Četiri ili više TAG

16:06


Pozdrav dame,

budući da je subota, sve je laganica i opušteno, odmaramo se (nadam se)...odlučila sam izbaciti i jedan opušten post. Već neko vrijeme kruži jedan tag koji se originalno zove 4 or more TAG...u kojemu pokazujete proizvode kojih imate 4 ili više komada...ali ne općenito recimo imate četiri ili više sjajila, nego 4 ili više istih proizvoda samo recimo u drugim nijansama (npr. Catrice ruževi, MAC sjenila, Essence Lip lineri, itd...)

Kada sam odlučila napraviti ovaj tag te krenula birati proizvode za fotkanje skužila sam da imam PUNO takvih slučajeva da imam jedan proizvod u puno nijansi. Tako da neki nisu uspjeli završiti u postu jer bi post bio predug, ali većina je tu...neću u ovom postu nešto pretjerano pričati o proizvodima nego ćete malo uživati u fotkama, jer ako su u ovome tagu znači da mi se sviđaju :)


RIMMEL APOCALIPS - imam 5 ovih rekućih ruževa


iQ COSMETICS MIRROR SHINE GLOSS - [Recenzija]


MAYBELLINE COLOR WHISPER RUŽEVI - [Recenzija]


CATRICE ruževi iz LIMITED EDITION kolekcija - nekako su mi ruževi u LE kolekcijama zanimljivijih nijansi i bolje formule...obožavam onu njihovu velvet mat formulu :)


GOLDEN ROSE ruževi - [Recenzija] - koliko imam ovih ruževa....15? :/


RIMMEL LASTING FINISH RUŽEVI - definitivno ruževi o kojima se ne priča dovoljno u blogosferi :) Ja ih obožavam i ni ja ne pričam dovoljno o njima...valjda imam 6-7 komada.


REVLON ruževi - ee tu mrvicu varam...svi REVLON ruževi, od mat linije, preko Super Lustrous, Lip Buttera do Colorburst linije ruževa. [Recenzija] mat crvene nijanse i [FOTD] post.


NYX BUTTER GLOSS SJAJILA - [Recenzija] - ooohh...obožavam ih, ma malo je reći da ih obožavam.


NYX MATTE RUŽEVI - [Recenzija] - odlični, odlični, odlični ruževi. Na WL imam još barem 5 nijansi.


WET N WILD MEGA LAST LIP COLOR RUŽEVI - [Recenzija] - imam 8? Nisam ni samam više sigurna haha.


NYX RUMENILA - imam 6 komada, zasada....nijansu Peach toliko koristim da se sav tekst izbrisao sa pakiranja hehe.


CATRICE DEFINING BLUSH RUMENILA - Svi znamo i volimo ova fantastična Catrice rumenila...imam 8 ili 9 komada (neki su iz LE kolekcija) [Recenzija] nijanse Rosewood Forest


MAYBELLINE COLOR TATTO 24HR KREMASTA SJENILA - [Recenzija] - imam sve nijanse koje su dostupne kod nas.


WET N WILD SJENILA - strava dobra sjenila za malo novaca, ako ih niste probali, što čekate?! :)


ELF MATTE LIP COLOR - strava dobar proizvod, mat ruževi u olovci...ja ih stalno koristim i jako, jako sam zadovoljna...vrlo često imaju flash akcije pa nude -30%,-40%,-50% pa čak i -60% popusta na ukupnu kupovinu ili free shipping tako da se isplati napraviti veliku narudžbu koju ćete platiti smiješno malo.


CATRICE MONO SJENILA - super kvalitetna sjenila za 20-tak kuna :)

Neke stvari kojih sam se sjetila tipkajući ovaj post su: REAL TECHNIQUES kistovi, ECO TOOLS kistovi, ESSENCE maskare....

Nadam se da vam se TAG svidio :)

Recite mi, imate li vi neke proizvod koji toliko volite da imate četiri ili više nijanse? :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

29 komentari

  1. Odličan post, ja se ne mogu pohvaliti time da baš imam nešto isto u drugoj nijansi :D Eventualno par stvari... Kod tebe me jako zanimaju NYX mat ruževi, izgledaju prekrasno :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post :) možeš li reći koji je broj ovog prvog bež ruža Wet N Wild? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow , divne kolekcije ! :)

    Ono Što mi je posebno zapelo za oko su Golden Rose ruževi i Wet'n'Wild ruževi.:)

    Imam par Essence liplinera i divni su za cijenu od nekih 10 kN :)

