AVON Hidrokolor Matt ruževi [SWATCHEVI NA USNAMA + PRVI DOJMOVI]

13:13



Pozdrav dame, 

danas vam donosim novu AVON HIDROKOLOR MATT liniju ruževa, Avon je dodao mat liniju svojoj Hidrokolor liniji ruževa, a ja vam u ovom postu donosim pregled svih 10 nijansi te swacheve. Cijena ovih ruževa u 05/2014 kapmanji je 29 kuna.

Moram samo napomenuti kako su opet napravili pun pogodak sa pakiranjem, pakiranje je crno, a metalni dio pakiranja je mat. Good job Avon. :)

Uživajte u fotkama! ;)





Matte Blossom & Matte Peach




Matte Nude & Matte Rose




Matte Melon & Matte Fuchsia




Matte Mauve & Matte Ruby





Matte Merlot & Matte Grape






Blossom, Nude, Peachy, Rose, Melon, Fuchsia, Ruby, Mauve, Merlot, Grape
Ruževi se iznimno lako nanose, dosta su kremasti no ne osuše se potpuno nakon nekog vremena kao što to rade drugi ruževi mat teksture.

Što idete prema tamnijim nijansama to su one zahvalnije što se tiče aplikacije, što nije nikakva novost, naravno ukoliko imate suhe i ispucane usnice ovi ruževi (svjetlije nijanse) će to naglasiti.

Moji osobni favoriti su Ruby, Fuchsia i Merlot. I Grape je zabavna nijansa ali dosta onako jesenska pa sumnjam da ću je često nositi tijekom proljeća....iako nijanse kao Grape također jako, jako lijepo izgledaju na preplanulom tenu, defiinitivno ruž kojim ćete privući pozornost gdje god se pojavite hehe.

Nijanse Peach, Rose i Melon su vrlo, vrlo, vrlo slične, Peach i Rose gotovo neprimjetna razlika. Liniji također fali još zabavnih  i žarkih nijansi, po mome mišljenju.




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

28 komentari

  1. Grape ti stoji predobro! Jako mi se sviđaju narančaste nijanse na tebi. Ja bih si uzela Blossom, ali mi sad na tebi baš i nije onako roz kao na swatchevima, jel to do fotke ili nije pigmentiran ili nešto treće? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš a meni se baš ne sviđaju, tj ne mogu se naviknuti nikako na narančaste nijanse haha. Blossom nije tako roz da, dosta je hladan.

      Izbriši
  2. Nisam ljubitelj mat ruzeva, ali ovi izgledaju fino...najvise mi se svidja kako ti stoje blossom, fuchsia i grape :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, matte grape je savršena nijansa! Slažem se, fali malo življih nijansi, barem sad za proleće/ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jel moguće da jednoj curi stoje sve nijanse ruževa? Ja da sam na tvom mjestu, ne bih skidala Grape sa usana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ga nebih skidala, da imam malo više muda hahah

      Izbriši
  5. Tvoji favoriti su i moji favoriti, a s Grape nijansom izgledaš božanstveno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fuchsia, Ruby, Merlot i Grape! Ujmee! Te su mi najljepše, a ujedno ti i najbolje stoje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ovo je genijalno :D išla sam ovo napisati prije nego što sam pročitala donji dio posta, jelte da ne zaboravim nijanse, i onda vidim da su baš te 4 i tebi najbolje! :D

      Izbriši
  7. Ruby ti odlično stoji!! Baš daje neku živost licu...njega i ja planiram naručiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruby je lijepa da, ali preferiram crvene kao Merlot :) Ne znam zašto.

      Izbriši
  8. Lijepe su sve nijanse i prekrasno ti stoje ali mislim da su za ovaj period pretamne,,,,lijepse da su napravili neke svjetlije i zivlje sad za proljece

    OdgovoriIzbriši
  9. Fuchia, Merlot, Ruby i Grape su moji favoriti...a ti si po običaju krasna :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Matte Fuchsia mi je favorit <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Ova zadnja četiri... UH UH UH UH


    <3 <3 <33 :DDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  12. I want it all, and I want it NOW! (in Freddy's voice, of course)

    OdgovoriIzbriši