BH COSMETICS 10 Color Palette Profesional Blush [RECENZIJA]

18:27


Pozdrav dame,

danas za vas imam jednu od paleta koja vas je jako zanimala, radi se o BH Cosmetics 10 Color Blush paleti rumenila, pa krenimo prvo sa par osnovnih informacija:


  • Paleta sadrži 10 rumenila
  • Cijena proizvoda je $14,95 (83 kune) + shipping na www.bhcosmetics.com 
  • Sadrži 35g proizvoda 









Prvo ću vam nešto ispričati, da se prvo svi malo nasmijemo...bilo je ljeto, BH Cosmetics je imao neku bolesnu akciju gdje su me dvije palete sa poštarinom izašle malo manje od 200 kuna (btw pretplatite se na njihov newsletter jer uvijek imaju neke akcije ili besplatnu poštarinu)...i odlučim se ja za jednu paletu sjenila i ovu paletu rumenila, misleći: "Kupim ovu paletu i završila sam sa rumenilima, pa tu imam svaku nijansu koja bi mi mogla zatrebati" - HAHAHAHA reče ovisnik o makeupu i nakon te kupovine u međuvremenu kupi još 15 rumenila...

Prvo par riječi o pakiranju, ono je vrlo jednostavno, crno, plastično i čvrsto. Paleta je tanka, tako da iako nije mala, lagano ju je spremiti i ne zauzima toliko mjesta koliko se čini da zauzima. 

Većina rumenila su mat finiša, nijanse 3 i 8 imaju sitni shimmer u sebi (nekima i neprimjetan) nijansa br. 5 ima neki glitter u sebi no kada se rumenilo aplicira na lice toga glittera nema uopće (ako se malo zagledate u swatch vide se 2 komada glittera) tako da i njega računam pod mat. Imaju miris po kemikalijama no on se ne osjeti osim ako zabijete nos u paletu.

Sve nijanse su pigmentirane, nijedna po mome mišljenju nije promašaj, sve se nijanse vide na obrazima i potrebno je malo, pogotovo kada su u pitanju ove žarke nijanse. I sa najsvjetlijom se može itekako raditi i pigmentacija je stvarno u redu, kao što možete vidjeti neke nijanse su malo manje pigmentirane no neka vas to ne zavara.

Tekstura ovih rumenila nije najbolja koju ćete vidjeti u životu, nisu na dodir nisu onako super mekana, no nisu ni užasna i ne truse se.

Mislim da je ovo idealna paleta za imati ukoliko se bavite šminkanjem a imate limitiran budžet za izgradnju svog kofera, 10 osnovnih nijansi koje će vam uvijek dobro doći, možete se naravno igrati i miješati ih. 

Također ako ste netko tko puno putuje i mora/voli se šminkati (a niste kao ja opsjednuti makeupom i nećete i dalje kupovati rumenila kao da će sutra nestati sa planete hehe), praktična je jer vam je sve na jednom mjestu i imate puno izbora, a mi žene volimo imati izbor, tako? #znateonokadaseženapakira #kofervelikkaoja
Mislim li da vam je ova paleta apsolutno potrebna u životu i morate ju imati? Ne mislim. Ali je zabavna :)

Znam da na eBayu postoje ovakve palete, no moja nije sa eBaya i ne znam da li se radi o potpuno istom proizvodu. 


Sastojci:
Talc, Mica, Mineral Oil, Titanium Dioxide, Magnesium Stearate, Isopropyl Palmitate, Lanolin, Methylparaben, BHT. May Contain: Mica and Titanium Dioxide, Iron Oxides, Ultramarine Blue, D&C Red No.7 Ca Lake, FD&C Red No.40 Al Lake, FD&C Yellow No.5 Al Lake, FD&C Blue No.1 Al Lake.

Što vi mislite o ovakvim paletama rumenila? Pišite mi :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

12 komentari

  1. Odlično izgleda, ja htjela kupiti BH Contour&Blush paletu i vidim danas prodana zadnja na pink pandi. Ako ju netko ima nek mi se javi haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto želim Contour&Blush paletu...no trenutno iznad nje imam dosta stvari na WL :)

      Izbriši
  2. Nisam sigurna, no čula sam da se radi o kineskim verzijama. I BH, te CS samo lijepe svoje oznake, sličice dok su na eBayu bez tih sličica. Vjerujem da ću probati eBay verziju čisto jer je ona nekih 6 dolara:))

    OdgovoriIzbriši
  3. A lijepa je, ljubitelj sam paleta, ali većinu nijansi ne bih nosila, naročito ove dreč ružičaste, narandžaste i ciglaste. Prvi put da nešto ne želim :D

    OdgovoriIzbriši
  4. nekako preferiram coastal scents umjesto bh cosmetics...ali sviđa mi se paleta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam kupila sa buyincoinsa prije godinu dana sličnu, ako ne istu! Meni je super i posluži mi kada putujem ili kada idem šminkati djevojke, samo ju ubacim u kofer!

    xo

    OdgovoriIzbriši
  6. Budem se pretplatiti jer želim 28 palette pa ako mogu ubrati kakav popust, meni super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno...zašto platiti punu cijenu kad postoje akcije :D

      Izbriši
  7. Ja kod rumenila više volim pojedinačna nego palete, rijetko mi se sviđaju sve ili većina nijansi u paletama :)
    Ali zato pojedinačnih imam ajme meni, hrpetinu! :D

    OdgovoriIzbriši