BOURJOIS 123 Perfect CC krema [RECENZIJA]

14:17


Pozdrav dame,

danas ću pisati o proizvodu o kojemu se naveliko priča u zadnja 2 tjedna, svi ga kupuju, isprobavaju, pa kud mali Mujo u ti ja jel...haha. Šala mala, ne ovaj...u zadnjem New in postu je dosta ljudi reklo kako ih baš zanima ova CC krema i dobila sam nekoliko mailova i poruka gdje me se pita mišljenje o ovoj CC kremi.

Inače ohladila sam od BB krema i nisam zainteresirana uopće bila za CC kreme (isti klinac, drugo pakovanje hehe)...razlog zašto sam kupila ovu kremu je taj da mi je Bourjois 123 Perfect tekući puder odličan, ali stvarno odličan...i Bourjois kao brand jako volim...a budući da sam dovršila Catrice BB foundation...napravilo se mjesta za novu BB (CC) kremu...Iako Catrice BB kremu JAKO volim...no kako je onaj najgori i veći dio zime prošao (nadam se) i dolazi toplije vrijeme, Catrice BB krema mi je malo pre dewy za toplo i vruće vrijeme, jer za vrijeme toplih mjeseci imam mješovitu kožu (sjajnu T-zonu). A budući da 123 Perfect tekući puder ima neki laganiji mat finiš, pretpostavila sam da CC krema neće biti nešto previše dewy.


Osnovne informacije o proizvodu:

  • sadrži 30 ml proizvoda
  • dostupan u 4 nijanse 
  • cijena proizvoda je 89,90 kuna
  • dostupan u Muller, Bipa i DM drogerijama

Što Bourjois kaže za svoj proizvod?

Objedinjuje prednosti pudera i hidratantne kreme. To je kao obojena krema, koja osim hidrataije i SPF faktora, uspješno prekriva nesavršenosti na koži. Formula je inovativna, odnosno ne sadrži ulje te je iznenađujuće lagane i prilagodljive teksture koja se lako stapa s kožom, a istovremeno dobro prekriva. Ten izgleda svježe i zdravo. Formula sadrži 3 različita pigmenta koja brišu i prekrivaju nedostatke i nepravilnosti boje tena: narančasta ˝protiv umora˝ - zdrav i svjež izgled; zelena "protiv crvenila" - prekriva crvenilo; bijela "protiv tamnih mrlja" - umanjuje vidljivost tamnih mrlja i podočnjaka. Osim što kožu čini ljepšom, ovaj CC Cream tekući puder istovremeno štiti kožu sa SPF 15 i hidratizira je 24 sata tako da je ovaj puder itekako namijenjen normalnoj ili suhoj koži.



Nijansu koju sam uzela je 31 Ivory koja je najsvjetlija. Sada ću vam pokazati prije i poslije fotke....


Mmmmm sexey jelda? Hahaha, nemojte se uplašiti, ovo sam ja bez makeupa, kao što vidite ja najveći problem imam sa neujednačenim tenom, mrljicama i crvenilom na obrazima koje je danas u VRLO dobrom stanju haha, tu i tamo dobijem neki mali prištić i to pretežito na čelu (T-zoni). I tamni podočnjaci naravno. 



A ovo je jedan sloj CC kreme i mrvica mrvica Bourjois Happy Light korektora ispod očiju, ali baš mrvica. 

Meni je ovo odličan proizvod i za sada je zamijenio moju Catrice BB kremu. Koristim ga svaki dan već 9-10 dana... jako se lijepo stopi sa kožom, lagano se blenda i ima prirodni finiš...krema je hidratantna ali mislim da nije ni za one koji imaju masnu kožu niti za one koji imaju baš suhu kožu...ova je krema po mome mišljenju baš za one sa normalnom do suhom/do mješovitom kožom....moja koža je sada normalna do suha zbog zime, u proljeće i ljeto koža mi je mješovita...krema je hidratantna no nije dovoljno hidratantna za jako suhu kožu, jedan dan sam bila baš u žurbi  i nisam kožu pripremila dobro, a dan prije nisam napravila peeling i nanijela sam kremu i primjetila sam da mi se krema uhvatila za suhe dijelova lica i naglasila ih dodatno tako da ako imate baš suho lice i ako vam se kojim slučajem koža peruta u ovo hladno vrijeme, ova krema će to naglasiti

Nemam potrebu nanositi puder u prahu preko ove CC kreme...no ja ga nanesem vrlo, vrlo malo čisto da fiksiram lice i korektor.

