FAVORITI MJESECA [Travanj 2014.] - Sleek, Bourjois, Catrice...

10:40


Pozdrav dame,

znate proceduru, kraj je mjeseca i vrijeme je za mjesečne favorite :)

Prije nego krenem sa favoritima prvo da vam se zahvalim na svim čestitkama za rođendan, hvala vam puno na komentarima, porukama i mailovima najbolji ste, ali vi to već znate ;)  Do iduće godine....haha.


MANHATTAN Soft Mat Loose Powder (Natural 1) - meni je ovaj puder u prahu strašno dobar, imam ga dugo i mislim da je nepotrošiv i nisam jedina koja to govori, koristite ga i koristite ali ono kao da je i dalje puno kao kada ste ga kupili, obožavam fiksirati njime korektor ispod očiju, budući da nije transparentan ne koristim ga kada radim dramatičniji highlight jer je puder boje moje kože i onda sve "poništim" ali one dane kada ne radim Kim K highlight uvijek sa ovim puderom fiksiram i lice i korektor...ukoliko me čitate mogli ste primijetiti često pojavljivanje ovog pudera u prahu na popisu proizvoda u FOTD postovima.

BOURJOIS 123 Perfect tekući puder (51 Light Vanilla) - joj sigurno već znate kako obožavam ovaj puder kada želim ful prekrivanje, iako moram priznati da ne izgleda onako kako bih ja htjela odmah kada ga nanesem, prvih 10 minuta izgleda kao da mi je pre mat i puderasto ali nakon 10-tak minuta kada se on "pomiješa" sa prirodnim uljima na koži i to se sve poveže on izgleda odlično, kako sati prolaze to on sve bolje izgleda na meni, ja nemam masnu kožu zato on izgleda na početku too much no bude ok kada lice pošpricam fiksatorom i pustim lice na odradi svoju kemiju, plus kada nosim ovaj puder ne moram nanositi piuder u kamenu/prahu. Jedan proizvod manje, yaay hehe.

CATRICE Meet Rosy rumenilo LE - joooooooj kako volim ovo rumenilo, joooooj kako sam sretna što sam ga uspjela ugrabiti kada je kolekcija izašla, kupila sam tri rumenila iz kolekcije i ne znam sa kojim sam zadovoljnija, ovo je neutralno rumenilo tako da njega najčešće koristim jer ide uz skoro sve, ne moram pričati o tome kako sam općenito oduševljena Catrice rumenilima, svi smo...voljela bih kada bi imali hrpetinu nijansi u ponudi, vjerojatno bi ih morala imati SVEEE #bolesniktrećiput


SLEEK I-Divine Au Naturel paleta sjenila - i o ovom proizvodu vjerujem znate već sve, najpopularnija Sleek paleta...i s razlogom, odlična, odlična neutralna paleta. Svaku nijansu u paleti obožavam i moram si uzeti još Sleek paleta jer je omjer cijene i kvalitete nenadmašiv.


GOLDEN ROSE Velvet Matte ruž 07 - kažem vam, ukoliko imate Golden Rose štand ili trgovinu u blizini i volite mat ruževe odmah ravno tamo i oškicajte ove ruževe, odlični su...koje iznenađenje moje favorit je pink nijansa haha. Ovaj mjesec stalno nosim ovaj ruž, a one dane kada su mi usne u ne baš najboljem stanju i ne nosi mi se mat formula stavim malo ovog MISSLYN Rich Color Gloss 202 sjajila preko ruža i voila! Ovo sjajilo je već bilo u mjesečnim favoritima, obožavam teksturu ovih sjajila i želim da prošire izbor nijansi. Imam 4 nijanse GR Matte ruževa ali želim još jednu nijansu ali nikako da se odgegam do štanda i uzmem ju, no kada ju uzmem post ide o njima na blog. E da i ruž ide savršeno uz rumenilo hehe :)


SCHWARZKOPF Essence Ultime Omega Repair BB balzam za lijepu kosu - koje ime ha? haha...ušla sam u Bipu nedavno tražeći neke nove proizvode za kosu jer sam si bila dosadna sa stalnim korištenjem istih proizvoda, a i volim promijeniti proizvode s vremena na vrijeme...i bilo je -30% na ovu novu liniju (e da...kao što sam rekla u zadnjem TČLS postu OVDJE, neke drogerije imaju staalno neke akcije da se ne sjećam kada sam zadnji put platila nešto punu cijenu #melikey) i tako sam uzela ovaj balzam i baš mi je super za vrhove, budu mekani i zaglađeni, balzam miriši na kremu za sunčanje s kokosom što me jako, jako podsjeća na more i plažu pa se uhvatim da stalno šnjofam kosu.

