BOURJOIS Happy Light Foundation [RECENZIJA]

17:26


Pozdrav dame,

u zadnjem new in postu ste svi rekli kako vas jako zanima BOURJOIS Happy Light tekući puder, a kako je i mene zanimao (što objašnjava kupnju istog haha) nakon što sam isprobala Bourjois CC kremu i recenzirala ju za vas, bacila sam se na Happy Light.

Prvo par osnovnih informacija o proizvodu:

  • sadrži 30 ml proizvoda
  • cijena proizvoda je €16.84 (129 kuna)
  • dostupan u 5 nijansi
  • kupiti se može na ASOS.com


Što Bourjois kaže za svoj proizvod:

- Lagana formula koja pruža prirodni finiš
- Obogaćena transparentnim pigmentima
- Pruža blistavi i hidratizirani izgled kože
- dostupan u 5 nijansi

Puder je vrlo lagan i ugodan na koži, ne osjetite uopće da ga nosite, prekrivanje mu je jednako kao i Healthy Mix Serumu, što znači da ima slabo prekrivanje, te ukoliko ste netko tko treba samo malo ujednačiti ten, ovo bi mogla biti jedna od opcija, no ako ste netko tko voli jače ili full prekrivanje, ovo nije za vas definitivno, lijepo se nanosi, lagano blenda. Finiš stvarno je prirodni, niti mat niti dewy baš negdje između. Ima neki lagani lijepi miris koji osjetite par sekundi i onda odmah nestane.

Jako, jako podsjeća na HM Serum podlogu, a budući da je Happy Light navodno zamijenio HM Serum, onda ta velika sličnost ima smisla.


Ja sam uzela nijansu 50 Porcelain. I tu kreće moj problem sa ovim puderom. Nijansa 50 Porcelain mi je pretamna! Ovo mi se nikada u životu nije dogodilo, da mi je nijansa koja se zove Porcelain pretamna. I nekako je čak i narančasta malo...ne znam, vrlo čudna nijansa. Totalno iznenađenje što se tiče Bourjois pudera.



Na fotografiji iznad je Happy Light u nijansi 50 Porcelain i HM Serum u nijansi 52 Vanilla. Kao što vidite na fotki Happy Light je tamniji. Još jedna stvar koja se meni dogodila. Puder pola minute nakon nanošenja oksidira i postane još mrvicu tamniji. Što je totalni buuuuuuuu in my book. Budući da je ovo najsvjetlija nijansa, ukoliko je HM Serum 52 Vanilla vaš match ili čak 51, bojim se da u Happy Light liniji nećete naći svoju nijansu.

 Razlika nije dramatična, ali je vidljiva, pogotovo kada se nanese na lice i kada Happy Light oksidira i još malo potamni. Ta razlika se ne vidi toliko kada se prvobitno istisne malo jednog i malo drugog na dlan, ali kada krenete blendati jedan i drugi, onda se vidi da je Porcelain tamniji.

Fotku prije i poslije nisam radila jer nema smisla budući da mi nijansa ne odgovara ali sam ga nosila po doma 3 puta kako bi vidjela kakva je tekstura, koliko traje, itd. Ako me čitate onda znate koji problem imam sa HM Serum podlogom, a to je njegova (ne)trajnost na mojoj koži. Happy Light ima dužu trajnost na mojoj koži.

Ovaj puder je za mene neki polu promašaj zbog nijanse, no neću ga se riješiti odmah, sada ću ga spremiti i izvaditi ga na ljeto kada malo potamnim pa možda onda bude odgovarao a i budući da je lagana podloga koja ima slabo prekrivanje i prirodni finiš, moglo bi to sve zajedno na kraju i funkcionirati na ljeto.

Ali što se tiče nijansa, fail. Barem za nas svijetle puti, oni tamnije puti od mene vjerujem da će si moći naći nijansu. Ali ime Porcelain definitivno neide uz ovu nijansu pudera haha.

I to je to. :)

Ukoliko vas zanima nešto što nisam spomenula u postu, slobodno me pitajte u komentarima. 

You Might Also Like

13 komentari

  1. Ne mogu vjerovati da je to najsvijetlija nijansa :/ Hvala ti na recenziji, jako me zanimao ovaj puder, ali sada vidim da si mi uštedjela novce :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, sad sam i ja malo ljuta jer nije baš jeftinjara :D Ali dobro, još ostaje nada za ljeto :D

      Izbriši
  2. mrzim kad se to dogodi. izbace puder koji nudi opciju najsvijetlije nijanse, nijansu koja nekome eventualno paše u ljeto, a mi svijetlijeg tena možemo samo ko bogeci gledati u to i čuditi se. nije mi jasno kako netko krene u testiranje proizvoda i ne zapita se da li smo možda malo fulali nijansu? meh...ugl, čini se skroz oke proizvod, u biti mislim da bi meni super odgovarao s obzirom na tvoju recenziju, ali i meni bi nijansa bila pretamna, i još kad si rekla da oksidira...fkt mi nije jasno. a buuu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, baš čudno....prva dva puta kada sam ga nanijela mislila sam kako sam ja negdje pogriješila (prljavi kist ili nešto) no svaki put isto, i danas sam ga nanijela prije nego sam krenula tipkati post i opet isto, na dnevnom svjetlu se baš vidi. Šteta baš.

      Izbriši
  3. Joj bas steta sto je taman tako :( obozavam njihove pudere, ali ovo je bas tamno dosta, bila bi zuta kao kinez da ga stavim. Super recenzija svejedno! Mozda ces ga po ljeti koristiti vise :) takav problem imam sa Loccitane BB kremom, prva dva puta je bila super, onda je jednostavno potamnila, ako je to moguce da oksidira unutar bocice zatvorene :S i sad mi je pretamna, a do kraja dana od te oksidacije budem narancasta. Mislim da cu je prodati :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Porcelain je baš tamno da, prvobitno kada staviš točku na lice ono izgleda svijetlo ali kada krenem blendati on kao da tamni i na kraju mi je pretaman i proviruje taj neki narančasti ton. Baš promašaj što se tiče nijansi :/
      Mrzim kada proizvodi oksidiraju tamnije.

      Izbriši
  4. ...šteta, prežuto i pretamno...meni je i njihov Healthy Mix korektor oksidirao na koži, završio je u smeću na kraju...nikako se nismo složili...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eeeee da vidiš na njega sam zaboravila, i na meni je oksidirao :/

      Izbriši
  5. nemogu vjerovt,najsvjetlija nijansa da je tako tamna i oksidira!

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam Healthy Mix u nijansi 51, tako da bih s ovim izgledala kao zagorena purica. Hehe... ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao pa ja sam mislila da je ta 50tica ful svijetla, meni je ponekad 51 od seruma bila pretamna, tako da ocito preskacem happy light

    OdgovoriIzbriši