FAVORITI MJESECA [Ožujak 2014.]

16:56



Pozdrav dame,

kraj je mjeseca (skoro) i znamo svi što onda ide... :)

Moram podijeliti sa vama svoje ovomjesečne favorite, pa da ne duljim 'ajmo se mi baciti na favorite.


LA ROCHE-POSAY Termalna voda - znam, znam....rekla sam kako ja ne kužim baš te termalne vode i da ja nisam primjećivala neku razliku. Ali budući da sam žena, imam se pravo predomisliti hehe. Svi znamo te žalopojke kako nam je koža suha i dehidrirana i blablabla...i moja je žalopojka među vašima. Uletila sam jedan dan u ljekarnu i kupila ju neplanirano, i moram reći da pomaže, kada koristim termalnu vodu nemam potrebu stavljati onoliki debeli sloj kreme koju stavljam kada ju nisam koristila. Pustim kožu da ju totalno upije prije nego stavim serum i kremice. I like it.
VICHY Normaderm Deep Cleansing purrifying gel* - kako sam bila pozvana da sudjelujem u Vichy-evom projektu 100 dana 100 žena, na temelju preporuke iz personalizirane dijagnoze dobila sam tri proizvoda koja bi mi trebala pomoći da postignem svoju idealnu kožu. Među proizvodima se našao i ovaj gel. Malo sam bila skeptična jer je Normaderm linija namijenjena masnoj koži, koju nemam i mislila sam da će mi isušiti kožu. No ne isušuje mi kožu nimalo, očistio mi je područje čeljusti i brade od prištića koji su u zadnje vrijeme izbijali kao nespašeni. Oduševljena sam.
NIKEL Balzam oko očiju - kada sam ga kupila pitala sam vas na Facebooku kakva su vaša mišljenja o ovome proizvodu (ako ga je koristio)...i svi oni koji su ga koristili su rekli da su bili zadovoljni. I moram reći da sam i ja, jako. Područje oko očiju mi je bilo iznimno suho i to mi se nimalo nije sviđalo i makeup je to samo naglašavao, i tako sam jedan dan proučavala police DM-a kako bi si pronašla neku kremicu za oko očiju koja neće zahtijevati cijeđenje novčanika. I odluka je pala na balzam...imaju i kremu ali balzam mi je nekako zvučao hidratantnije. I stvarno obavlja svoj posao super, koža mi je sada tako mekana i glatka. Thumbs up!



ESSENCE Maximum Length & Maximum Definition maskare - ako me pratite na FB znate sve o ovim maskarama. Ove su maskare oldy but a goodie. Koristila sam ih u srednjoj školi i prošla sam kroz minimalno 7 pakiranja. I kako sam bila malo frustirana činjenicom da se u zadnje vrijeme u mojoj kolekciji našlo par skupih maskara kojima sam bila pomalo razočarana sjetila sam se ovih i kupila ih jedan dan onako neplanirano totalno bezveze (naravno, motala se po DM-u čekajući legicu) i totalno sam zapostavila sve druge maskare koje posjedujem. Meni su odlične.
MAYBELLINE Master Precise Eyeliner Pen - ovaj tuš je već bio u favoritima mjeseca, ali je zaslužio biti opet. Ovaj tuš koristim kada želim ultra tanku crtu samo kako bi mi trepke izgledale gušće, i za to je savršen.
NYX Nude Matte Eyeshadow in 04 Maybe Later - ovaj mjesec sam najviše furala minimalni, uredni makeup...i uz ultra tanku liniju tušem nisam nešto komplicirala sa sjenilima nego sam samo definirala pregib, i to sam cijeli mjesec radila sa ovim sjenilom. Odlično je.
ILLAMASQUA Hollow cream pigment - dosta ljudi me pitalo što ja radim sa Hollow pigmentom tako svijetla....i odgovor je svašta! Hehe. Stavljam ga preko cijelog kapka kada želim samo ujednačiti kožu i prekriti venice, konturiram s njime, čak i prikrivam crvenilo oko nosa s njime, samo ga nanosim u tankom sloju i dobro izblendam. Odličan, odličan proizvod, postao je "must" u mojoj svakodnevnoj rutini.

I to su svi moji favoriti za mjesec ožujak! Bring on April :) Btw, spremate li kakvu spačku za prvi April? :)

Recite mi svoje favorite ovoga mjeseca! 

*PR proizvodi




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

12 komentari

  1. Moram da priznam, ja još uvek ne shvatam poentu termalne vode, kupila sam Lrp i ne vidim neku razliku. Nadam se da ću promeniti mišljenje kao ti :) Moji favoriti ovog meseca su definitivno novi effaclar duo+ , nivea tonirana krema i garnier miceralna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja 100% sigurna da si sam skužila svrhu haha :)

      Izbriši
  2. Uh, ja baš volim termalne, ljeti mi nešto više pašu zbog vrućina jer mi koža tad nije pretjerano suha, ali opet joj treba vlage. Sad si me baš pravo zainteresirala za ovaj Nikel balzam, iako sam planirala uzeti Afroditinu okoloočnu od kamilice jer sam i za nju čula samo pohvale a isto tako, ne želim previđe para dati za okoloočnu kremicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Štednja na najjače. Ja sam jako zadovoljna :)

      Izbriši
  3. super stvari :) pogotovo illamasqua hollow

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Illamasqua je s Hollow-om napravila odličan posao :)

      Izbriši
  4. Si usporedila kad Hollow i Catrica Camuflage? Hollow je meni ljeti genijalan jer sam sad po zimi Snjeguljica :) ali Catrice mi je otkriće....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam mogu li se ta dva proizvoda baš uspoređivati. :/ Volim I Catrice kamuflazu ali ne znam da li su oni za uspoređivati. Meni su nekako previše različiti.

      Izbriši
  5. mozes nesto vise napisat o vichy gelu za umivanje , dali stvarno dijeluje protiv pristica i koja mu je cijena ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam napisala u prethodnom postu, meni je pomogao....svi smo različiti ne mogu garantirati da će svakome jednako odgovarati, ne znam točnu cijenu ali kreće se oko 100 kuna.

      Izbriši
  6. Ja isto volim Hollow, najviše ga koristim kao korektor za nepravilnosti - iako je puno tamniji od moje puti, savršeno funkcionira kad ga stavim ispod tekućeg pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto to radim :) Može proći i na nama svijetlima :)

      Izbriši