MAKEUP REVOLUTION Redemption Palette ICONIC 3 [SWATCHEVI]

10:46


Pozdrav dame,

Danas nastavljam sa MAKEUP REVOLUTION paletama sjenila, jučer sam vam predstavila ICONIC 2 paletu pa ukoliko ste propustili jučerašnji post KLIK OVDJE.

Iconic 3 paleta bi trebala biti dupe za Urban Decay Naked 3 paletu, moram priznati kada je izašla Naked 3 paleta da nisam bila nešto pretjerano oduševljena i nije mi završila na wishlisti kao prethodne dvije a razlog su rozi tonovi, priznajem uplašila sam ih se, jer takvi tonovi su vrlo zeznuti, ako ne radite s njima kako treba izgledate kao da imate nekakvu infekciju na očima a ne makeup a i nisam bila neki pretjerani fan rozih tonova na sebi. No kako je ovo puno jeftinija alternativa rekoh idem probati, ipak je 46 kuna puno bolji deal nego 350 kuna ;)










Nijanse su zapravo predivne, na dan kada su mi stigle palete spremala sam se za izlazak navečer i koristila sam ovu paletu i oduševila sam se, morati ću vam pod hitno napraviti FOTD sa ovom paletom, svi su me cijelu večer ispitivali što imam na očima a 2 cure su mi rekle: 'jesu to sjenila iz Naked 3 palete?'

Mat nijanse se također teško swatchaju kao i kod Iconic 2 ali kada radite s njima super su, ista im je tekstura kao i kod Iconic 2 pa da se ne ponavljam, sve u svemu ova paleta mi je promjenila mišljenje o Naked 3 paleti na bolje, mislim da će (možda) završiti na wishlisti...da znam luda sam, što će mi kada sad imam ovo, da snob sam #bolesniknavidikuopet.

Cijena ove palete na PINKPANDA.hr je 45,90 kuna a na njihovoj stranici £4,00 (37 kuna)

--> Trenutno na PINKPANDA.hr je akcija u kojoj ako potrošite 150 kuna na MAKEUP REVOLUTION proizvode dobijete besplatnu poštarinu koja traje do 27.04. Kod je: MURFREE

Makeup Revoluton proizvodi su dostupni još naravno na njihovoj stranici www.makeuprevolutionstore.com

Za kraj podsjećam još jednom na jučerašnji post sa ICONIC 2 paletom. :)


FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

15 komentari

  1. divno mi je sve od MUR kao i MUA, jedva cekam rodendan da sve pare ulozim u veeeliku narudzbu :$ drago mi je da se netko sjetio napraviti (kvalitetne!) dupove UD paleta, jer grozno mi je kad vidim da cure narucuju one kineske replike,kojima je kvaliteta strasna. dobar post kao i uvijek :D super su mi tvoji hashtags #ponosnanaosjecanku

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su nijanse! Inače nekako imam averziju prema tim jeftinijim velikim paletama, ali ova sjenila se baš čine kvalitetna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu najbolja sjenila ikad, ali nisu bome ni loša :)

      Izbriši
  3. Predobra je paleta. Ode mi na wishlistu sve Iconic palete, iako imam MUA Unressed i Undress me too :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam MUA palete pa ne znam je li to jedna te ista stvar, ali ne vjerujem da je razlika neka prevelika :D

      Izbriši
  4. Definitivo Naked 3, baš mi se sviđa, bolja mi je od one jučerašnje, iako ja najviše iščekujem onu treću koju ćeš sutra pokazati. Stvarno se čine kao dobar deal, a mene u zadnje vrijeme baš opsjedaju te paletice sjenila haha.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sad sam pogledala stranicu MAKE UP REVOLUTION imaju predivnih stvari...super su :D

    OdgovoriIzbriši
  6. I ova je baš krasna <3
    Ne znam zašto mi u glavi zvoni ona: Moraš (s)kupit sveee :P

    al molim tebe savjet: plavuša sam, vrlo svijetlog tena, rozikastog podtona... jel bi mi preporučila 2 ili 3? UD su mi ionako do daljnjeg nedostupne :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja ću sada igrati na sigurno i reći Iconic 2, a kasnije možeš i Iconic 3, jer su u Icnoc 3 baš sva sa pink podtonom. Obje palete su jedva pola jedne UD palete, ali bih na tvom mjestu prvo uzela 2 :)

      Izbriši
  7. Ja sam iz BIH pa me zanima, za koliko dana bi otprilike stigla narudžba i da li bi bilo ikakvih problema?

    Blog ti je super, sve pohvale. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ne znam koliko traje dostava u BiH, svaka država ima svoje zakone i propise, ne vjerujem da bi bilo nekakvih problema, mislim da PINKPANDA nažalost ne dostavlja van RH, pa ostaje njihova službena web stranica, u RH dostava traje u prosjeku oko 2 tjedna.

      Izbriši
  8. Mislim da mi se sve Makeup Revolution palete sviđaju :) Veselim se lookovima!

    OdgovoriIzbriši