eBay Face Set kistovi

15:13



Pozdrav dame,

danas ću vam pokazati i reći svoje prve dojmove o kistovima koji su neki dan stigli konačno do mene, ovo je bio 2. pokušaj jer prvi puta kistovi nikada nisu stigli pa sam drugi puta naručila od drugog sellera. Radi se o mega popularnim kistovima koji su kopije (zapravo ne znam bi li ih nazvala kopijama jer su drugi poznati brandovi izašli sa ovakvim kistovima ali valjda je Sigma bila prva) Sigma kistova.

Sigma set izaći će vas oko 950 kuna (više-manje par desetaka kuna) a ovaj set sa ebaya (SELLER/OGLAS) će vas izaći 83 kune. 

Kao što vidite na oglasu imate razne opcije, od boje do raznih kombiacija kistova za naručiti. Set koji sam ja naručila je ovaj od 8 komada koji sadrži 4 velika kista (ravno rezani, okrugli, okrugli koso rezani i 'šiljasti') i ista takva 4 manja.















Očekivala sam ok kvalitetu, ali izuzetno su kvalitetni, vrlo su mekani, gusti i čvrsti. Iznenađenje je bilo i više nego ugodno, kistovi nisu smrdili onako kako znaju smrdit ti neki knock-off kistovi koje naručite sa eBaya. Sa 2 veća kista je ispalo 2-3 dlačice, no to nije ništa strašno budući da nerijetko i sa brendiranih i skupih kistova zna ispasti barem 2 dlačice, ipak se radi o velikim i debelim kistovima i može se dogoditi da se par dlačica ipak ne uhvati za lijepilo. Moram ponoviti još jednom, jaaako su mekani. Za 80-tak kuna ne mogu biti zadovoljnija....kistovi su sintetički, ako nisam spomenula.
Meni osobno najviše odgovara ovaj okruglo rezani mali i veliki ali svi kistovi su dobri i mogu poslužiti za svašta, ali najviše ćete imati koristi od njih ako ih koristite za tekuće i kremaste proizvode, podloga, korektor i ostali kremasti proizvodi, okrugli koso rezani mali kist koristim za nanošenje i blendanje baze za sjenila recimo...i tako, a uvijek dobro dođe više komada sličnih/istih komada kada vam je jedan prljav.



Sve u svemu jedni vrlo dobri kistovi za malo novaca, da zatvorite oči i da vam dam jedan od ovih kistova u ruke uvjerena sam da ne bi skužili odmah istog trena da se ne radi o Sigma kistu...ukoliko vam je 900+ kuna puno novaca (a je puno novaca) definitivno probajte sa ovima koji će vas izaći neusporedivo puno manje novaca...dobri kistovi su vam pola looka :)

Kako će se kistovi ponašati tijekom korištenja i pranja to ćemo tek vidjeti, biti ćete obaviješteni sigurno hehe ali mislim (nadam se) da će me kistovi služiti dobro i dugo, mada razmišljam da naručim još jedan set pa neka stoji, doći će vjerujem i njihovo vrijeme jednom, a 83 kune stvarno nije puno.

E da..još jedna napomena kod kupovanja ovih kistova...ima puno ovakvih kistova na ebayu, desetci sellera koji na prvi pogled prodaju istu stvar, no nisu isti, kako, zbog čega ne znam ali to je nažalost malo igra na sreću, ja nisam namjerno išla na najskuplje među njima ni na najjeftinije nego sam ubola u nekakvu sredinu i pomolila se prije nego što sam kliknula buy it. Naravno gledanje feedback-ova sellera nije na odmet, eto ja sam imala sreće i stigli su odlični kistovi :)

Once again you did it eBay! Haha

Što kažete na ovu opciju? Jeste možda i vi naručili ovakav set? Pišite mi :)




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

49 komentari

  1. Imam isti ovakav tanjurić :) A ti kistovi (ali bijela verzija) mi stoje u košarici već dobra dva mjeseca... Sada ću ih morati naručiti :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ak su ovako malo na Ebayu mora da su na BIC još manje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno jesu barem malo ali kistovi sa BIC-a su uvijek malo grublji, barem od obog što sam ja naručivala. A ovi su mekani kao oblak :D haha

