Sleek Face Form in Fair [RECENZIJA]

11:07


Pozdrav dame,

danas imam za vas recenziju jednog jako popularnog Sleek proizvoda. Sleek OBOŽAVAM! Pristupačan i kvalitetan brand koji mi odgovara po svemu, milijun sam posto uvjerena da ću s vremenom skupiti sve proizvode koje imaju u ponudi, stalno mi dolaze Sleek paketi jer stalno nešto naručujem i svaki puta ostanem ponovno paf od oduševljenja. Ovaj konkretno proizvod imam već dosta dugo i stalno dobivam upite o njemu od vas koji ga želite naručiti. Pa da vam konkretno ispričam o čemu se ovdje radi hehe.

Prvo par osnovnih informacija:
  • proizvod je dostupan u 4 nijanse
  • cijena proizvoda je €13.99 (107 kuna)
  • sadrži 20g proizvoda
  • dostupan na SleekMakeUP.com i PINKPANDA.hr







Face Form je nasljednik Face Contour kita koji je moj HG proizvod, u biti u Face Form su dodali i rumenilo. Znači u Face Contour Kit-u dobijete mat bronzer za konturiranje ili all over bronze (kako god vi preferirate i predivni highlighter, idući logični korak je bio dodavanje rumenila u ekipu. 

MAT BRONZER - ovo mi je najdraži bronzer, volim bronzere i imam dosta ali ovom se uvijek vraćam i stvarno mi je najdraži, najbolje odgovara mom tenu, mogu konturirati s njime, mogu lagano vratiti toplinu licu, savršeno je pigmentiran, ne trusi se nimalo, lagano se i lijepo blenda. Ako me čitate redovno onda znate da mi je u FOTD postovima uvijek naveden ovaj proizvod u popisu korištenih proizvoda. 
HIGHLIGHTER - ovaj highlighter mi je bio najdraži dok u moje ruke nije stigao the Balm Mary-Lou Manizer koji je preuzeo tron definitivno, ali ovaj highlighter je jako, jako sličan njemu (samo manje zlatni), neki govore kako je dupe. Ipak više koristim ovaj highlighter iz razloga što mi je češće nadohvat ruke, jer kada se šminkam nabrzaka uvijek posegnem za Face Contour Kit tj. za bronzerom i onda mi je i highlighter tamo odmah pored i onda njega koristim, jako je lijep, nema onih velikih komada glittera, možete ga nadograđivati, možete staviti malo, možete se okupati u njemu heheh. Znate kako se neki highlighteri jednostavno ne mogu nadograđivati, ono kada stavite više slojeva taj shimmer se izgubi i ostane vam bijela crta na obrazu, e sa ovim proizvodom vam se to neće dogoditi :)
ROSE GOLD RUMENILO - ovo rumenilo je dostupno samostalno, dolazi u Face Form-u i dolazi u Blush by 3 Paleti u nijansi Lace samo se u toj paleti rumenilo zove Guipure. Ali to je isto rumenilo. Rumenilo samo po sebi je predivno, kažu da je dupe za kultno NARS Orgasm rumenilo, peachy pink rumenilo sa zlatnim shimmerom koje predivno podigne lice i jako lijepo izgleda na obrazima, pogotovo kada shimmer uhvati svjetlo. 

Zašto onda mislim da je ovaj proizvod nažalost promašaj? 

Da dobro ste pročitali, mislim da je proizvod promašaj, prije nego što krenem sa objašnjavanjem da napomenem da je ovo samo moje skromno mišljenje.

Dakle, svaki proizvod pojedinačno u ovoj paleti je fantastičan, bronzer i highlighter idu zajedno savršeno, ovo što je po mome mišljenju promašaj je rumenilo. Rumenilo samo po sebi nije loše, upravo suprotno, kao što sam rekla predivno je ali nije mu mjesto u ovoj paleti. U ovoj paleti se po mome mišljenju treba nalaziti mat rumenilo, neka bude iste nijanse kao i ovo, ali mat finiša, jer Rose Gold rumenilo je toliko shimerasto da bi bili ludi da na njega stavite još ovaj highlighter, drugo, shimmer u rumenilu je čisto zlatni, dok highlighter nije. Dakle jedno s drugim ne ide, što znači da ne možete recimo na putovanje ponijeti samo ovu paletu, jer ne možete koristiti sva tri proizvoda odjednom. 
Ok, ne morate koristiti highlighter, koristite rumenilo i bronzer, ali opet imate jedan proizvod viška koji ne koristite. Opet pored palete morate imati neko dodatno rumenilo, jer shimmerasto rumenilo ne možete učiniti mat, ali mat rumenilo možete učiniti shimmerasto, najmanji je problem pri apliciranju umočiti kist i u rumenilo i u highlighter te tako dobiti shimmera u rumenilu, za one dane kada recimo ne želite shimmer na obrazima, za ovom paletom ne možete posegnuti. 
I zato nažalost mislim da je paleta promašaj. I baš mi je žao zbog toga. Po pitanju praktičnosti je zakazao, po mome mišljenju je u paleti trebalo biti neko neutralnije mat rumenilo koje može ići gotovo sa svakim look-om, i zato ovaj proizvod za sada kod mene stoji, mislim koristiti ću ja njega kada potrošim Face Contour Kit jer su u Face Form paleti isti proizvodi, ali Rose Gold rumenilo nisu trebali staviti. 

