MAKEUP REVOLUTION Redemption Palette ICONIC 2 [SWATCHEVI]

19:46


Pozdrav dame,

ako imate internet i ako čitate beauty blogove onda znate da je odnedavno dostupan novi brend pod nazivom MAKEUP REVOLUTION, kojeg je kreirao isti čovjek koji je kreirao brand MUA (Makeup Academy). Na internetu i blogovima su eksplodirale njihove ICONIC palete koje su dupovi UD Naked paleta. Ja ću vam danas pokazati ICONIC 2 paletu, a sutra i prekosutra ostale dvije palete koje sam kupila, neću više duljiti bacimo se na fotke :)










Moram reći da je paleta vrlo dobra, mat nijanse se teže swatchaju (znate kako se neke nijanse loše swatchaju ali na očima su odlična, e to je slučaj sa mat nijansama u ovoj paleti) ali jako su lijepo pigmentirana i mislim da nećete biti razočarani, ovo su swatchevi bez ikakvog primera, što znači da ćete sa primerom na kapcima dobiti još bolju pigmentiranost 100%. Sjenila se lagano blendaju, malo se truse, ali truse se i Urban Decay sjenila tako da to nije nekakav posebni minus po meni.

Jučer i danas ih nosim i super sam zadovoljna sa nijansama, teksturom i pigmentacijom. Nastavljam ih nositi, pa ćemo vidjeti. Znači li to da neću kupovati UD Naked palete? To ne mogu reći jer...jer je makeup moja droga i želim SVEEE hahaha #bolesniknavidiku.

Vidjeti ćemo s vremenom hoće li se moje mišljenje promjeniti, na bolje ili na gore ili neće haha. 

BTW, danas mi je jedna paleta ispala iz ruke i pala na pločice, srce mi je stalo ali nije joj ništa bilo, sva sjenila su na mjestu i cijela, pa eto ako to nekom nešto znači, znam da ima još nespretnih kao ja :)

Kao što sam rekla, sutra i prekostura idu ostale dvije palete koje imam a to su ICONIC 3 i ESSENTIALS MATTE. 

Cijena ove palete na PINKPANDA.hr je 45,90 kuna a na njihovoj stranici £4,00 (37 kuna)

--> Trenutno na PINKPANDA.hr je akcija u kojoj ako potrošite 150 kuna na MAKEUP REVOLUTION proizvode dobijete besplatnu poštarinu koja traje do 27.04. Kod je: MURFREE

Makeup Revoluton proizvodi su dostupni još naravno na njihovoj stranici www.makeuprevolutionstore.com

Što vi kažete na ove palete? Jeste li zainteresirani ili ste već obavili kupovinu kao ja? Pišite mi :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

25 komentari

  1. Paleta je prekrasna i kad tad bude moja <3 I to ne samo ova, imam ih već par na popisu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da svi imaju minimalno 2 palete na popisu hehe :)

      Izbriši
  2. Draga Ivana.. molim te možeš li mi reći koji si ruž koristila na ovoj fotki i koje rumenilo i cime si popunjavala obrve. Ta mi je slika prekrasna..najradije bih je voljela vidjeti u nekom časopisu. prelijepa si tu , jako glumica http://instagram.com/p/nA7eVxBl6q/#

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno :) Hvala na komplimentu :crvenimse: :)

      https://www.facebook.com/LeMakeupFreak/photos/a.474486685959569.1073741828.474030836005154/647978745277028/?type=1&theater

      Kombinacija: Wet n Wild Spotlight Red i na rubovima malo AVON Hidrokolor Mat u nijansi Grape :)

      Obrve popunjavam Catrice Eyebrow setom i ARTDECO sjenilom za obrve u nijansi 2 :)

      Izbriši
    2. Hvala ti! Ti si sjajna djevojka. Prelijepa..zanimljiva.. nemam riječi zaista za tebe i tvoj blog. Lijep pozdrav!

      Izbriši
  3. Mislim da ću piknut jednu narudžbu! Kad imam previše neutralnih, uzet ću one u boji :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvi put sam čula za njih neki dan kad si postala fotke na FB stranici i odmah išla pogledati... i uvalila si me u probleme LOL Zapravo me najviše zanima mat paleta pa jedva čekam njenu recenziju... a opet bedasto je plaćati poštarinu samo za jednu paletu pa ću morati kupiti još nešto :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mat paleta je na blogu :) Ispričavam se novčaniku ;)

      Izbriši
  5. Vidjela sam na Pink Pandi sjenila i fora su mi za sad nisam narucila ali tko zna

    OdgovoriIzbriši
  6. zahvaljući tvom odgovoru na twitteru, naručila sam si iconic 1 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daa :) Nadam se da će ti se svidjeti paleta :D

      Izbriši
  7. Predivne nijanse, ali kao i kod UD Naked paleta nedostaje mat nijansi. Svejedno me mami paletica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budući da su palete tako jeftine uz jednu od Iconic uzmes Essential Mattes i opet je to jedna polovica jedne UD palete :)

      Izbriši
  8. Jučer sam ju dobila :) Probala sam zasad samo 3 nijanse i čine mi se odlične. Cijena je ništa naspram Naked, a stvarno su vrlo slične.

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna mi je paleta, pogotovo 8. i 9. nijansa, ali zasad ju preskacem jer imam i previse takvih nijansi. Kronicno mi fali mat nijansi pa cu sigurno uzeti Essential Mattes, a kasnije i Iconic 3 posto patim za UD Naked 3. :D
    Htjela sam te jos pitati kakav je kist koji se dobije uz paletu i koja je velicina palete u odnosu na dlan?
    Inace, odlicne fotke kao i uvijek! :*

    Lara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kist je onaj klasični sa spužicom.
      Hvala ti :)

      Izbriši
  10. Palete su predivne, kad tad ću ih se dočepati :D

    OdgovoriIzbriši
  11. ''...jer je makeup moja droga i želim SVEEE hahaha #bolesniknavidiku.''
    Opisala si i mene u jednoj rečenici :D
    Volim neutralne nijanse, ali biram većinom mat. Sve su mi nijanse lijepe, ali peta mi je najljepša.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelijepa jee, ma šta ja čekam. Idem ih pokupovati sve. Ode stipendija :(

    OdgovoriIzbriši
  13. Sada kad sam pročitala sva tri posta mogu reći da mi je ova najljepša! :)

    OdgovoriIzbriši