FOTD #17 - Valentines Day Look

13:35




Pozdrav dame,

Na Facebooku sam pitala želite li jedan Valentines Day look aka look koji bi ja (ću ja) nositi na dejt na Valentinovo. I dobili ste što ste tražili hehe.

Ja nisam išla sa crvenim ružem, jer meni osobno nije nimalo praktičan kada je u pitanju romantični spoj, jer kad ja na usnama imam bilo kakvu boju osim nude ili nude pink, ne diraj mi lice i nema ljubljenja hahah. A to baš neide kada planirate provesti romantičnu večer sa svojim partnerom.

A budući da ja obožavam dobar smokey eye, nije tu bilo previše razmišljanja, odmah sam se bacila na njega, ovaj smokey eye je smeđi sa nekom zagašenom ljubičastom nijansom čiji je podton smeđi. A vanjski kut je naravno tamniji i tu sam koristila tamne smeđe nijanse i malo crne kako bi još potamnila vanjski kut.

Look je onako pomalo seksi i možete se ljubiti i nećete kasnije hodati kao klaun sa razmazanim crvenim ružem. Ja sam na usne samo stavila nude pink sjajilo i ništa više.







POPIS PROIZVODA:


LICE: 



CATRICE Photo Finish 18h Liquid Makeup in 010 Light Beige + MF CC krema u nijansi 40 Fair

ESSENCE Stay All Day 16h Long Wear korektor u nijansi 010 (ispod očiju) + Essence All About Matt Translucet Loose Powder
ILLAMASQUA Hollow kremasti pigment oko nosa kako bi sakrila crvenilo
MANHATTAN Soft Matt Loose Powder u nijansi 1 Natural (Fiksiranje T-zone)

OBRVE I OČI:


CATRICE Eyebrow Set i ARTDECO sjenilo za obrve u nijansi 02

AVON Luxe korektor u sticku u nijansi Fair (za čišćenje rubova i još izraženiji oblik)

AVON baza za sjenilo
BH COSMETICS 28 Color Palette Neutral paleta sjenila


Nijanse označenje crvenom bojom su nanešene preko cijelog kapka, Nijanse označene plavom bojom su nanešene u pregib oka, a nijansa označena zelenom bojom je korištena također kako bi se izblendao pregib i napravio lijepi fade efekt.

URBAN DECAY NAKED BASICS paleta sjenila - Nijansa Crave (mat crna) za vanjski kut oka.
MAYBELLINE Gel Eyeliner in Blackest Black
MAX FACTOR Masterpiece MAX maskara
MAYBELLINE Big Eyes maskara - četkica za donje trepavice

OBRAZI:


NYX Taupe blush za konturiranje

SLEEK Contour Kit in Light - bronzer za blendanje Taupe rumenila i all over bronze
CATRICE Meet Rosy rumenilo (Une, Deux, Trois LE)
theBALM Mary-Lou Manizer highlighter (vrh obraza, nos i iznad usnice)

USNE:


EVELINE Sweet Cream sjajilo za usne (nijansu nažalost ne znam, slova su se sa pakiranja izlizala)


Nadam se da vam se look svidio :)

Kakav makeup ćete vi nositi na Valentinovo? Pišite mi :) 



You Might Also Like

32 komentari

  1. Meni su crvene usne za Valentinovo samo za fotkanje i ništa više, imaš ti pravo - ili ništa na usnama ili lagani ruž. A ovaj smokey je predivan <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo mi je definitivno najbolji tvoj look :) I slažem se vezano uz ruž,moj dragi uvijek poludi kad imam crveni ili bilo koji drugi ruž u boji :D Najbolje mi je labelo za takve prigode :)
    Sviđa mi se jako ova BH 28 paleta,jesi zadovoljna s njom?To su baš nijanse koje volim,samo sam negdje pročitala da nije baš pigmentirana i da ima premalo mat sjenila? Možeš mi je ukratko recenzirat :D Jesam se raspisala :sramise: :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, najbolje u biti nista hahah
      Nedovoljno mat nijansi? Neznam, ovaj look su samo mat nijanse, ima ih po mome misljenju dovoljno, pigmrntacija nije vrlo jaka ali uz bazu sve oke, meni je to i bolje nekada, nokje i lakse izblendam kao na ovim fotkama, nije slabija pigmentacija nuzno uvijek losa stvar :)

      Izbriši
  3. Prelepo je,oci si divno uradila.Moje misljenje je da bi obrve mogle biti za malkice tanje u donjem delu,cini mi se da ovako dominiraju.Naravno,bitno je ono kako ti volis da budu.Ne zameri mi na komentaru,mislim da si prelepa devojka.Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joooj na svakom fotd postu netko predlaze tanje obrve hahah.
      Ali imala sam i nisu mi se svidjele :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
    2. I ja se slažem s tim za malo tanje obrve,mislim da bi ti predivno stajale,ovako odvlače pažnju s makeup-a...ali look je odličan,zakon si :*

      Izbriši
  4. Prekrasan Look! Jesi li razmisljala o pictorialima? Da slikaš korak po korak? Znam da je kompliciranije, ali bas bih to voljela vidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam ali ne uspijevaju mi jos uvijek, sada sam jos preljuta od zadnjeg pokusaja pa kad me prode gnjev haha probat cu opet :)

      Izbriši
  5. Super tonovi, slazu ti se uz boju ociju.