BALEA Soft & Clear Intenzivna noćna krema za lice za problematičnu kožu - moram reći kako je meni ova krema odlična, uvijek kada su oni dani u mjesecu i PMS me opali uvijek mi izbiju čvimbetine a kada nemate drugih čvimbetina na licu (čvimba je inače izraz za prištić, ukoliko niste znali možda, to je jedan od osječkih sleng izraza, ne znam koristi li se igdje dalje pa za svaki slučaj haha) one se vide JAKO, ovaj mjesec sam imala bermudski trokut na čelu i ekipu na čeljusti i nije bilo lijepo, i naravno da su bile crvene i upaljene, zašto ne? Ova krema ih je baš smirila i crvenilo se povuklo, one su se smanjile i bilo je puno bolje stanje i brže su prošle. Nanosim ju samo na područja gdje imam čvimbe i samo kada ih imam.

Recite mi koji su vaši ovomjesečni favoriti? Ne moraju biti beauty stvari...serije, filmovi, knjige, itd. Pišite mi :)






FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

15 komentari

  1. Ovo Meet Rosy rumenilo sam kupila, ali nikako da ga probam. Ovaj Golden rose matte ruž je baš lijep, podsjeća me na Rimmel Kate Moss 102, iz te linije imam samo jedan crveni mislim da je nijansa broj 17 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rimmel 102 je tamniji od ovog, osobno mi je ljepši Golden Rose :)

      Izbriši
  2. GR Matte imam u nijansi 12 i odusevljena sam,definitivno uzimam jos neku nijansu,a bas si me nasmejala za bermudski trougao na celu :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kada su se tako posložile...u trokut :D

      Izbriši
  3. Gdje si kupila ovo sjajilo za usta Misslyn? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram konačno pogledati te GR ruževe, nemam nijedan još :( Super da si otkrila ovu kremu od Balee, treba mi tako nešto jer i meni na čelu znaju izbiti često.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto drago mi je, nadam se da će i tebi odgovarati :)

      Izbriši
  5. Uvijek kod tebe gledam ove posudice s ptičicama u pozadini :D Ja sam se kasno sjetila pogledati u mojoj Offertissimi i ostale su samo plave :/ Moji favoriti, hmmm... pa u zadnje vrijeme sam se opskrbila lakovima, svaki dan je druga nijansa na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Dijelimo Sleek Au Naturel kao favorita, a volim i ovo Misslyn sjajilo! :) Moji favoriti ovog mjeseca su By Terry Cover Expert tekući puder, Maybelline Permanent Taupe za obrve, MAC Paint Pot Soft Ochre kao baza za sjenila, Maybelline Vivids ruževi na koje sam se podsjetila nakon par mjeseci jer sam ih išla recenzirati, u zadnje vrijeme ih stalno nosim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej! Vidim da imaš Bourjois u nijansi 51! Gdje si ga uspjela kupiti? :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene stvarno nekad baleini proizvodi iznenade koliko su jeftini a kvalitetni, vjerujem da je tako slučaj i s ovom kremom, samo me malo detaljnije zanima o njoj, planiraš li napraviti recenziju? pliz pliz, čak i ako je povremeno koristiš, meni bi bila potrebna isto samo u kritičnim danima, bilo bi super kad bi bar malo reducirala te pms vulkane hahah :P
    već dugo nisi imala recenziju tog tipa proizvoda, sjećam se da sam zbog nečeg takvog (ili ruževa) i otkrila tvoj blog :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Kad bi morala da izaberes izmedju Sleek palete i UD Naked Basics, koju bi izabrala? Nikako da se odlucim...

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam 5 GR matt ruzeva i nikad ne mogu da se odlucim koji da nosim, Kada su tek izasli postala su moja opsesija, sada sam se vec smirila, pa i drugim ruzevima ponekad dam sansu, heeheh.. Sada sam se zainteresirala za ovu Balea kremu, bit ce da cu je uskoro kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  11. GR matt ruzevi su odlicni,imam ih nekoliko.

    OdgovoriIzbriši