Kupljeno, zaboravljeno #2

16:30



Pozdrav dame,

evo me natrag nakon kratke pauze, zadnjih par dana sam se malo ulijenila i odmorila malo od stalnog tipkanja hehe, ali evo ne natrag sa novim Kupljeno, zaboravljeno postom :)

Ukoliko niste pročitali prvo KP post možete ga vidjeti OVDJE. Radi se o seriji postova u kojima sa vama dijelim proizvode koji su u mojoj kolekciji "zaboravljeni", no zapravo u većini slučajeva ne dolaze na red u zadnje vrijeme, što zbog toga što trenutno preferiram neke druge proizvode ili nijanse ili nešto treće. I tako sebe podsjećam na ih koristim češće, u većini slučajeva se radi o proizvodima koje volim i koji mi odgovaraju ali eto... #makeuphoarderproblems :)



ARTDECO Bronzing Glow Blusher [RECENZIJA] - pre pre predivno rumenilo koje sam za vrijeme toplih mjeseci staalno koristila, preko zime preferiram tamnija i mat rumenila ali ovo rumenilo tako podigne cijeli look, savršen je za onaj minimalistički look (hej probudila sam se, stavila maskaru, ovo rumenilo i sjajilo i to je to look) premjestila sam ga iz 'Rumenila, bronzeri i highlighteri' ladice u 'Everyday' ladicu jer je predivno.


BEAUTY UK Bronzer - predivan bronzer. Kada skužite kako, gdje, koji, kada, s čime nanijeti shimmerasti bronzer biti ćete oduševljeni efektom koji daje, kada ga se nanese pravilno na vanjske dijelove lica ono izgleda fantastično i izgledate stvarno suncem okupani. Multifunkcionalan proizvod, možete ga koristiti kao bronzer, highlighter, sjenilo, stravica hehehe. E da, i jeftin je, kak' sam to mogla zaboravit haha.


FLORMAR Pretty Compact Quartet Eye Shadow (P045??) - na nekom češkom/poljskom (ne znam sad točno) blogu sam vidjela fotku ove paletice i sve nijanse su bile 70% potrošene, bila sam fascinirana. Zašto? Pa prvo, sjenila su velika, 2. sjenila su jako pigmentirana. Netko joj se posvetio bio u potpunosti hehe. Super neutralna paletica, ima 2 mat i 2 shimmer nijanse. Sjenila su kao što rekoh super pigmentirana i mekana i na dodir i izgled izgledaju kao neka super HE sjenila koja koštaju 170 kn/kom (ili bi tako barem trebali izgledati). Zapela sam sa UD Naked Basics pa sam totalno zanemarila ostale palete.


RIMMEL Apocalips - iskreno, mislila sam da ću više nositi ova sjajila/tekuće ruževe što god da su. Pogotovo preko zime. Jako mi se sviđaju, ne znam zašto ih nisam nosila, valjda jer nisu u klasičnom obliku. E njih sam pak stavila na stol za šminkanje kako bi se sjetila nositi ih više, miris mi se malo ne sviđa no brzo ne stane pa woteva.


REVLON Lip Butter - Još jedan proizvod za kojeg sam mislila da ću ga više nositi tijekom zime, ali opet, preko zime kada mi je trebala dobra hidratacija usana, koristila sam dobar balzam za usne i nisam komplicirala. A i Lip Buttersi su ista stvar kao i debeljuce one koje svi rade a u kolekciji su mi debeljuce na vidljivijem mjestu pa sam puno češće posezala za njima.


GOLDEN ROSE ruževi [RECENZIJA I SWATCHEVI] - i njih sam definitivno zapostavila, osim nijanse 98 koja je moj HG nude ruž za usne, sa ovom nijansom 126 na fotki sam opsjednuta u proljeće. Odlični ruževi za malo novaca. Vidjela sam da su izbacili liniju ruževa sa mat finišem i jedva čekam vidjeti ih uživo. :)

I to je to za ovaj post.

Nadam se da vam se post svidio i da sam i vas možda podsjetila na neki proizvod kojeg volite a zapostavili ste ga u zadnje vrijeme, ako jesam, pišite mi u komentarima koji su to proizvodi. :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

18 komentari

  1. divnih stavri kod tebe, posebno ruzevi

    OdgovoriIzbriši
  2. Najviše mi se sviđa paleta sjenila...Zbilja šteta što je zapostavljena :) I rumenilo mi je isto fora :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Artdeco rumenilo jako mi e zao shto nisam uzela a toliko mi se svidjao i BEAUTY UK Bronzer jako mi se dopao ali shteta shto nema u Makedonija malo me potseca na essence sun club bronzer hajlajter ko moze da se koristi za tjelo lice oci :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa u biti da, sve su to jako slični proizvodi. Essence isto radi dobar shimmerasti bronzer :)

      Izbriši
  4. Gdje ima za kupiti Flormar u Osijeku? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovi Revlon lip butteri! Ja bih ja bih!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvi put komentarišem pa da ti kažem da oboooožavam blog! Sjajan! U top tri sa ovih prostora ( i ne mogu da se odlučim koja je bolja). Redovno čitam, čak i kada me neki proizvod/tema na zanima posebno. A to naravno radim samo kada blog stvarno volim. Omiljeni postovi - naravno FOTD :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, puno na lijepim riječima :) Ovakav je komentar najveća nagrada :) Drago mi je što ti se sviđa :))

      Izbriši
  7. Koje su ovo nijanse Rimmel Apocalips ruževa? Ja imam četiri nijanse celestial, big bang, aurora i apocaliptic, baš sam ih zapostavila. :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Gdje ima za kupiti ovaj Beauty UK bronzer,i koliko košta? divaan jee *.* :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beauty UK je dostupan u KOZMO drogerijama, mislim da je oko 20-30 kuna.

      Izbriši
  9. Artdeco rumenilo i Luna Apocalips, nije mi jasno kako si zaboravila. Da se sramis! Prelepi su! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada vam pokažem svoj "vanity" biti će ti jasno zašto zaboravim :D hahaha, ali da sramim se :D

      Izbriši