      Izbriši
  3. Imam taj set vec neko vrijeme i jako sam zadovoljna s kistovima. Puno puta sam ih oprala nikada nisu gubili dlacice, lijepo nanose podlogu, korektor, zaista su dobri. Nemam prave sigmine za usporedbu. Lijepi pozdrav tebi, jako mi se dopada tvoj blog😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, nisam samo ja fan :)
      Pozdrav i tebi, hvala ti puno :) :*

      Izbriši
  4. Mislim da si me nagovorila! :P Već dugo razmišljam, ali odluka je pala. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam i Suzani odgovorila...(ne)ispričavam se za trošak! ;)

      Izbriši
  5. Planiram si naručit male..:) veliki mi ne trebaju, imam F80 kojeg u zadje vrijeme gotovo ni ne koristim, tako da neću bacat novce na velike...

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ova 4 manja kista, planirala sam ih koristiti za oči, ali su mi preveliki, pa ih najčešće koristim za korektore, prilično sam zadovoljna s njima :top:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, preveliki su za oči, ali za korektor pa čak i preciznije konturiranje :D

      Izbriši
  7. I ja želim ovaj set, baš mi djeluju kvalitetno. I isto se najviše radujem okruglo rezanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bi me uopće čudilo da ih proizvodi ista tvornica :D

      Izbriši
  8. Imam bijele i svakodnevno ih koristim i odlicni su :)

    OdgovoriIzbriši
  9. PRODATO! Sjajno izgledaju. Pravi si trgovac xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jesam student trgovine ili ne? Reci to mojim profesorima, oni sumnjaju često :/ haahha :)

      Izbriši
  10. Većinom se okrenem tim eBay kistovima i pokažu se savršenima, a opet dam manje nego što bi dala na neki orginalni kist. Sve u svemu, treba znati potrefiti prave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, mislim za osobnu upotrebu je super a i profesionalnu, nisam ovisna o markama tako da mi je totalno svejedno piše li SIgma ili Style Master samo nek je dobar :D

      Izbriši
  11. ja nisam fan tih velik kistova i deblje drške. ise volim manje kistove kao sto u rt i ecootools,a od sigme bi jedino naručila set kistova za oči

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam ove bijele. Svaki dan su u upotrebi

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja sam nedavno nabavila ove kistove i stvarno su odlični.Oprani su već par puta i za sada se dobro drže :)

    OdgovoriIzbriši
  14. I ja sam ih nedavno naručila, jedva čekam da stignu!! :D
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja imam onaj manji paket ovih kistova, uzasno su smrdjeli kad su dosli, bas taj Ebay miris kojeg spominjes, ali nakon samponiranja je nestalo i nisam primijetila probleme s njima. :) odlican proizvod za cijenu, kad vidim da jedan takav veliki kist kosta 60-80 kuna bude mi smijesno :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Super recenzija! Divni kistovi.. Svrbe me prsti :D

    OdgovoriIzbriši
  17. ovaj okruglo rezani veliki je ODLIČAN! vrijedi samo zbog njega kupiti citav set. male nemam. moji su bijeli i na njima pise jessup i super su.

    OdgovoriIzbriši
  18. Eto, sve si nas nagovorila na trošenje novčića! :D
    Često gledam po ebayu te kistove, ali uvijek sam veliki skeptik prema kvaliteti, no, ovaj post me ipak razuvjerio. Kupljeno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda hehe :) Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :)

      Izbriši
  19. Jel smijem pitati koliko se ceka da stignu?

    OdgovoriIzbriši
  20. Također, molim link sellera! Hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  21. Moje isprike :) Kako je u crnoj boji, a žurila sam čitati o kistovima što prije, pa mi promaklo :)

    OdgovoriIzbriši
  22. ovaj veliki kist koji je zašiljen u sredini.... čemu taj služi?

    OdgovoriIzbriši