AVON Ultra Glazewear Absolute sjajila za usne [RECENZIJA]

11:16


Pozdrav dame,

danas za vas imam recenziju jednog noviteta u AVON ponudi za kojeg (osobno) mislim da je idealan za ovo toplo vrijeme koje nam je došlo.

Radi se o AVON Ultra Glazewear Absolute sjajilima, a ja ću vam danas pokazati dvije nijanse iz ponude. Prvo par osnovnih informacija:

  • proizvod je dostupan u 8 različitih nijansi
  • cijena proizvoda je 35 kuna (kampanja 7/2014)
  • sadrži 6 ml proizvoda 
  • proizvod možete naručiti kod vaše Avon Lady




Što AVON kaže za svoj proizvod:

2u1 sjajna boja + apsolutna njega. Kremasta boja za trenutno predivne usne i njegujući kompleks vitamina E i C, hidratacija, kolagen i zaštitni faktor SPF 15 koji njeguju i štite vaše usne. 

Pakiranje je vrlo jednostavno i plastično, stvarno nisu komplicirali i nije onako glomazno kako znaju biti neka sjajila, što znači da vam neće zauzeti puno mjesta u kozmetičkoj torbici (što je uvijek plus jer vam stane više stvari u nju ;) ). Aplikator je klasični spužvasti, što je kod mene osobno još jedan plus jer ne volim one kist aplikatore na sjajilima. 

Nijanse koje imam su Nourishing Nude koja je tamnija nude nijansa  i Soft Peach kao što ime kaže, nježna peachy nijansa. 

Što se tiče pigmentiranosti ona je dobra, sjajila nisu super pigmentirana gdje već graniče sa tekućim ruževima a nisu ni bezbojna, definitivno se vidi na usnama da nosite nude/peachy sjajilo kada ga aplicirate, sjajilo se može nadograđivati tako da intenzitet možete prilagoditi sebi. 

Sjajila su izrazito ugodna za nositi, nisu nimalo ljepljiva i tekstura je vrlo lagana i nemate onaj težak osjećaj na usnama. Idealna za ljeto koje nam dolazi kada je nošenje makeupa nemoguća misija jer se sve topi i kada se ne osjećate ugodno sa puno makeupa na licu, nabacite malo sjajila na usne kojeg nećete ni osjetiti. A ni SPF 15 nije na odmet, štoviše poželjan je jer ne smijemo zaboraviti i usnice štititi od sunca jer i one mogu izgoriti (naučih tu lekciju na teži način).

Postojanost na usnama nije duga, cca 2 sata, što meni osobno nije neki problem, nije mi tlaka ponovno aplicirati proizvod tijekom dana, pogotovo ovaj koji mogu aplicirati bez previše zbrke i bez ogledala. 

Nourishing Nude je tamna nude nijansa koja će biti savršena kada potamnim jer svi ostali nude proizvodi koje posjedujem su izrazito svijetli jer sam i ja izrazito svijetla tijekom ostatka godine. I koristim ju kada nanesem neki nude ruž i na kraju kad završim i pogledam se u ogledalo pa si izgledam isprano jer su mi usne previše nude nanesem malo ovog sjajila da mi mi vrati život u usne. 

Soft Peach, ako me čitate onda vam nije nimalo čudno što je odabir pao na peachy nijansu, jer sam u postu Shades od Peach javno objavila svoju opsjesiju ovom nijansom na usnama. Lijepa srednja peachy nijansa, nije presvijetla ni pretamna, nego je taman u sredini. 

Omjer cijene i kvalitete u ovom slučaju je i više nego odličan, tako da vam svakako preporučam da ako ste ljubitelj sjajila, pogotovo onih laganih i koji se ne lijepe oškicate ovaj novitet iz Avona. 




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

4 komentari

  1. Soft peach je krasna nijansa! Baš sam u zadnje vrijeme nešto lagano zapela za sjajila, ne znam šta mi se događa :D

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepe si nijanse odabrala, mene nisu privlačili preko kataloga do sad, možda i naručim neki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se isto soft peach više sviđa :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam peachy nijanse. :D I svidja mi se nijansa ovog sjaja, savršena svakodnevna. :)

    OdgovoriIzbriši