ESSENCE XXXL Longlasting Lipgloss [RECENZIJA]

18:55


Pozdrav dame,

danas ću sa vama popričati o jednim vrlo budget friendly proizvodima, a tko ne voli dobar i jeftini proizvod? Ja znam da ja volim.

Radi se o ESSENCE XXXL Longlasting sjajilima za usne. Essence je nedavno napravio čišćenje u svojoj ponudi se uveo neke novitete i poradio na "starim" proizvodima. Jedan od noviteta su i ova sjajila.

Krenimo prvo sa osnovnim informacijama:

  • cijena proizvoda je 21 kuna
  • proizvod je dostupan u 9 različitih nijansi 
  • dostupan je u DM i Muller drogerijama  

Ova sjajila, točnije nijansu Verry Berry sam spomenula u zadnjem Top Budget Buys postu.

Što Essence kaže za svoj proizvod:

"Ogledalce, ogledalce! sjajila s "mirror shine effect" imaju visoku disperziju boja i dolaze u suptilnim kao i žarkim bojama. flock aplikator sa spremnikom sadrži točnu  količinu teksture za glatke usne sa sjajnim završetkom."

Pakiranje je vrlo jednostavno i klasično Essence pakiranje, čvrsto je i nema straha da će svakog trena puknuti kada da otvarate ili zatvarate. 

Pigmentiranost sjajila je slabija, ovo nisu ona hibridna sjajila novog doba koji su pigmentirani kao i ruževi, pigmentirani su dovoljno da kada ih aplicirate same na usne vidi se da imate pink ili nude sjajilo.

Trajnost ovih sjajila nije nešto super duga, bez obzira što u nazivu piše longlasting neka vas to ne zavara, izdrže na usnama oko 2 sata, no meni nije problem aplicirati ponovno proizvod.

Tekstura ovih sjajila je gušća, što je bilo za očekivati budući da bi se trebalo raditi o dugotrajnom proizvodu, nije toliko gusta da vam se usne lijepe i proizvod se razvlači po usnama (da se razumijemo, ako pretjerate razvlačiti će se). Ljepljikava su malo, što nekima može jako smetati, i meni smeta ponekad.





Nijanse koje imam su Coral Delight, Verry Berry i Nude Mood. 

Coral Delight - lijepa peachy nijansa koja u sebi sadrži sitne, sitne šljokice koje se na usnama ne primjete.

Verry Berry - ne znam zašto su ovu nijansu nazvali ovako, no ovo je daleko od bilo kakve berry nijanse, ovo je klasična svijetla pink nijansa, koja je cream finiša te bez ikakvih šljokica. 

Nude Mood -  predivna nude nijansa sa pink podtonom, moj osobni favorit, znate koliko volim nude i nude pink nijanse, tako je me ova nijansa odmah privukla. Ova nijansa također nema šljokica. 


Kao što sam rekla moj osobni favorit među nijansama je Nude Mood jer obožavam nude nijanse.
Za 20-tak kuna mislim da su ovo vrlo dobra sjajila, jedini problem koji možete imati sa ovim sjajilima jest taj da vam se ta gušća i malo ljepljikava tekstura neće svidjeti, no ta tekstura pomaže sa trajnošću na usnicama. Ja ova sjajila najviše volim nositi onda kada mi je kosa u repu ili punđi. 
Daju jako lijep efekt, usnice vam izgledaju zdravo, sočno i puno. I like it. 




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

13 komentari

  1. I love Nude Mood :-) Baš su slatki :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepi mi je Coral Delight :)
    a što se tiče trajnosti, za mene je super i da potraje dva sata :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni je svejedno, nije mi problem aplicirati ponovo :D, osim ako moram baš svakih 20 min hahaha

      Izbriši
  3. Imam dva sjaja iz ove kolekcije, Velvet rose i Soft nude i meni su za tu cijenu odlični :)

    OdgovoriIzbriši



  4. Može neki post tipa parfem tag.
    evo npr. pitanja
    1.koliko parfema trenutno imaš?
    2.koji je bio/je najskuplji parfem koji posjeduješ/si posjedovala?
    3.prvi parfem?
    4.parfem za proljeće?
    5.parfem za zimu?
    6.parfem za ljeto?
    7.parfem za jesen?
    8.parfem koji si puno puta kupila?
    9.parfem koji vežeš uz neku osobu?
    10.povoljan a dobar parfem?
    Ili neki post samo sa parfemskim favoritima :)
    Inačee obožavam parfeme,a uvijek volim vidjet necije favorite,i preporuke. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj ja ti nisam baš neka od parfema, tj koristim ih ali ne razumijem se nimalo u njih haha, hvala na prijedlogu ali evo budući da si se potrudila oko pitanja ja ću ti sada odgovoriti, a post ako bude, bude...još bolje ;)

      1. Trenutno imam 13 parfema.
      2. Mislim da je najskuplji Bvlgari Jasmir Noir, mislim.
      3. Prvi pravi odrasli parfem mi je bio Chanel Chance.
      4,5,6,7 - nemam specifično, Jasmin Noir, CK The One i Chance su mi ultimativni favoriti njih nosim cijele godine. Ali preko ljeta volim laganije i svježe mirise kao tipa Avon Summer Breeze mislim da se zove.
      8. Bvlgari Jasmin Noir. Savršenstvo.
      9. 1 Million muški, podsjeća me na mog dečka jer je nosio taj parfem na našem prvom spoju i nosi ga i dan danas. Izraziro slatki parfemi me podsjećaju na moju mamu jer ih ona mrzi iz dna duše, pa tako kad god pomirišim neki slatki parfem sjetim se kako bi ona vrtila očima ili radila face.
      10. Avon parfemi općenito, sad ovisi što je čiji ukus ali mislim da se može naći za svakoga ponešto.

      Izbriši
  5. Danas sam probala 3 matt nijanse iz ove kolekcije i ostala oduševljena. Imaju dobru trajnost, teksturu i sve tri ponudjene nijanse su mi super, ove nisam probala, no čine mi se također dobre! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i jednu mat, i oni mi se sviđaju, miris i ne toliko ali preživit ću haha.

      Izbriši
  6. Podsjeća li samo mene ili stvarno nijansa Nude Mood liči na jednu od onih Stay With Me sjajila? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo i jesu nasljednici Stay With me sjajila, ali ja mislim kako su ova ipak malo bolja od starih.

      Izbriši