Shades of Peach

12:25


Pozdrav dame,

Tko voli peachy nijanse neka digne ruku! hmmm....vidim, vidim ručicee :) hehe.  Kada vidim natpis peachy ili kada netko nešto opisuje i kaže peachy, imate moju totalnu pozornost jer je to moja najdraža nijansa u dekorativi. Luda sam sa peachy. Budući da je službeno počelo proljeće, vadim iz ladica sve peachy ruževe, sjajila i rumenila koje posjedujem i stavljam na stol za šminkanje ili u everyday ladicu, jer ponovit ću....obožavam peachy nijanse.

Danas ću sa vama podijeliti neke svoje osobne favorite, nešto je peachy, nešto je peachy pink, nešto pak peachy koraljno...uglavnom u toj obitelji tonova.

Let's peachy away! :)

Početi ću sa rumenilima....


Catrice rumenilo je peachy sa nekim narančastim podtonom. Ako ste malo tamniji od mene...uhh ovo će vam stajati odlično. ARTDECO [RECENZIJA] rumenilo je LE ali svake godine početkom ljeta izbace neku ljetnu kolekciju u kojoj se nalazi ovo rumenilo...malo se dizajn promjeni no proizvod je isti. NYX Peach ima pink podton, na nekome više do izražaja dolaze peachy tonovi, na meni ovo rumenilo izgleda više pink nego peachy no to nikako ne znači da je manje lijepo. Možete ga vidjeti na meni u FOTD #15 Hot Pink postu.


NYX Nude Peach...obožavam nijansu, mrzim miris, zato ga ne koristim toliko često kao Butter Gloss [RECENZIJA] sjajila koji su s-a-v-r-š-e-n-i. Bourjois Peach On The Beach...no brain proizvod koji ubacim u torbu kada mi se neda zezati sa ruževima.


NYX Black Label u nijansi India - možete ga vidjeti na meni u Back To Basics postu. YSL Rouge Volupte 13 Peach Passion, ovo je mrvicu prigušena peachy nijansa, nije tako 'kričava' i in your face, ali je predivna, možete ju vidjeti na meni u jednom od novogodišnjih lookova koje sam kreirala OVDJE. AVON Ripe Papaya [RECENZIJA]. MAC Coral Bliss - swatch možete vidjeti OVDJE.


GOLDEN ROSE 126 [RECENZIJA], NYX Hippie Chic [RECENZIJA], AVON Creamy Melon [SWATCHEVI] i [RECENZIJA]. WET 'N' WILD Just Peachy [RECENZIJA].


I to je to. Mislim da mi fali u kolekciji neko dobro peachy sjenilo! Hehe.

Volite li vi peachy nijanse? Ako da, koji su vaši omiljeni proizvodi u tim nijansama? Pišite mi :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

14 komentari

  1. Peachy definitivno nije boja u mojoj comfort zoni :) I svejedno su mi zapela za oko dva tvoja ruza ha ha :D Mozda koji put i probam neki kombo za ljeto sa peachy ruzem, nikad neznas sto ti se moze svidjeti

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam peachy nijanse :)
    lijepo mi je ovo nyx rumenilo i i bourjois peach on the beach :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakav ti je ovaj ruz od avona creamy melon ???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super mi je, jedino što ga se ne može baš nagodrađivati (puno slojeva) jer se onda sav onako razdvoji, najbolje izgleda u jednom, dva sloja :) Nije jako jako pigmentiran ni tezak na usnama. :)

      Izbriši
  4. E ovaj post mi je došao ko naručen! Zadnjih dana me baš uhvatilo nekakvo breskvasto ludilo, i cijelo vrijeme forsiram breskve, marelice, bademe i ostalo koštuničavo voće. Drago mi je da nisam usamljena :) Upravo sređujem post s jednim nježnim peachy lookom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etoo! Drago mi je sto ti se sviđa :)
      Samo mi daj peachy ruževe i negledaj me :)

      Izbriši
  5. Predivnooooo ! Peachy rumenila obožavam i dobro mi stoje, da se ne lažemo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko divnih proizvoda na jednom mjestu :D Mislim da cu si uzeti Ardeco rumenilo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti jednako kao i meni :)

      Izbriši
  7. Ajooj,kakvih lepota imas tu!A da li si probala nekad peachy nijanse na ocima?Mozda sam propustila nesto...pozdrav :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E nisam, ali želim, gledam lookove na netu i odusevljena sam ali nekako mislim da puno bolje stoje na plavim očima.

      Izbriši