Back to Basics [FOTD #20]

21:24



Pozdrav dame,

danas imam za vas najjednostaniji FOTD post dosad valjda, minimalni makeup koji naglašava prirodnu ljepotu.

 Sve su žene lijepe na svoj način i u makeupu se nerijetko znaju neke žene/cure jednostavno znaju izgubiti. Da odmah napomenem da nikoga ne osuđujem i ne prozivam, ako ste vi sretni i zadovoljni, i ja sam. Ali željela bih vas ovim postom potaknuti da ćešće "furate" prirodniji i minimalni makeup kako bi istaknuli svoju prirodnu ljepotu.

Svi ti heavy makeup look-ovi super izgledaju i ja ih osobno obožavam ali nekada ti lookovi znaju biti kao maska i ta vaša prirodna ljepota je ispod svih tih slojeva izgubi zbog svih tih "iluzija" koje postižemo makeupom.

U biti ono što pisac želi reći da je nekada (mislim uvijek je, ali znate na što mislim) dovoljno jako malo da izgledate jednako lijepo (ako ne i ljepše) sa vrlo malo makeupa na sebi kao i sa 'puno'. Tako da za vas danas imam svoju verziju takvog looka kojeg ustvari najčešće nosim i ako me sretnete negdje 8 od 10 puta ću imati nešto ovako jednostavno i minimalistički na sebi jer na svakodnevnoj bazi kada ne radim ništa posebno ili radim svašta pak, ovakak look je najzahvalniji jer ne zahtjeva dodatne pažnje kroz dan.

Samo mrvica tu i tamo da izgledate uredno, svježe i lijepo naravno, ali ne mora uvijek sve biti besprijekorno prekriveno, nitko nije savršen i nema ništa šokantno i loše ako se vide male nepravilnosti koje imamo, jer imaju ih svi. :)



Ovih dana moja koža je JAKO dobra, nemam 'aktivnih' prištića tako da koristim te dane dok traju i ne fasadiram se (iako fasadiranje može biti jako zabavno hehe).

I da, znam da ima tu dosta proizvoda ali korištena je minimalna količina. :)
I obrve su sređene jer su obrve za mene obavezne, a i radi se o par poteza kistom sjenilom za obrve jer samo preciznije definiram postojeći oblik.

E da, za ovaj look sam prvi puta koristila novu L'Oreal Miss Manga maskaru i moram reći da je za sada premokra na mene, vidim potencijal ali mora se prvo malo osušiti, baš je dosta mokra.



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER


You Might Also Like

39 komentari

  1. Baš si lijepa. Potpisujem sve što si napisala za prirodniju ljepotu. Ja se slično šminkam za svaki dan kad idem u školu, nepristojno je vidjeti djevojku u 10 ujutru kao da je 10 naveče, bar po meni. :)
    Interesuje me Loreal lumi maquiqe baza, možeš li u par riječi o njoj jer mi je na wishlisti određeno vrijeme, ali nisam sigurna da li da je kupujem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Slažem se, sve ima svoje mjesto i vrijeme pa tako i makeup. L'Oreal baza je dobra za ono za što ju ja koristim, ja ju miješam sa puderom kada ga želim učitini malo manje mat i kao highlight kada koristim kremasta rumenila. Pri kraju sam i kupujem novo kada potrošim sigurno.

      Izbriši
    2. Da se i ja malo nadovežem :-) ja ju koristim nakon kreme, prije šminke i otkad ju imam šminka se ne skida s lica. Savršena je. Evo i moj post o njoj ako te zanima malo detaljnije http://misskitschblog.wordpress.com/2014/02/03/multifunkcionalni-loreal-lumi-magique-primer/ A ovo miješanje s puderom isto potpisujem. Pozzz! :-)

      Izbriši
  2. Jako lijepo,ali to nisu prirodne obrve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Netko ne može bez 10 slojeva maskare, netko bez crne olovke, ja ne mogu bez sređenih obrva, samo definiram postojeći oblik precizno jer mislim da mi lijepo uokviruje lice.

      Izbriši
  3. odličan look. ja sam prošli tjedan objavila ovakav post dok je sama šminka bila jača što se na slikama ne vidi već je više ispao prirodni dok je uzivo bio intezivniji. pogledaj ga kod mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je ovaj prirodni look i ja uglavnom dok negdje idem furam takav, eventualno nabacim malo jači ruž, ovisno o raspoloženju... i moram reći da si baš lijepa i da zavidim na kosi, stvarno je krasna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima, drago mi je da ti se look sviđa :)

      Izbriši
  5. Look mi je divan :) makar ipak meni previše proizvoda, ali ako kažeš da je minimalno korišteno onda je oprošteno ;P šalim se naravno, nyx ruž mi je prekrasan, tak i meni ovih dana za sad je sve normalno na koži... čim počne nervoza za bbday...jaoh si ga meni ;PPPPP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kada ja prefeiram sve te proizvode za određene stvari, a ako imam vremena staviti samo maskaru i sjajilo onda neću ništa ni stavljati haha. Mrvica ovog, mrvica onog, isto mi je to ili koristila 4 stvari i njih nabacala na lice kao luda haha. Uvjerena sam da će mi do subote iskočit neka potkožna koja će biti na nekom super vidljivom mjestu tipa nasred čela. haha

