MAKEUP REVOLUTION Redemption Palette ESSENTIAL MATTES [SWATCHEVI]

15:19


Pozdrav dame,

Danas je na redu zadnja (za sada hehe) MAKEUP REVOLUTION Redemption paleta, pod imenom ESSENTIAL MATTES. Jučer sam vam predstavima ICONIC 3 a dan prije ICONIC 2 palete tako da ako ste propustili kojim slučajem te palete slobodno bacite pogled :) (Ne odgovaram za eventualnu štetu na računu ;) )

Ova paleta sadrži samo mat sjenila, da dobro ste pročitali, 12 mat nijansi na jednom mjestu koje inače uvijek fale u tom moru neutralnih paleta. Da li je ova paleta riješenje tog vječnog problema?










Ispričavam se na ne baš najboljim fotkama swatcheva, paleta je strašna (u pozitivnom smislu)! :) Sve te neutralne mat nijanse koje uvijek fale u tim vražjim naked i ostalim neutralnim paletama je tu...neke nijanse jednostavno nisam baš mogla uhvatiti jer kao što vidite boje u mojoj koži nema nimalo i neke su se nijanse jednostavo stopile sa kožom i nikako ih uhvatiti fotićem.

Imajte na umu da su swatchevi rađeni bez ikakvog primera, tako da ukoliko ova sjenila budete koristili sa primerom dobit ćete još bolju pigmentaciju. Isti je slučaj što se tiče swatchanja kao i kod prethodnih paleta, teže se swatchaju i što više trljam to se više stvara onaj film koji na kraju morate ostrugati, ali kada radite sa sjenilima i nanosite ih na kapke super su. U utorak mi je rođendan i 100% ću koristiti ovu paletu za rođendanski look pa da vidite o čemu pričam, jer ja obožavam mat sjenila na sebi :)

Nijanse su pun pogodak, sve nijanse koje vam trebaju kada radite bilo kakav look, osnovne neutralne nijanse koje vam trebaju uvijek.  Neke su nijanse malo više pigmentirane, neke malo manje, ali nijedna nije totalni promašaj,  sreća u "nesreći" je to da su te slabije pigmentirane nijanse upravo ove na početku skintone nijanse koje se i tako ne mogu vidjeti ne znam ni ja koliko.

Ja sam osobno zadovoljna sa paletom, za 46 kuna se ne mogu požaliti nimalo.

Cijena ove palete na PINKPANDA.hr je 45,90 kuna a na njihovoj stranici £4,00 (37 kuna)

--> Još danas na PINKPANDA.hr traje akcija u kojoj ako potrošite 150 kuna na MAKEUP REVOLUTION proizvode dobijete besplatnu poštarinu koja traje do 27.04. Kod je: MURFREE

Makeup Revoluton proizvodi su dostupni još naravno na njihovoj stranici www.makeuprevolutionstore.com

Sjenila u akciji možete vidjeti u postu OVDJE.

Swatchevi ICONIC 2 palete - OVDJE
Swatchevi ICONIC 3 palete - OVDJE 



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

12 komentari

  1. Kolika je poštarina?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. PINKPANADA - 27 kuna do 149 kuna potrošenih, 15 kuna od 150 do 379 kuna potrošenih, 380 i više kuna potrošenih besplatna poštarina

      MAKEUPREVOLUTIONSTORE.com - 4 funte.

      Izbriši
  2. Ovo moram imati. Moram. ;)
    I jedva čekam vidjeti tvoj rođendanski look s njom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, super su mi nijanse, makar mi se ne sviđa baš pakiranje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što ja znam, nije ništa fancy ali nije ni loše, pala mi je jedna paleta na pločice nije joj ništa bilo, barem je čvrsta :D

      Izbriši
  4. Ajme, sve se palete čine tako super. Kad-tad ću si kupiti neku :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo super izgleda, baš bi bilo dobro imati takvu jednu veliku neutralnu mat paletu! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Paleta se čini stvarno super. Stvarno se rijetko nađe matt paleta na našem tržištu i još k tome pristupačna cijenom.

    OdgovoriIzbriši