    OdgovoriIzbriši
  6. ajme divote. i baš mi je drago da nisi išla za crvenim ružem jer čim je nešto valentinovski podrazumijeva se da ima crvene. prekrasna si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi, pa kako cu se onda ljubiti? Hehehehe :)

      Izbriši
  7. Divan je make up, veoma precizna ruka! Imam samo jednu sugestiju, možda bi trebala malo stanjiti obrve, odnosno ne ih toliko naglašavati jer preuzmu cijelo lice i zapravo odvuku pogled od očiju koje su bitne u ovom looku. I željela bih te vidjeti ponekad nasmijanu, nemoj biti stalno tako ozbiljna :)
    Eto, mali dobronamjerni savjeti. Keep rocking, girl :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam tanje obrve i nije mi se svidjelo, imam ja veliko i okruglo lice i veliko celo, pa to uzivo izgleda proporcionalnije, ovako na fotkama se ja izkonturiram i odrezem celo, a i zbog osvjetljenja koje nije bilo jako i direkt u moje lice se stvori maaala sjena i onda dobiju na debljini. Ma komplicirano sve haha
      Sto se tice smijanja, ja se jako, jako neproporcionalno smijem, tj smijem se sa lijevom stranom lica puno vise i to se na fotkama jako vidi i to me smeta a ako nisam zadovoljna necu je objaviti, nekada mi uspije a i nisam svladala smjesak za slikanje haha bas se vidi da je neki fejk, pa bolje da sam ozbiljna.

      Ma bitno da je makeup dobar, zato smo na kraju krajeva svi tu :) :*

      Izbriši
  8. Super look, pogotovo jer imam baš tu paletu :D Nekako mi je ljepše vidjeti tako zemljane tonove na smeđim očima nego bilo kojim drugima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) slazem se, i ja ih najvise volim vidjeti na smedim ocima :D

      Izbriši
  9. danas kad sam vidjela post, jedino što sam imala potrebu prokomentirati - osim da ti je makeup (standardno) savršen - jest bilo da bih te voljela nekad vidjeti malo nasmijanu, ali kad sam vidjela da je već prvi komentar glasio tako nekako, nisam se htjela ponavljati...sad vidim da si taj komentar obrisala (i ovo nije moje prvo takvo zapažanje) i moram reći kako mi je jako žao što ideš tim "putem" (neprihvaćanja i brisanja konstruktivnih komentara/kritika), jer te pratim od samog početka i smatram stvarno kvalitetnom blogericom, ali ovo mi je (osobno) jako odbojno (pogotovo kad se uistinu ne radi o uvredljivim i zlonamjernim komentarima)...eto samo to sam ti htjela reći, iako pretpostavljam da ćeš obrisati i ove moje litanije....nema veze, nije kao da nemamo još brdo blogova i blogerica za čitanje i komentiranje...pozz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne brisem komentare, komenare brisu oni koji su ih napisali, to nije prvi takav komentar, ima puno gorih komentara na blogu od tog pa nisu obrisani.

      Ali ako te to brine, nemora jer u komenarima iznad se ponavlja ta kritika pa nije nista obrisano.

      Ali da imas pravo, ima puno drgih blogova za citanje i komentiranje.

      Izbriši
    2. hahah, pa nije baš da me brine u tolikoj mjeri pa da ne mogu recimo spavati :)
      ok, ako je autor/ica sama obrisala svoj komentar - onda je moja greška i oprosti što sam te "prozvala"; ali jednom je tako "nestao" moj komentar a znam da ga nisam ja sama uklonila (bilo je to na fb, pa si obrisala cijelu objavu, a stvarno nije bilo ništa ni negativno ni zlonamjerno, čak se nije ni odnosilo na tebe)....i zato mi je ovo sad upalo u oči...mislim da nije nikakav razlog za ljutnju ili negodovanje...lp

      Izbriši
  10. Bio bi zanimljiv neki clanak o nakitu,torbicama(sa ebaya a i ovako)jer vidim da imaš puno lijepih komada.Ove naušnice su isto lijepe,gdje si ih kupila? :)

    A makeup kao i obično savršen,uredan,lijepo napravljen,odlično,stvarno volim tvoje FOTD postove <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi li sigurna da želiš vidjeti kolekciju? :D haha Naušnice za čudo nisu sa eBaya nego iz Accesorize-a :)

      Hvala ti :* Drago mi je da ti se sviđaju :)

      Izbriši
    2. U zadnje vrijeme sam najviše opsjednuta sa torbicama i nakitom,stalno stižu novi paketići,i čim nesto ugledam da je lijepo odmah uzimam.Eh sad se sve to nagomilalo pa ni ne stignem sve nositi hehehe
      Daa,želim vidjet koleekciju :)

      Izbriši
  11. You're gorgous and this look really looks good on you. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. jako lijepo, svaki tvoj look me odusevi jer izgleda besprijekorno :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sinoć sam otkrila tvoj blog, nije mi se spavalo pa sam prelistala cijeli blog :D. Prvo pohvala za fotografije, lijepo pišeš i predobro ti stoje tamniji ruževi.
    I sad vidim da smo iz istog grada, a i s godinama smo jakoo blizu :D
    Sviđa mi se i tvoj izbor kozmetike, sve što bi i sama koristila ili već koristim :top:
    Samo mi reci gdje su kupila/naručila NYX Taupe rumenilo, u danijel cosmetics ga ne drže, a na ebay nabijaju poštarinu :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima :)) Još jedna legica nije na odmet ;)

      Taupe sam kupila na ebayu, evo link :) - http://goo.gl/KE2n4Z

      Izbriši
  14. Super mi je ovaj look :) Klasičane nijanse, ali lijepo izvedeno. Moj dragi ne može smisliti crveni ruž, zato ga ne stavljam kad sam s njim. Ove godine sam nosila pink ruž i rekao je da mu se taj sviđa (Bourjois Fuchsia Graffiti) :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Zaista prelepo! Lepo ti stoji! :))

    OdgovoriIzbriši