviđa :D :*

      Izbriši
  9. Sve je prekrasno :D I mene zanima kakav ti je NYX fiksator? Prvenstveno zato što imaš ovu "dewy" verziju, ali najviše me zanima jel s njime makeup traje duže?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Matt ne matira, a dewy se ne sjaji...to baš svi kažu. Kao da su isti...ali što se tiče samog fiksiranja šminke tu je dobar, lijepo to sve sjedini ako pretjeram sa puderom u kamenu i drži mi rumenilo i bronzer, koji sa mog lica prvi nestanu.

      Izbriši
  10. Želim ti još puno sretnih blogorođendana! :D
    Obožavam ovakve postove, volim gledati svu kozmetiku i jedva čekam cijelu makeup kolekciju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj i ja više želim napraviti taj post ali nikako da si nađem pravo ogledalo :D

      Izbriši
  11. Sretan ti blogorođendan, godina dana baš brzo proleti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ti izgleda ladica, lijepo i uredno! Volim ovakve postove, pomalo sam stalker! :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, imala sam osjećaj da pišeš više od godinu dana :) Sretan blogorođendan i ovdje!
    Kutak ti je genijalan, ova ladica za često korištene proizvode je super, sve ti je nadohvat ruke... i ja bih tako nešto, zasad sam rasprostranjena po kupaonici - nije ni to loše, ali jednog dana... :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan blogoročkas! Ja te pratim manje od pola godine ali sam sve objavljeno pročitala pa imam osjećaj da sam tu od početka....

    OdgovoriIzbriši
  15. Aaa super izgleda. Ja bih uživala pregledavajući sve to. Baš po mom guštu je sve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ja pregledavam stalno i nikad dosta :)

      Izbriši
  16. Stvarno zavidna kolekcija i savršeno organizirana.
    Postovi su ti super, samo tako nastavi ;)
    Sretan blogorođendan!! :D

    OdgovoriIzbriši
  17. sretan blogorođendan a i tvoj sa zakašnjenjem, bio ti je lijep make up,
    nego ne znam gdje si kupila košarice - ja sam svoje u kauflandu, i ja imam potrebu da su različite stvari u različitim bojama pa sam kupila različite: ljubičastu, crvenu, bež, plavu i zelenu, bijele nije bilo ali bež je prilično svijetla, i s obzirom da u trenu kad sam ih ja kupovala je bila neka akcija i mislim da su bile tipa 2 kn komad, mislim da ti se ne isplati farbati ih nego samo kupiš bež :D
    inače mi je super tvoja organizacija, i krasna prekrasna šminka, totalno ti zavidim na ovoj nakedici i njenim kopijama.
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da kada sam došla nema ničeg, taj Kaufland je užas...ne znam da li se igdje išta brže rasproda osim u Kauflandu.

      Hvala :)

      Izbriši
  18. Vidi se da je urednost na prvom mjestu, a mislim da slobodno mogu reći da je za žene uredna kozmetika i kozmetički kutak pola zdravlja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve mora biti na svom mjestu hehe. Slažem se s tim 100% :)

      Izbriši
  19. Čestitam prvi bogorođendan! :D I definitivno i ja želim ovakav stol za šminkanje sa ovom ladicom ispod, mislim da bi mi to bilo perfektno, iako ladica slobodno može biti manja jer ipak ne koristim toliko proizvoda, ali bih željela ono ogledalo sa lampicama okolo. Super post i sve je divno i uredno, baš sam primijetila da i ja dosta pazim na urednost svoje kozmetike nakon što sam vidjela u kojem je ona stanju kod npr. nekih mojih prijateljica ili poznanica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima takvih stolova sad i u Emmezzeti i JYSK-u. Ima i jedan bijli lakirani i ima po dužini stola ispod samo dvije ladice :)
      Ne volim prljavu kozmetiku, a neki su stvarno prasci po tom pitanju haha.

      Izbriši
  20. Super si organizirana, jako mi se sviđa! Maštam si o takvom stolu i ladicama u koje bi sve potrpala :D Jednog lijepog dana... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam tako maštala i evo izmaštala :D hehe

      Izbriši
  21. Vidim nema medju paletama ona beauty UK paleta? A ako se ne varam imala si ju, jel ju jos uvijek koristis i dal ti je bolja ona ili catrice nude paleta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beauty Uk paleta je još uvijek samnom samo ne živi konkretno u toj ladici. :) Paa ne znam da li je nužno bolja od Catrice, ali je praktičnija jer u Beauty UK ima i mat nijansi za pregib oka. Ali Catrice je ipak po mom mišljenju malo bolja paleta.

      Izbriši
  22. Predivna kolekcija. Mislim da živiš negdje u mojoj blizini, jel!? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čuj, ne želiš da se počnemo krasti, mislim da ćeš ti izvuć deblji kraj ;) :P

      Izbriši
  23. I ovdje sretan blogorođendan :) A ladica.....što da ti kažem...i ladica i stol i sve,sve mi je zaista krasno. Sviđa mi se apotekarska urednost (i sama sam takva) i što je sve u svojoj košarici - organiziranost u maniri pravih beauty blogerica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :)
      Sve si rekla, razumijemo se potpuno ;)

      Izbriši
  24. Super ti je ova ladica :D I ja imam te košarice, ali sam kupovala bež, jer sam znala da će mi te jarke boje ''bosti oči'' :D
    Ne želim sad da ispadne da ti se ulizujem :D ali ti si mi najdraža blogerica :) Tako si lijepa, super pišeš i obožavam tvoje make up lookove. Imamo isti ukus kad je make up u pitanju :D

    OdgovoriIzbriši