FAVORITI MJESECA - veljača 2014. (Illamasqua, Essence, Nyx, Bourjois...)

20:08


Pozdrav dame,

došlo opet to vrijeme u mjesecu...mislim da znate kako ovo ide..neću duljiti nego ću se odmah baciti na favorite veljače. Nema puno proizvoda, ali dovoljno. :)



ESSENCE XXXL Longlasting lipgloss u nijansi 3 Very Berry - ovo je jedan od noviteta u stalnoj Essence ponudi, iako ime nema nikakve veze sa nijansom sjajila, samo sjajilo a i nijansa u totalno ja. Većina sjajila u ovoj liniji sadrže šljokice ali ova nijansa nema nimalo šljokica u sebi. Stalno ga nosim u kombinaciji sa NYX Matte Lipstick u nijansi Pale Pink - Daaaaaaaamn, ovo su rijetki trenuci kada mi je drago što sam tako bljedunjava i mogu furat ovu svijetlu pink nijansu. Ako živite u Osijeku (ili okolici) i volite ovakve nijanse...pravac Danijel Cosmetics i swatchajte ovu nijansu, treba vam. Ovaj ruž u akciji možete vidjeti u ovom FOTD postu.




ESSENCE Big Bright Eyes u nijansi Nude - također jedan od noviteta u Essence ponudi. Ako me čitate znate da volim obrve, znate da ne volim tanke obrve, volim ih deblje i lijepo i precizno definirane. Ovaj proizvod je namijenjen highlightu obrva, mat je i super se lako blenda i stvarno podigne obrvu, super proizvod za malo novaca. NYX Nude Matte Shadow u nijansi Maybe Later - mat smeđa nijansa koju koristim u pregibu za svakodnevni look.



CARMEX balzam za usne SPF 15 - ohhhhhhhh how I love you! :) Stvarno dobar balzam za usne. Uvijek mu se vratim, a imam i Avene, Nuxe, LRP, Vichy...BOURJOIS 123 Perfect CC cream u nijansi 31 - postoji recenzija za ovu CC kremu pa da se ne ponavljam, u recenziji sam vam pokazala before i after fotku. ILLAMASQUA Hussy rumenilo - vjerujem da ste več čitali o ovom rumenilu ili ga posjedujete, vrlo popularna nijansa među Illamasqua rumenilima. Vrlo pigmentirano, mat finiša i postojano. Idući na wishlisti su Lover i Tremble.

Recite mi koji su vaši favoriti za mjesec veljaču! Jeste možda nešto novo probali ovaj mjesec? Pišite mi :) 




FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER



You Might Also Like

28 komentari

  1. Divne stvarčice, ah ko ne voli makeup :D, definitivno idem oškicati ovu Essence debeljucu za highlight :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne stvarčice, sve po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram probati ovu hajlajt olovcicu za obrve..
    I CC kremu.. zivo me zanima kakva ce biti na meni.. jer ja nikad nisam shvacala maniju BB,CC.ŽŽ krema ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja ti na te BB, CC, ZZ kreme uoće ne gledam kao na te neke čudotvorne kreme nego na pudere sa slabim, srednjim prekrivanjem. Jer mi je to dovoljno za svaki dan. Meni je svejedno pisalo CC krema ili foundation. Ne računam da to da će nešto pomoći koži haha. Marketing je opasna stvar :D haha

      Izbriši
  4. haha meni je favorit u ovom postu "Juuuj što volim makeup :)))" :D Nemam ništa od ovog ali me interesuju lippie stvarčice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ne mogu tu ljubav bolje opisat haaha :D

      Izbriši
  5. sve baš lijepo izgleda :) privlači me ova CC krema, možda ju kupim nakon kaj potrošim voljeni HM :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se sviđa ovo sjajilo! Koliko košta? <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ne sjećam se točno no više od 20-tak kuna nije sigurno :D

      Izbriši
  7. Rekla sam si da neću neko vrijeme kupovati ruževe, ali me sad ovaj nyx privlači, mislim da ću otići do esekera uskoro, jedino mi se ne sviđa prenapadno osoblje pa baš ne volim zalaziti u tu trgovinu xD
    I sad bi essence hajlajt olovku :503:
    PS. Jedva čekam slike nove organizacije stola :cerek:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, pa zaboravim da ovo nije forum, pa nema kul smajlića :/

      Izbriši
    2. Hahaha to se i meni vec pocelo nekada dogadati :) Ma joj čekam ogledalo, ali bi vam najrade sve sad pokazala :D

      Izbriši
  8. I mene mame NYX proizvodi pa mislim da cu si i naruciti koji.
    Cekam organizaciju prekrasnog stola :D (ljubomorni smajlic) :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obožavam NYX, i ti ćeš ;)
      Bit ćee, bit ćeee :D

      Izbriši
  9. Jel ovu olovku nanosis samo ispod obrva ili se moze koristit i u druge svrhe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ju nanosim samo ispod obrva, ali može poslužiti i kao highlight u unutarnji kut oka, ne znam kako bi se ponašala na waterline-u (postojanost i to) :D

      Izbriši
  10. Cmoljim nad ružem :P a rumenilo ne želim reći koliko više od ruža :P za favorita mjeseca izdvojila bih Garnier micelarnu otopinu jer je baš onako zlatna sredina između potrošene Bioderme i Loreal-ove :)

    OdgovoriIzbriši
  11. i.... nova pozadina bloga ti je pre pre pre prekrasna! zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Baš mi je drago što ti se sviđa, i meni se jako jako sviđa hihi ;)

      Izbriši
  12. Illamasqua rumenilo mi se jako sviđa, njega bi baš voljela probat. Veki :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kupila sam tu Essence highlight olovčicu :) Zanima me ta CC krema, ali nikako da se odlučim na kupovinu jer mi baš i ne treba...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je olovčica ooooooodlična, inače sam koristila jedan jako svijetli korektor ali ova olovka mi je super, super :D

      Izbriši
  14. djeluje mi jako zanimljivo ova Essence highlight za ispod obrva :)
    nedavno sam vidjela neke nove njihove stvari, one paletice su im slatke nove :) stvarno su inovativni

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam Hussy i super je! Mislim da ću kupiti tu essence olovku :)

    OdgovoriIzbriši
  16. odlični favoriti! mislim da bi mi nyx ruz mogao odgovarati!

    OdgovoriIzbriši