Ako mislite uzeti ovu paletu zbog praktičnosti jer imate sva tri koraka u jednom (konturiranje, rumenilo, highlighter) osobno mislim da ova paleta neće zadovoljiti jer sva tri proizvoda zajedno ne možete koristiti.

Tako da ako kojim slučajem imate NARS Orgasm ili samostalno Rose Gold rumenilo, preporučam da uzmete Face Contour Kit koji nema rumenilo, također ako ste netko tko ne voli baš shimmerasta rumenila i preferira mat također ne preporučam Face Form paletu. 

A ako ste pak netko tko želi imati Rose Gold rumenilo i Face Contour Kit možete uzeti Face Form ali moja osobna preporuka bi bila da kupite Face Contour Kit, a Rose Gold samostalno, što će vas na kraju izaći oko 20 kuna više, ali mislim da je to bolje.

Tako da sam ja u biti završila sa dva Rose Gold rumenila hehehe, jer imam i Lace paletu rumenila. E i da, ako imate Lace paletu rumenila također preporučam Face Contour Kit jer rumenilo već imate. 

Volite li vi Sleek proizvode? Imate li neke favorite među njihovom ponudom? Pišite mi :) 


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

  

You Might Also Like

26 komentari

  1. odlična recenzija! na wishlisti mi je,i iako si navela ove stvari kao promašaj,iskreno,meni to uopće ne smeta :D prvom prilikom naručujem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;D
      E da to sam zaboravila reći, vama kojima to ne smeta, slobodno naručite Face Form :D hehe

      Izbriši
  2. U ovom triu zanimljiv mi je jedino highlighter. Bronzer ne koristim, a rumenilo nije moja boja, iako mi je predivno na swatchu.
    Svakako se slazem sa tvrdnjom da bi rumenilo trebalo biti mat ili da su pazljivije iskombinirali kombinacije boja.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja imam onu staru verziju, bez rumenila i mislim da je puno prakticnija :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je više praktičnija, ne ispuštam ju iz ruku :D

      Izbriši
  4. Ja upravo čekam svoj Sleek paketić u kojem je i Face Contour, gledala sam i ove Face formove ali me odbilo isto što i tebe, i ja bih htjela da je rumenilo mat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Već neko vrijeme želim ovaj set tako da ću ga vjerovatno i kupiti. Sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam, i meni su sva tri proizvoda super :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična recenzija :D Jako volim sleek, obozavam njihova sjenila i rumenila a ovaj face form mi je na wish listi vec jako dugo, no kako mi ovo rumenilo bas i nije napeto mislim da cu uzeti contour kit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva sreća pa imaju taj Face Contour Kit :D

      Izbriši
  8. Rumenilo mi se bas ne svidja,,,nije moj tip boje,,,vise volim breskvaste boje i bronzere

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam kit za konturiranje i RG rumenilo. Kit često koristim i već sam na sredini bronzera dotakla dno, dok RG rumenilo slabije koristim iako je prekrasno. Razlog tome je baš taj shimer koji moje blijedo lice može progurati samo noću ili ljeti. Slažem se s tobom da je paleti trebalo mat rumenilo tj. neutralno mat rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
  10. nemam nista od sleek-a ali stalno gledam paltete sjenila koje planiram naručit

    OdgovoriIzbriši
  11. Mislim da bih ju kupila samo zbog bronzera! Super recenzija!

    OdgovoriIzbriši
  12. Heeej,jesi sto posto sigurna da je ovo rose gold identično onome u lace paleti?
    Pošto sam htjela naručiti ovu recenziranu paletu i blush by 3 lace :D
    dakle imala bi 2 ista? :D
    I još nešto,razlika između fair i light palete.
    pusa :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam :) Ako ćeš naručiti Lace paletu naruči umjesto Face Form-a Face Contour Kit :)

      Izbriši
  13. Odlična si blogerica, zanimljiva, koncizna, imaš smisao za humor i dobre fotografije. Bravo. Pozdrav iz Splita, Lena

    OdgovoriIzbriši
  14. predobra recenzija i hvala na savjetima kod kupnje :)
    ja nisam neki ljubitelj shimmerastih rumenila, tako da mi je savjet kupiti Face Contour Kit super došao :)

    OdgovoriIzbriši