[FOTD #21] Makeup u 5 minuta

14:23



Pozdrav dame,

jutro je, alarm je odavno prvi puta zazvonio, sada već zvoni 3. put i već ste trebali bit na putu i imate 10 minuta da izletite van....poznato?

Čak ni ne mora biti jutro, imate dogovoreno sa nekim i zabuljili ste se u TV ili gledate novu epizodu vaše omiljene serije i zaboravite na vrijeme, i ako za 8 minuta ne izađete van ode bus/tramvaj.

Meni itekako, nisam jutranja osoba nikako, kada se moram ustat u 6/7 ujutro ne gledaj me i ne obraćaj mi se hehe. Tako da je kod mene ustajanje i spremanje ujutro nerijetko prava drama.

Budući da sam već godinama u tom moru makeupa u kojem se uživam brčkati, već sam ispraksirala šminkanje u 5 minuta. Znam za kojim proizvodima u tim trenutcima posegnuti, a za kojima ne. To su naravno već provjereni favoriti sa kojima ne moram razmišljati kako, koliko i sa čime, već ruka sama od sebe u toj brzini posegne za pravim alatima. Tako da ću sa vama danas podijeliti svoj makeup u 5 minuta i što najčešće koristim kada sam u žurbi.

U minutu i pol brzo izvučem neke hlače i majicu iz ormara i nabacim i brzo na šminkanje...


U takvim situacjima podloga je uvijek neka lagana slabijeg prekrivanja koju mogu bez previše razmišljanja nanijeti  nabrzinu na lice [MF CC krema u nijansi 40 Fair] i primer (ako se sjetim hehe) [CATRICE Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base RECENZIJA], zatim obavezno neki korektor sa peachy podtonom kako bi dovela koliko toliko podočnjake u red [CATRICE Re-Touch Light Reflecting concealer 010 Ivory], zatim neki korektor sa jakim prekrivanjem ukoliko imam neke aktivne prištiće ili crvenilo od prištića ili neke druge stvari za pokriti na ostatku lica [CATRICE Camouflage Cream 010], onda to naravno sve treba malo fikstirati sa mrvicom pudera u kamenu [BOURJOIS Healthy Balance Powder 52 Vanilla], onda nastavljam sa najbitnijom stvari za mene a to su obrve, kada mi se žuri posežem za starim favoritom [CATRICE Eyebrow Kit], zatim brzo stavljam mrivcu primera na kapke kako bi bila sigurnija kako mi se sjenila neće nakupljati u pregibu (imam jako masne kapke, što je čudno jer mi ostatak lica nije upravo suprotno) [DEBORAH 24ore Perfect Eye Primer], zatim ili posegnem Color Tattoo u nijansi On and On Bronze ili UD Basics, točnije za nijansom W.O.S, no ovaj put odlučila sam se za kremasti pigment [ILLAMASQUA Cream Pigment Hollow], panično tražim jedan od 3 uvijača za trepavice koji uvijek magično nestanu kada ih nemam vremena tražiti i uvijam trepke i zatim nanosim svoj duo [ESSENCE Maximum Length & Definition maskare], onda brzo malo bronzera na obraze i čelo [SLEEK Face Contour Kit Light] te neko rumenilo koje će me podignuti i osvježiti (i stavim ga malo više) [NYX Powder Blush in Peach] te neki jednostavan sheer ruž/balzam/sjajilo ovaj puta to je bio [MAC Coral Bliss] i VOILA! Gotova sam. :)



Zurka je stara 4 dana tako da tu nemam što čačkati, ako mi kosa nije opeglana i ukovrčana, ide u punđu, grabim torbu bacam mobitel u nju i na vratima sam :)

Brzo ha? To je to, tako vam se otprilike ja spremim za 10 minuta. :)

Imate li i vi neku svoju rutinu kada doslovno imate par minuta za sve? Pišite mi :)



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

24 komentari

  1. Lijepo ,,ja sam primijetila da se ti uvijek slikas u pidjami ;)) simpaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam lijena presvuci se samo za fotkanje jer u vecini slucajeva se sminkam samo za fotkanje i kada zavrsim odmah skidam heheh. Morati su to popraviti, skuzili ste me :D

      Izbriši
    2. nasminkas se ovako lijepo i odmah skines :o , meni bi to bilo zao a da nigdje ne odem

      Izbriši
  2. bas sam u potrazi za novim korektorom za podocnjake. probati cu ovaj spomenuti u tekstu. trenutno sam na max factor. preskup jer ne pokriva bas kako zelim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice isto ne prekriva nešto previše, ali pomaze kod tamnim podočnjaka, boju korigira, pa na to stavim još korektora ukoliko smatram da mi taj dan treba.

      Izbriši
  3. I to sve stigneš u 5 min? Bravo :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Wauu, stvarno odlično :) ja nikada ne uspijem pokriti tako lice :/ jel nanosis sve posebnim četkicama ili prstima? Voljela bih kad bi opet onako korak po korak slikala kako Šta čime radiš. Super je bio taj post i puno mi je pomogao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije lice odlično pokriveno, na fotkama se ne vide te pjegice koje se vide u stvarnosti, ali meni to ne smeta :)
      Morati cu napraviti novi get ready with me, nisam dugo, bas mi je drago sto ti je pomogao :)

      Izbriši
  5. baš lijepooo i osvježavajuće izgleda :)
    btw, jako mi je slatko kaj se često slikaš u gornjem dijelu pidžame :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooooooj skuzili ste me sad se vise ne mogu fotkati u pidami :D

      Izbriši
  6. ja sam se danas nasminkala slicno samo bez podloge i sa malo konturiranja ociju :D trebalo mi je manje od 5 min. Kako i ja cesto kasnim takodje sam postala pro u brzom sminkanju

    OdgovoriIzbriši
  7. za 5 minuta izgledaš savršeno...nažalost, nedavno sam razvila jednu kroničnu kožnu bolest (moja koža se nije mogla sjetiti ničeg pametnije, pa mi zadaje dodatne brige) pa mi se koža na licu peruta i suha je, tako da ništa od pripreme u 5 minuta, moram se sat vremena spremati ako mi to sranje izbije. da mi je bar spremanje u 5 minuta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj baš mi je zao, nadam se da će se stanje brzo popraviti ;)

      Izbriši
  8. E ovo ne vjerujem dok ne vidim video :D haha ja to uvijek radim i treba mi 20min minimalno pa ako kasnim, kasnim :D better arrive late than ugly :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ide brzo :D Ali slaže se za ovo zadnje defintivno ;) hehe

      Izbriši
  9. Ove situacije su mi totalno poznate, narocito kada ujutro moram na fax.. imam slican ritual, ali mi se dopalo i par stvarcica kod tebe, koje cu nadopuniti u svom "brzom sminkanju" :) odlican, zanimljiv i drugaciji post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti, drago mi je sto ti se svidio :)))

      Izbriši
  10. kod mene je sto brze to sporije, i meni je jučer skoro pobjegao bus

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha imam i ja te dane, kad te nece onda te nece :D

      Izbriši
  11. Meni za šminkanje treba oko 7-8 minuta ako mi je sve pri ruci, a uglavnom i jest jer "everyday make up" držim u jednoj čaši na stolu i tako si, valjda, sačuvam nešto vremena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, jako puno pomaze kada je sve nadohvat ruke i na jednom mjestu :D

      Izbriši