FOTD #18 - Cool Barbie Pink

11:37


Pozdrav dame

sinoć sam objavila na Facebooku fotku jednog ruža i pitala vas mislite li da mogu profurati tu nijansu ruža...mišljenja su podijeljena budući da se ne radi o nekoj "tipičnoj" nijansi. Ja osobno nisam baš sigurna da li je nijansa ruža koju ćete vidjeti u nastavku neka cool-tone barbie pink ili neka lilac nijansa. Ne znam, ja osobno mislim da je tanka linija između cool-tone barbie pink i lilac.

Meni je nijansa super, to je nijansa koju obožavate ili mrzite. Malo je onako neobičnija i nije nijansa koju možete stalno vidjeti po gradu na curama. Definitivno je nosiva, pogotovo ako ste dosta svijetle puti i ako ste hladnog podtona (još ako ste plavuša...uhhh :D). Ja sam u ovom looku ipak imala malo težu ruku sa bronzerom jer imam veliku glavu haha i jako okruglo lice i debele obraze tako da bez konturiranja izgledam kao balon takva svijetla.

Da imam onako jako bogat društven život, da me ima na sve strane, definitivno bi češće furala ovakve malo neobičnije nijanse, iako ova nijansa nije toooliko baš neobična ali ljudi ju najčešće zaobilaze u velikom luku jer ne znaju što bi s njom.

Neće stajati svakome. Ja ne mogu baš dokučiti da li mi stoji ili ne, toliko mi je nijansa fora da baš jako želim da mi stoji. Sa ovim ružem vam ne treba ništa osim tuša i eventualno umjetnih trepavica jer je sam po sebi dovoljan (nekima i too much).

E da...ja sam ruž matirala sa transparentnim puderom u prahu jer mi se nije sviđao kako izgleda sa sjajnim finišem. Mat finiš je 100 puta bolji kada su u pitanju ovakve nijanse.






POPIS PROIZVODA:


LICE:

CATRICE Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine base
BOURJOIS 123 Perfect foundation u nijansi 52 Vanilla
KEVYN AUCOIN Sensual Skin Enhancer u nijansi SX02
ESSENCE All About Matt Translucent Loose Powder

OBRVE:
CATRICE Eyebrow Set
ARTDECO sjenilo za obrve u nijansi 02
ESSENCE Big Bright Eyes olovka u nijansi Highlight it Nude

OČI:
ILLAMASQUA Hollow kremasti pigment
L'OREAL Color Infaillible sjenilo u nijansi 002 Hourglass Beige
MAYBELLINE Gel Liner u nijansi 01 Black
RIMMEL Scandaleyes Kohl Kajal u nijansi 005 Nude
YVES SAINT LAURENT Shocking maskara

OBRAZI:
SLEEK Face Contour Kit in Light (mat bronzer)
CATRICE Meet Berry (Une Deux, Trois LE kolekcija)

USNE:
GOLDEN ROSE ruž u nijansi 94 (crno pakiranje)

Što vi mislite o ovoj nijansi ruža? Nosite li vi "neobične" nijanse ruževa? Pišite mi :) 





FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

You Might Also Like

42 komentari

  1. Meni se baš sviđa. Go girl ! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. boja ti odlično stoji kao i sve sto stavis :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ruz ti sjajno stoji. Ja bih jedino manje rumenila stavila, ili barem neko svjetlije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma stavila sam prvo svijetlije, nije mi se sviđalo kako je izgledalo :D hvala ti :D

      Izbriši
  4. Obožavam ovakve nijanse i nosim ih svakodnevno, više nego crvene ili neke zagasite, tamnije koje su bile toliko popularne ove zime. Mislim da ti lijepo stoji i ako se tebi sviđa, nosi ga!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nosila bih i i ja češće da nisam lijena (nude, nude pink zahtjevaju minimum truda haha), ali meni je baš super :)
      Hvala ti :D

      Izbriši
  5. Meni se jako sviđa kak ti stoji, nije presvijetal uopće i to je dobro. I baš sam se pukla smijat na par rečenica, ono gdje opisuješ glavu hahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zaboravila sam spomenit veliko čelo! hahaha :) Hvala ti :)