      Izbriši
  6. Svidja mi se post...I ja sam ZA da nam dosta puta nije potrebna velika količina šminke,nego tek toliko da izgledamo uredno,sredjeno a opet prirodno..Ti si prelijepa...sa lijepim crtama lica,svjetliji ten a lijepe crne obrve,tako da ove nude nijanse i malo kozmetike na tebi izgleda sasvim dovoljno za divan izgled ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šminka je zabavna ako se znaš njome služiti i ja si vrlo često dam oduška ali nekada treba treba pustiti koži da diše i biti prirodni :D

      Izbriši
  7. Ti si tako lijepa. Ja volim malo sminke za svaki dan, ali zato si za vikend dam oduska. Jednam od omiljenih dijelova izlaska mi je kad izadjem iz kade, omotam se u ogrtac, osusim kosu, zapalim cigaru, uzmem neki alkohol iz frizidera i krenem se sminkati...i nema kraja sminkanju. Onda kad napokon zavrsim sa sminkanjem, ispeglam kosu i gledam se u ogledalo i divim se svojoj ljepoti. Hahahhahahahaaa...nije to sto mislite, ne mislim da sam najljepsa na svijetu, vec znate onaj osjecaj kad ste sami sebi lijepi bez nekog posebnig razloga razloga, e to uvijek dozivim kad se nasminkam za izlazak. A sminka za svaki dan mi se svodi na malo pudera, kamuflaza za ono sto puder nije uspio sakriti, rumenilo i maskara, a kad sam malo raspolozenija onda nacrtam i obrve i stavim GR 99 ruz i sjaj za usne. Meni licno neka jaka sminka nije za dan i gotovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja si isto dam oduška kad je izlazak u pitanju, onda ne želim ni čut za minimalno šminke, to je savršen izgovor za kim k konturiranje i ostalo haha, razumijem te u potpunosti :D I ja se još uvijek nekada iznenadim kada završim hahah

      Izbriši
  8. Koji je ovo ruz na tebi ?

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja je boja Nyx ruža, sviđa mi se jako kako izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Obrve su malo predebele za moj ukus...ja se šminkam svaki dan i ima dana kad ujutro odem na predavanje samo sa malo olovke i maskarom a nekad baš naglasim eyeliner. Sve zavisi od toga kako se osjećam i ne vidim ništa loše u svakodnevnom šminkanju sve dok to izgleda pristojno a kad to kažem mislim na prirodno odrađene obrve, bez prelaza lice-vrat, ne narandžasti bronzer i slično...

    OdgovoriIzbriši
  11. kakav je taj catrice primer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene zanima, i primer i Nyx ruž :)

      Izbriši
    2. Primer je dobar, tekstura mu nije onako jako silikonska gdje imaš osjećaj da je to čisti silikon, nije težak, za moje potrebe funkcionira ali najbolje drži makeup na mjestu. Što se tiče pora i matiranja, malo manje ali meni to kontkretno ne smeta jer nemam velikih problema ni sa jednim ni sa drugim.

      Izbriši
  12. Jako lijepa. Obrve i kosa su mi pre!

    OdgovoriIzbriši
  13. Slicno se i sama sminkam,no ja uvek preskocim ajlajner,ni sama ne znam zasto,mada mi se svidja kada vidim na drugima.Lepa ti je kosa :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja najčešće preskočim tuš, ali eto za blog je pa sam se malo extra potrudila haha. Hvala ti :)

      Izbriši
  14. Look ti je usper, totalno svjež i minimalistički, a opet naglašava prirodnost tj prirodnu ljepotu :) Imam jedno pitanje kako ti se čini ova catrice baza koju si koristila? Htijela bih je isprobati pa reko da čujem prve dojmove, unaprije zahvaljujem na odgovoru :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra mi je, tekstura joj nije onako jako silikonska pa da imam osjecaj da na lice stavljam cisti silikon, makeup duže traje...to radi, ali što se tiče matiranja, ne bih rekla da tu nešto previše radi, a ja ni nemam masnu kožu, samo sjajnu t zonu pri kraju dana.

      Izbriši
  15. Meni je zapelo za oko kremasto nyx rumenilo i uvijač trepavica. Koji je to uvijač? Možda ebelin, sliči mi njemu...
    I jedno pitanje: kako tebi taj uvijač funkcionira, bi li mogla bez njega, evo ja ga npr. ne koristim a puno mi je cura reklo da ne može živjeti bez njega hehe :D

    I naravno, lijep look kao i uvijek. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih mogla bez njega, teško mi je objasniti ovako, najbolje sto ti mogu reci je da kupis jedan i probas i vidjeti ćeš razliku, pogotovo ako ti trepke prirodno nisu uvijene. Ne bora biti skupi, ovaj je ebelin.

      Izbriši
  16. bok, nominirala sam te za Liebster Award http://laannamaria.blogspot.com/2014/03/liebster-award.html :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Volim ovakve postove o minimalnom makeupu i prirodnoj ljepoti! Nego, nevezano za temu, na tvojem sam Facebook profilu škicnula fotku o izradi planera. Možeš staviti fotke i gotovog planera? Opsjednuta sam planerima i fasciklima i uredskim priborom, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  18. Kakav ti je ovaj Catrice prime and fine prajmer? Bas me je neki dan zvao da ga kupim ali nisam htjela da srljam.
    Obozavam tvoju kosu i obrve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim rijecima :) Već sam rekla dojmove gore u komentarima pa pogledaj malo gore ;)

      Izbriši