New in #11 (Illamasqua, theBalm, Sleek...)

16:01




Pozdrav dame,

prije par dana sam na Facebooku objavila dio noviteta koji su se skupili kod mene kroz protekla dva mjeseca...i danas ću vam pokazati te lijepe nove stvarčice.

Uglavnom sam riješavala wishlistu, no da je sada pogledate ne bi se reklo da sam išta riješila sa nje jer kako nešto kupim i maknem sa liste odmah zamijenim nečim drugim. No wishliste mi jako pomažu da se kontroliram jer kada uđem recimo u Muller zapne mi za oko 234567 stvari koje realno ni ne trebaju niti su bile u planu a ovako se uvijek zaustavim i kažem neću to kupiti, rađe će novce ostaviti za nešto sa wishliste. Nedavno sam se riješila dosta stvari koje nisam koristila i odlučila ih zamijeniti stvarima koje stvarno želim već jako dugo i za koje znam da ću koristiti.

Iako u ovom new in postu imam tri impulzivne kupovine a to su Bourjois CC krema, iQ olovka za usne i Catrice ruž. CC kremu sam kupila jer imam 123 Perfect tekući puder i odličan mi je, pa sam odlučila dati priliku CC kremi jer sam potrošila svoju Catrice BB kremu pa rekoh idem malo promjeniti. iQ olovka za usne mi je savršene boje, na swatchu kojeg ćete vidjeti na kraju posta ne izgleda onako dobro kako izgleda uživo. A Catrice ruž, odlična bright pink nijansa sa mat finišem, kako da ga ne kupim? :)


Bourjois Happy Light Foundation u nijansi 50 Porcelain & Bourjois 123 Perfect CC krema u nijansi 31 Ivory.


theBalm Mary - Lou Manizer highlighter


Illamasqua Hussy rumenilo 


Illamasqua Hollow Cream Pigment 


Sleek Pixie Pink rumenilo 


Catrice Meet Berry rumenilo (Une, Deux, Trois LE kolekcija - dostupna u Mulleru) 


Catrice Meet Cherry rumenilo (Une, Deux, Trois LE kolekcija - dostupna u Mulleru) 



Catrice Meet Rosy rumenilo (Une, Deux, Trois LE kolekcija - dostupna u Mulleru) - možete ga vidjeti na meni u FOTD postu OVDJE.


Catrice Meet Pinky ruž za usne - mat finiš (Une, Deux, Trois LE kolekcija - dostupna u Mulleru)



iQ Cosmetics Lipliner Twist u nijansi Nude 



I to je to. Ja bih rekla da sam bila poprilično dobra hihi. Sad pravim pauzu do rođendana koji je u travnju a onda ludi poludi hahaha. Moram se počastiti ipak će mi biti 22 godine (samo ti izmišljaj izgovore Ivana, nice try).



You Might Also Like

18 komentari

  1. Gdje si kupila Bourjois Happy Light puder?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj vec sam se ponadala da je dosao kod nas. Silly me xd
      Nadam se da ces napraviti recenziju, kao i za Mary Lou-minizer :)

      Izbriši
  2. i ti slavis u travnju kao i ja! meni su rumenila posebno zapela za oko,svako je posebno lijepo. sad bi ja ista :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan new in po mom ukusu :D Highlighter i Hussy su nam zajednički :D Jako me zanima Bourjois puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, vidjela sam da i ti imaš Hussy u novitetima. Vidiš, vidiš :) I mene, jutros je stigao pa se krećem igrati :D

      Izbriši
  4. na kojim dijelovima lica ti tako svijetla stavljaš Hollow pigment?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po cijelome licu! :) I kao korektor (vrlo tanak sloj) i kao contour, prouzvod je čudo. Morati ću napraviti post na tu temu jer me svi to pitaju :D

      Izbriši
  5. Zdravo :)
    Blog ti je fantastican :) Kratko te pratim, ali kada sam otkrila tvoj blog, u jednom dahu sam procitala sve postove :) I jako si lijepa :) I nemoj misliti da su sve ove pohvale uzalud jer imam pitanje :D
    Da li je nijansa Porcelain ovog Bourjois pudera svjetlija od Healthy mix 51 :) Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas me jako zanima ovaj Bourjois puder i ova Catrice kolekcija,sve u svemu jako lijepe stvari si kupila, sve bi i sama nosila :) javi kakav ti je Lou-manizer, meni je nedavno stigao i presretna sam :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgodan new in! Posebno me zanima Bourjois happy light, a Catrice rumenila i ruž bi ti ukrala :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobar new in!! :)
    Zanima me jakooo Bourjois Happy light i CC cream! :)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Kod tebe sve divote :) Baš me zanima Bourjois 123 Perfect CC krema :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlični noviteti :) najviše me zanima recenzija CC kreme, pa onda Hollow pigmenta, a potom Hussy rumenila :))

    OdgovoriIzbriši
  11. jako me cc krema zanima :), a vidim i ostale cure :D)

    D.

    OdgovoriIzbriši
  12. rumenila izgledaju prelijepo, općenito sam oduševljena catrice bojama i trajnošću rumenila :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Catrice ruz me takooo mami :)) Cekam recenziju Hussy rumenila ;)

    OdgovoriIzbriši