FOTD #17 - Berry (ombre) Lips

15:11


Pozdrav dame,

danas imam novi FOTD post za vas, danas sam se malo igrala sa makeup-om, tj. prije par dana konačno sam si nabavila stol za šminkanje pa sad dane provodim sjedeći za stolom jer sam presretna :D, kada bude sve gotovo i onako kako želim sve ću poslikati i napraviti post :D

Malo sam se mackala, koristila sam Bourjois 123 Perfect tekući puder i podsjetila se zašto ga toliko volim, maaalo mi je mrvicu taman sada jer sam sada najsvjetlija što mogu biti pa razmišljam da kupim nijansu 51. Ovo je jedina podloga mat finiša koja mi odgovara, odlična je.






POPIS PROIZVODA:


LICE:



L'OREAL Lumi Magique Primer

BOURJOS 123 Perfect foundation u nijansi 52
NYX HD Photogenic Concealer u nijansi Porcelain (ispod očiju)
ESSENCE All About Matt Loose Translucent Powder (za fiksiranje korektora)


OBRVE:

CATRICE Eyebrow set + ARTDECO sjenilo za obrve u nijansi 02
AVON Luxe korektir u sticku u nijansi Fair

OČI:
CATRICE Mono sjenilo u nijansi Give Me Frosted Cake (preko cijelog kapka)
NYX Nude Matte Shadow u nijansama NMS08 Blame it on Midnight & NMS04 Lap Dance (u pregib oka i ispod oka)
ESSENCE Liquid Ink waterproof tuš za oči
ESSENCE I Love Extreme Crazy Volume maskara

OBRAZI:
SLEEK Face Contour Kit u nijansi Light (bronzer za all over bronze)
NYX Blush u nijansi Taupe za konturiranje
ARTDECO Talbot Runhof for ARTDECO LE rumenilo
theBALM Mary-Lou Manizer highlighter


USNE:

GOLDEN ROSE ruž u nijansi 73 i 99 (99 u sredini za ombre efekt)

I to je to. Nadam se da vam se look svidio. :)




You Might Also Like

18 komentari

  1. predivan look. na lipom licu sve lipo stoji

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakav je Lumi Magique primer? I gdje si ga nabavila?
    Look je odličan i jako mi se sviđa što su svaki put drugačiji. Pohvaljujem i tvoje fotografske vještine! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar, baš ga volim, sa svojim sam pri samom kraju, pa ima ga u svim drogerijama, barem ih je bilo kada sam ja kupovala :D

      Hvala ti :) Pa nema smisla raditi iste jel tako? :D

      Izbriši
  3. Super ti stoje tamniji ruževi :)
    I ljubomorna sam na liniju tuš, ja sam nesposobna za nanošenje tuša :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, to mi svi govore :D
      Joj i ja još uvijek imam dana gdje mi tuš izgleda kao da sam ga nanjela desnom nogom zatvorenih očiju :D

      Izbriši
  4. vidjela sam sličicu stolića na FB-u, i s obzirom na njegovu ljepotu i pretpostavljam veselje koje ti donosi, očekujem spam ovakvih lookova. ima da svaki dan sjedneš malo za njega i pofotkaš se. divan look, predivna si :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo sjedim i gledam ga :D Hvala, hvala, hvala ti :)) :*

      Izbriši
  5. Odlično izgledaš, ali ja baš ne vidim ombre na usnama :/ izgleda mi kao da je odsjaj od svijetla, ništa drugo. Negooo, sve pohvale za blog, tek sam te nedavno otkrila i otada su mi sve tvoje stranice dnevna postaja. Slike su za +5. Koji fotić koristiš? Talentirana si, i takve cure kao ti me inspiriraju da započnem i ja ovako neki blog, hvala vam što dijelite talent s nama stidljivima :D Keep up the good work.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa na zadnje dvije fotke ombrea nema, predomislila sam se, nije tako dramatian a i odmaže to što je shiny finiš, to tu je, uživo je uočljiviji, no nebitno :D

      Hvala ti na lijepim riječima :) Koristim CANON EOS1000D, samo daj što se sramiš, i ja sam se sramila jako dugo, ali ljubav prema makeupu je prevladala, morala sam to podijeliti s nekim, pukla bi, nemam oko sebe ljudi koji su toliko ufurani u kozmetiku kao ja :D

      Izbriši
  6. Takav ruž tražim :DDD HVALA TI!

    I da, sviđa mi se jako look, oči nisu jako naglašene tako da usne zaista dolaze do svog izražaja. Ma super si mi :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, eto drago mi je da sam pomogla, jako je lijep, u pakiranju ne izgleda baš tako dobro :D
      Hvala ti :*

      Izbriši
  7. Lijepo je :) ova boja ruza ti super stoji na ten i kosu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš lijepo sve izgleda! Nešto slično sam i ja uradila za odlazak u grad juče :) Prije nisam imala pojma koliko stvari koristim da se šminkam, kad čitam recimo tvoj blog i gledam šta ti sve koristiš, mislila sam da je previše, ali kad sam juče počela da se šminkam, odlučila sam sabrati sve i bila sam iznenađena. Nisam znala koliko toga stavim na sebe, za nešto jednostavno :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijep look, a jos ljepse slike :) Ruzevi su prekrasni i kupujem slicnu nijansu prvom prilikom. Sram me jer jos uvijek nemam nijedan GR ruz:)

    OdgovoriIzbriši