FOTD #16 - Soft smokey eye

14:54





Pozdrav dame,

danas imam jedan brzinski FOTD post za vas, ovaj makeup nastao je slučajno i brzo jer sam se spremala i uhvatila sam malo vremena poslikati ga prije nego odem u grad, radi se o nekom dnevnom smokey eye looku sa blijedo pinky usnama i rumenilom kojim sam opsjednuta zadnjih par dana, a to je CATRICE Meet Rosy iz Une, Deux, Trois limitirane kolekcije, mislim nisam ni očekivala ništa manje jer su Catrice rumenila po mome mišljenju najbolja u drogerijskom rangu i kao stvoreno je za nas bljedunjave curke. :)







POPIS PROIZVODA:


LICE:



GARNIER 5 Sec Perfect Blur Primer

CHANEL Perfection Lumiere puder u nijansi 10 pomiješano sa malo L'OREAL Lumi Magique bazom.
CATRICE Re-Touch Light Reflecting Concealer u nijansi 10 Ivory
NYX HD Concealer u nijansi Porcelain
L'OREAL True Match puder u kamenu u nijansi C1 Rose Vanilla
NYX Blush in Taupe (za konturiranje)
CATRICE Meet Rosy (Une, Deux, Trois LE kolekcija)
theBALM Mary-Lou Manizer highlighter

OČI:


AVON Baza za sjenilo

NXY Jumbo Eye Pencil in Milk (u unutarnji dio oka)
L'OREAL Infaillible sjenilo u nijansi 001 Time Resist White (unutranji kut oka)
URBAN DECAY NAKED BASICS Foxy (preko cijelog kapka), Naked 2 (u pregib oka) i Faint (vanjski kut oka)
MAYBELLINE Gel eyeliner u nijansi Blackest Black
AVON superSHOCK gel olovka za oči u nijansi Black
MANHATTAN No End Volume Flex maskara

OBRVE:


CATRICE Eyebrow set

ARTDECO sjenilo za obrve u nijansi 02
NYX Jumbo Eye Pencil u nijansi Milk (highlight)
UD NAKED BASICS Foxy & Venus (highlight)

USNE:
NYX Matte Lipstick in Pale Pink
IQ COSMETICS Mirror Shine Gloss u nijansi 4 Nude Collection


You Might Also Like

22 komentari

  1. lijepo ovo izgleda :) ali meni je nevjerojatno koliko proizvoda koristiš za jedan hajmo reći relativno jednostavan look. ako nije problem, zanima me koliko ti vremenski treba da se našminkaš ovako? i smatraš li da li bi približno ovakav look mogla postići s manje proizvoda? pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 30 ili manje minuta, ali ima tu više razloga zašto je ovaj uspio biti brzinski, postoje lookovi puno jednostavniji od ovog gdje bi provela više vremena, između ostalog, bude mi i dan takav, nekada samo maskaru stavljam 15 minuta jer mi ni to taj dan neide a kamoli nešto drugo.
      Drugi razlog je taj da sam koristila proizvode koje sam koristila već sto puta, i znam koliko mi treba i kako ga nanijeti, itd. Treći razlog je "iskustvo", ja sam se izpraksirala kroz godine.
      Puno proizvoda je, no sve je korišteno u vrlo malim količinama, recimo koristila sam dva korektora, nije tako uvijek, nekada je dosta jedan, dva sam koristila jer sam htjela postići primjetniji highlight ispod očiju, no sve u minimalnim količinama, no da recimo u kategoriji lica izbacim primer i 2. korektor, to su sve neke osnovne stvari za jedan dobar kompletan makeup look. I da, mislim da bi vrlo sličan look postigla sa manje proizvoda, ali ja posežem za više proizvoda jer prvo imam puno makeupa pa ono, treba to i koristiti, drugo jer imam neke osobne favorite za određene stvari, ali naravno da se može vrlo sličan rezultat postići sa manje proizvoda, ovo nije minimalni dnevni look, samo što ga ja mogu "brzinski napraviti", a i koliko je to stvarno brzo bilo tko će ga znati, možda je meni vrijeme proletjelo :D haha

      Izbriši
  2. diiivno. svaka čast na ovak dobrim fotkama, kad veliš da si se žurila! :)
    ova catrice kolekcija mi je jako privlačna, francuski nazivi su mi predivni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je kolekcija stvarno, jedna od boljih uopće :D

      Izbriši
  3. Predivan look :) Mary-Lou obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo, oči <3 - baš po mom ukusu! :)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. super look, jako lijepo :)
    sviđa mi se rumenilo,ali ne znam gdje je vec izasla ta kolekcija u osijeku?

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno i praktično! :D Ja ne mogu da pređem preko toga kako su ti obrve divne. Svaki put se divim. :D

    OdgovoriIzbriši