PROLJETNI TOP 4: Tekući puderi

20:37



Pozdrav dame,

danas ću sa vama podijeliti svoje najbolje proljetne podloge, ove četiri podloge stalno koristim i sve ostale sam zanemarila otkako je proljeće krenulo te su mi se ove pokazale kao pravi pogodak za ove proljetne temperature.


E sad...neki misle kakve proljetne, zimske, ljetne podloge?! Kad ti puder odgovara, odgovara ti uvijek. Ako ste netko kome određeni puder odgovara cijele godine, sretnica ste. Kod mene to nije tako. Koža se mijenja kako se i godišnja doba mijenjaju, njega lica se mijenja i makeup se mijenja, logično je kako topliji (i brutalno topli) mjeseci idu to bi se trebali okretati što moguće laganijem makeupu, tijekom dana barem jer se ti i tako samo topi sa lica hehehe. Meni podloge koje koristim tijekom zime ne odgovaraju i tijekom ljeta jer tijekom zime mi je koža suha zbog vremena i koristim hidratantnije pudere i sa nekim dewy finišom. Preko ljeta mi pak dewy finiš ne treba, jer sam prirodno zbog temperatura dovoljno sjajna (i previše). Kako idu topliji mjeseci okrećem se natural i laganijem mat finišu.

CHANEL Perfection Lumiere - ovo mi je druga bočica ovog pudera, ponovljena kupovina pudera od 350 (ili koliko je više) kuna govori dosta. Ali meni ovaj puder stoji u ladici tijekom zime. Ovaj puder mi odgovara samo tijekom proljeća/ljeta, ne znam zašto ali kada ga stavim na lice tijekom zime dođe mi da ga šiknem u smeće jer čudno sjeda na kožu, naglašava suhe dijelove, a kada ga stavim na lice preko ljeta raspametim se totalno kako dobro izgleda, nekog je srednjeg prekrivanja. Preko ljeta moja je koža normalna sa sjajom T-zonom (aka znojnom T zonom hehehe) i ovaj puder na tu moju "ljetnu kožu" sjeda božanstveno. Izgleda kao koža, kad god me netko pita koji to puder imam i kada kažem da je to ovaj svi se čude kako se na licu ne primjeti uopće. Ima taj neki natural finiš koji naginje na mat finiš, ako ima smisla ovo što sam sad rekla hehe. Ukoliko imate suhu kožu, zaobiđite ovaj puder u širokom luku.

BOURJOIS 123 Perfect puder - ovo je moj najdraži puder sa full prekrivanjem (mislim ful, za mene je ful jer mi ni ne treba veće prekrivanje), ajme...inače se ja i puderi sa mat finišem ne volimo baš, nekako mi čudno sjednu na lice i ne sviđa mi se kako izgledaju, ali ovaj obožavam, ako je u pitanju posebna prilika, ili neki izlazak, ovo je THE puder. Stvarno je dobar, lagan a opet ima dobro prekrivanje, postojan dok ga ne skinem. Toliko ga volim da imam i ljetnu tamniju nijansu ovog pudera. Ali priznajem, zahtjeva dobru pripremu lica (dobar peeling i hidratacija).


BOURJOIS 123 Perfect CC krema - [Recenzija] U recenziji je sve napisano, odlična everyday podloga koju svakodnevno koristim, ukoliko ne koristim idući proizvod.

MAX FACTOR CC Instant Complexion Enhancer - također jedna odlična lagana podloga, namjerno ih ne oslovljavam sa kremama jer ja na te sve BB i CC kreme gledam kao tekuće pudere bez obzira na to što na pakiranju piše. To su za mene podloge sa slabijim prekrivanjem, tek toliko da lijepo ujednači ten. E sada, MF podloga je rozog podtona, dok je Bourjois žutog podtona, ja sam nekakvog neutralnog podtona i mogu nositi i jednu i drugu, što je mnogima čudno. Bourjois po mome mišljenju ima malo veće prekrivanje tako da i taj faktor igra ulogu kada ujutro odabirem što ću taj dan nositi. Obje podloge imaju neki prirodni finiš, niti dewy niti mat, točno negdje između.

Ukoliko ste netko tko nema velikih problema sa kožom i na svakodnevnoj bazi vam ne trebaju teški full cover puderi, BB i CC čuda su za ujednačavanje tena stvarno super.

I to je to. To su moji trenutni favoriti i favoriti za proljeće :)

Recite mi, prilagođavate li i vi svoje podloge kako se temperature povećavaju? Pišite mi :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

30 komentari

  1. MAX FACTOR CC podloga mi je jedna od najdražih koje sam probala, na meni baš ostavlja dewy finish i super mi je, isprobala sam i od Bourjoisa, ali se bojim kupiti zbog nijanse. Ovako po tebi, pošto imaš obje, koja je malo svjetlija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu baš odrediti koja je svjetlija jer se baš razlikuju u podtonu, MF je full pink podton a BOURJOIS je žuti, po meni su to dvije različite boje totalno, probaj u DM-u swatchati testere jedan pored drugog pa ćeš vidjeti o čemu pričam :)

      Izbriši
    2. A probala sam obje, MF na licu, ali Bourjois nisam. Problem je u tome što ja ni sama ne znam jel sam žuta il roza, nekako mislim da sam neutralna i teško mi je nać puder, jako teško :D

      Izbriši
  2. Kakva je trajnost Bourjois cc s obzirom na healthy mix serum? imam normalnu kozu, malo sjajnu t-zonu pa mi hm serum brzo nestane s lica :/
    i koju nijansu catrice all matt pudera u kamenu koristis? jel slican onom catrice skin finish?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni isto HM serum nestale sa lica u roku 3 sata, nemam pojma zašto...to je jedina podloga s kojom mi se to događa, a ni nemam masnu kožu, CC krema na mojoj koži neusporedivo duže stoji.