      Izbriši
  6. Gdje si nabavila keyvin aucoin? Moze recenzija?
    Ruz ti divno stoji, cesce ga nosi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulovila sam ga na blog sale-u :) Ići će recenzija kada se malo poigram s njime i skužim za šta mi sve može koristiti, kako s čime i tako :)

      Izbriši
  7. Tebi zaista svaka nijansa stoji! Ono cemu se divim, iz posta u post, je precizna linija tusem :)
    p.s. slazem se za mat fnis ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Vježba, vježba i samo vježba. I dobar kist koji mi odgovara :)

      Izbriši
  8. Obrve su ti famozne! Divota!

    OdgovoriIzbriši
  9. Neke ruževe je stvarno nemoguće opisati, baš je neka između nijansa s primjesom ljubičaste, ali jako lijepo ti stoji, ja još nisam vidjela neki ruž da ti loše stoji.:D
    Vidim da si koristila maybelline gel eyeliner, nisam ni znala da oni imaju gel verziju, ja sam koristila essence i bio mi je odličan, a izbačen je iz asortimana, moram čekirati maybelline.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju da, meni je baš dobar, onako malo je suhe teksture i moram proći par puta da dobijem tu jaku pigmentiranu crnu ali meni to ne smeta tako imam više kontrole i veću preciznost a i pogreške se izbjegnu tako :)

      Izbriši
  10. Meni izgleda odlicno na tebi i nikako nije too much!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ti stoji bas sam jucer kupila taj ruz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etogac, još si ti i plavuša :) Sigurno će ti super stajati :)

      Izbriši
  12. Jako ti lijepo stoji, baš je neka neobična boja, al zato mi se i sviđa...i da, što reči, tvoje slike su sve krasne :) :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ti stoji! :D
    Bilo bi super kad bi napravila neki post o tome kako konturiras, ovaj bronzer mi se jako svidja i moram ga nabavit jer sam i ja svijetla. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morati cu da, svi me stalno pitaju o konturiranju i highlightu :)

      Izbriši
  14. stoji ti, definitivno ti dobro stoji :D
    i sviđa mi se, odlična bojica :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni se svidja iako mi vuce na ljubicasto vise nego na pink :) samo nisam sigurna koliko se slaze s ovim rumenilom :s

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja se ne mogu nikako odlučit, malo mi je ljubičast malo mi je pink :) Meni se baš super slaže :)

      Izbriši
  16. Ruž je predivan, želim da ga što pre nabavim :)
    Sve pohvale za sveukupan look, mnogo mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Pazi ti nju što se žali na okruglo lice, obraze i svijetlu put. :D Ja imam jaako okruglo lice kojem ni bronzer ni konturiranje ne pomažu, a put mi je još barem za dvije nijanse svjetlija od tvoje. :D Btw, ruž ti super pristaje. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svjetlija sam uživo, za fotke koristim dosta bronzera jer izgledam ko duh i plosnato nekako. Hvala ti :))

      Izbriši
  18. Baš sam te počela čitati prije par dana i oduševljena sam tobom, u najmanju ruku! Iskrena, duhovita, bez okolišanja i vrlo lijepi i uredni lookovi. :) Što se tiče okruglog lica i obraščića, suosjećam!
    Za ruž mogu reći da ga super nosiš, i sama imam takvu nijansu iz Golden Rose, samo srebrno pakiranje i imam neku love-hate vezu sa njime, no svejedno se ne mogu odviknuti od njega!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj hvala ti, drago mi je da ti se sviđa blog, nadam se da ćeš i dalje čitati postove :))

      Izbriši
  19. mozes li napisat post i dat par savjeta kako slikat samog sebe? tvoje su fotke savršene, vidim da je iza nema nikakvog izvora dnevnog vjetla. ja sam nezadovoljna kako ispadan na slikama kad se nasminkam jer mi aparat pojede većinu i od svega sto sam danas stavila jedva se vidi sjenilo i ruz, opet se ističu pjegice unatoč bb kremi, rumenilo se naravno nevidi :(

    OdgovoriIzbriši