    OdgovoriIzbriši
  4. vidim da si ljubitelj elf kozmetike pa ti savjetujem da pogledas na iherbu, tamo su cijene dosta niže od njihove stranice ;)
    i da, kad smo vec kod elf-a bilo bi mi super kad bi napisala par recenzija sa swatchevima ruževa, olovki ili cega sve imas jer slike na netu znaju biti tako nerealne -.-' a ima toooliko toga sta bi htjela narucit a opet nisam ziher bas zbog manjka recenzija :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma gledala sam, ali kada imaju -50% na ukupan iznos, to se ne može nadmašiti hehe, tako da kupujem samo onda kada imaju te bolesne flash akcije :)

      Swatcheve sam radila: http://lemakeupfreak.blogspot.com/2013/08/new-in-elf-haul.html

      Izbriši
  5. Super kolekcije, ja već neko vrijeme šmekam NYX štand i razmatram odakle da počnem kupovati njihove proizvode jer zasad imam samo 2 glitter palete, kojima sam jako zadovoljna :) E.l.f. također obožavam, a što se tiče više nijansi istog proizvoda, tu sam samo jednom posegla za nekom kolekcijom Avonovih ruževa u koje sam se naknadno razočarala, tako da od tad radije uzimam jedan primjerak, ali vrijedan .. no razumijem i jednostavnu ljubav prema kvaliteti i raznolikosti iste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo može razumjeti samo onaj tko dijeli jednaku strast prema kozmetici hehe :)

      Izbriši
  6. Super ideja za post, ali nažalost nemam ništa u 4 komada. Odlično je sve :)

    OdgovoriIzbriši
  7. kakva su ti nyx rumenila što se tiče trajnosti? npr.meni su ova catrice savršena pa da znam otprilike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra su, nisam imala problema s njima, sa nijansom Taupe i konturiram i drzi se na meni sasvim dobro :)

      Izbriši
  8. jel mozes napisat koje su na slici nijanse nyx rumenila? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U smjeru kazaljke na satu...Peach, Mocha, Cocoa, Angel :)

      Izbriši
  9. odlican post! mene zanimaju catrice sjenila, koje su to nijanse? sve su preljepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moze odgovor?:)

      Izbriši
    2. Nisam sigurna koja je koja jer su depotirani a nisam zapisala nijanse. Ali po sjećanju redom: 090 Bring Me Frosted Cake, 340 Ooops…Nude Did it again!, ova je povučena iz prodaje, ne znam ime ali mislim da i nje više nema, 420 Talk Like An Egyptian, 400 My First Copperware Party, 590 Dorian's Grey (isto mislim povučena), i za zadnju se ne mogu sjetiti nikako.

      Izbriši
  10. Predobro! Nikad dosta dobrih stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post! Evo sad, bez da gledam u svoj kolekciju, mogu reći da preko 4 imam essenceovih longlasting olovaka za oči - ja ih osobno OBOŽAVAM - cjenovno prihvatljive, ali kvalitetne :) ,a i preko 4 imam avonove supershock gel olovke za oči - prekrasna tekstura, samo mi je žao što nemaju veći rang boja :)

    OdgovoriIzbriši
  12. A ček, jesam ja pretjerani manijak, kad ja XY stvari imam po više komada ahahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi, ja nisam sve ni stavila u post, sram me hahaha :)

      Izbriši
  13. noup...nisam kolekcionarka...imam samo nijanse onog što mi je potrebno...ako kupim ruž crvene boje (uz prethodno čitanje recenzija koje je bolje :P) onda više ne tražim ruževe istih nijansi sve dok neću potrošiti ga ... padam na rumenila, ali u različitim nijansama ovisno o godišnjem dobu :P i opet nemam nijedan proizvod od 4 nijanse...

    OdgovoriIzbriši
  14. OBOŽAVAM Revlonove ruževe! Mislim da su neopravdano zapostavljeni u blogosferi!:( S druge strane nikako da naručim prve NYX mat ruževe, ali budem budem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas su zapostavljeni jer je izbor nijansi dosta ograničen kod nas. Ne dobijemo ni trećinu onoga što ima vani :/

      Izbriši
  15. Dali se u hrvatskoj moze kupiti nyx kozmetika, i ako ima gdje ju mogu nabaviti? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Osijeku. Danijel Cosmetics se tove trgovina :)

      Izbriši
  16. Svaka ti cast! Ja imam vise komada GR,Rimmel i Nyx karmina,jer su jako povoljni a i dobri mogu reci.I Aurine neke male sjajeve za usne.Jelena

    OdgovoriIzbriši