      All Matt + koristim 010 Transparent...meni je Skin Finish bio bolji, imam još uvijek njega, All Matt + mi stoji u torbi i njime matiram t zonu kroz dan, nije loš, ali nije ništa spektakularno, ja nemam masnu kožu pa za moje potrebe odgovara.

      Izbriši
  3. kakva ti je nijansa bourjois cc s obzirom na hm serum?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HM serum imam u nijansi 52 i CC krema u nijansi 31 je svjetlija malo.

      Izbriši
  4. Max Factor CC gledam već neko vrijeme i sve mi se čini da je došlo vrijeme da se konačno nađe u mojoj kolekciji, obzirom da je na sva usta hvale! Sviđa mi se tvoj izbor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :)

      Izbriši
  5. Od navedenog imam samo Bourjois 123. Moja koža je mješovita pa je i normlano da nemamo iste favorite. Iako moram priznati da me Chanel mami pošto sam i od nekih mješanaca čula da im je dobar :| MF proizvodi, kremasti i u prahu, mi nikako ne pašu:| Izazovu mi party na licu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam mješanac tijekom proljeća i ljeta i onda mi je baš baš odličan :)

      Izbriši
  6. Prilagodjavam.. ne koristimo ni jedan zajednicki puder ali odavno merkam BOURJOIS ili Revlon... evo danas mi je jedna podloga tako legla a cele zime je odvtarno stajala.. ima i ona svoj dan, a verovatno zavisi i od stanja koze... ko ce ga znati vise... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ima dana kada nanesem puder koji koristim stalno i stoji mi katastrofalno a idući dan sve ok opet. Koža valjda ima svoje žute minute :)

      Izbriši
  7. Nemam navedene pudere. Eventualno varijacije na iste. I definitivno moram probat MF CC

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :D

      Izbriši
  8. Koja je razlika izmedu ovog Borjuisa pudera i healthy mixa? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam samo HM Serum. Razlika je u finišu, 123 Perfect je mat finiša, teksturi, 123 je deblje teksture, većeg prekrivanja.

      Izbriši
  9. Ja također posjedujem BOURJOIS 123 Perfect puder i mogu reći da sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je to čuti :D Stvarno je dobar :D

      Izbriši
  10. Molim te možeš li mi reći koja ti je ljetna a koja zimska nijansa ovog pudera bourjois 123 perfect? I ako mi možeš reći da li ti npr. ova cc krema od max factora broj 40 presvijetla ljeti kada malo potamnis? ili recimo ova cc krema od bourjois br 31 da li su ti ti brojevi presvijetli ljeti ako si potamnila? Eto na kraju bih voljela ako bi nam mogla napraviti neki post vezano za ruževe i sjajila koja koristis u proljeće i ljeto..kada su temperature više i kada zapravo stavljamo po strani sve one "teže" ruževe . Lijep pozdrav! Super si i stalno čitam tvoj blog. I jako si lijepa djevojka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zimska je 51, a ljetna 53.
      Naravno da su mi MF CC krema u nijansi 40 Fair i Bourjois CC 31 presvijetle kada ljeti potamnim. To su najsvijetije nijanse u ponudi, ne mogu svjetlije od toga, mogu samo tamnije :D

      Hvala ti na lijepim riječima :D

      Izbriši
  11. Morat ću si kupiti Bourjois CC kremu pa ju koristiti kao primer :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakva je nijansa bourjois cc s obzirom na catrice bb kremu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice je rozog podtona, Bourjois je žutog.

      Izbriši
  13. Dobar post :)
    Ja imam sljedeći problem s tekucim podlogama/puderima: presvijetla put, ne znam ni sama odredit jesam žuta ili roza.; mješovita,problematična koža s izrazito masnom T zonom i ožiljcima od akni. Tako da u zadnjih 5 godina nijednom nisam ponovila kupnju pudera. Svaki je imao neku manu; Essence-prenarančasti su, Nivea toner- premastan, beautyUK- prerijetki i slabo prekrivanje... i tako u nedogled. Prije par dana sam odlučila probati Catrice All Matt Plus Shine Control Make Up, a prodavačica u Kozmu mi je preporučila Manhattan Clearface 9in1 BB kremu, tako da sam oba kupila :))). Zasad za Catrice imam samo riječi hvale, Manhattan BB još nije došao na red ali se nadam da me neće razočarati. Također su mi Evelin puderi zapeli za oko, ali nije bilo testera pa se nisam usudila riskirat.
    Imaš li ti iskustva s ovim puderima? Neki savijet kod odabira pravog ili preporuku za moju (gore opisanu) kožu?
    Hvala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice All Matt Plus sam koristila staru verziju, prije se zvala All About Matt, isto pakiranje, sada su ga valjda malo reformulirali, ali sam staru verziju jako voljela i potrošila do kraja, grebala po bočici. Baš mi je drago da ti odgovara, i meni je bila super.

      Ja nemam takvu kožu pa nisam prava osoba možda za preporuku...možda Vichy Dermablend? (ukoliko uspijes pronaci svoju nijansu)

      Izbriši
  14. Nemam problema sa kozom pa tecne pudere ne prilagodjavam godisnjim dobima,a koristim naizmenicno Rimmel 23 Hour Lasting Finish,Avon Ideal Flawless i Garnier BB kremu.Moram da pohvalim tvoj blog koji je izuzetan,uvek zanimljivi i lepi postovi,pratim te naravno i nadalje.Puno pozdrava tebi Ivana:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Pozdrav! Koristim ovaj bourjois tekući puder i jako sam zadovoljna! :D

    OdgovoriIzbriši