Ovo je super lagana podloga koja će vam lijepo ujednačiti lice i to će još uvijek izgledati kao vaša koža, na svakodnevnoj casual bazi ja ne bih ni stavljala korektora više nigdje jer je ovo za mene dovoljno. 
Tako da ukoliko imate čišću kožu nego ja biti ćete još i zadovoljniji, a eventualne iznenadne prištiće možete uvijek ciljano korektorom prekriti te tako nećete gomilati proizvoda na lice i dopustiti ćete koži da diše. 

Što se tiče trajnosti ok je, nakon 6 sati ona je i dalje na licu jedino što mi se malo zasjaji T-zona no jedan blot papirić i problem riješen. Kakva će biti trajnost kada temperature vani budu +20°C to ćemo tek vidjeti. :) 

E da, još jedna stvar koju sam skoro zaboravila, dugo nisam probala tekući puder/ BB kremu koja se jednako dobro nanosi i prstima kao i kistom/ beauty spužvicom, baš sam se iznenadila. Znate da neke proizvode kada pokušate nanijeti prstima podloga izgleda užasno, no to sa ovom CC kremom nije slučaj. 

I to je to, mislim da je to sve što sam htjela reći...ukoliko sam nešto izostavila i ako vas zanima nešto što nisam već rekla slobodno me pitajte u komentarima :)

Jeste li vi isprobali ovu CC kremu? Pišite mi :)





You Might Also Like

42 komentari

  1. Već danima imam dilemu da li da uzmem ovu CC ili da naručim Missha BB kremu.
    Ovoj CC je prednost što je mogu kupiti odmah, ali me Missha privlači već neko vrijeme, i najvjerovatnije će ona biti moj izbor.

    Drago mi je da si ti zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja želim probati Missha BB kremu, svi je stalno hvale :)

      Izbriši
  2. Zvuči kao da bi mogla biti dobra za moj tip kože...kakva ti je ova nijansa u usporedbi sa Max Factor CC Cream Fair? Jel manje roza, više neutralno-žućkasta? Molim te reci da je :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje lice bez makeupa je potpuno isto kao i tvoje, imam puno crvenila i tih točkica crvenih, mislila sam da sam jedina haha :D
    Probat ću ovu kremu, sumnjam da će mi nijansa bit dobra, al budem probala. MF CC krema mi je favorit uz Revlon CS :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj dobar stari Revlon CS...dugo ga nisam koristila, morat cu ga izvuć iz kolekcije i počet ga ponovo koristit :D

      Izbriši
  4. Baš mi se svidja kako prekriva. Malo sam skeptična povodom suvih delova, ali svakako kupujem da isprobam ovo čudo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da neće biti uzalud bačen novac :/ :D

      Izbriši
  5. super ti lice izgleda bez šminke!
    a krema me jako zainteresirala, kad bi ih barem radili manje žute...
    zanima me i happy light puder :) nadam se da ćeš uskoro napraviti recenziju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije idealno ali ne žalim se :D Hvala ti ;)
      Happy Light je čekao red jer sam htjela CC kremu istestirati ali evo bacam se na Happy Light :D

      Izbriši
  6. http://cosmetic-love.com/byeuty-bag-12-kinds-of-bb-cream-samples.html
    Na ovoj stranici se mogu naručiti uzorci 12 bb i cc krema, među njima je i Misha. Nije loše probati prije nego se naruči full size verzija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuuu tenks na linku, super je ponuda :)

      Izbriši
    2. Nema na čemu:). Moji su uzorci stigli baš neki dan i sad sam u fazi isprobavanja. Za sad izgledaju obećavajuće, a vidjet ćemo kasnije. Jedino su sve nijanse dosta svijetle:(

      Izbriši
  7. moja bb krema je pri kraju pa ću ovu uzeti u obzir kad bb potrošim. imam cc kremu ali bas kremu za lice a ne ovakvu. odlično prekrivanje

    OdgovoriIzbriši
  8. nisam uopće razmišljala o kupnji ove kreme jer sam bila uvjerena da će prekrivat preslabo. sad mi se čini da ipak dovoljno prekriva... ali ja sam mješovita i sad s toplijim vremenom mislim da mi ova krema ipak neće odgovarati. i bolje, ionako imam previše pudera :p

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je savrsena, imam je u nijansi 33, zapravo dobila sam od drugarice iz parfimerije veliki tester, i sad znam sigurno da cu je otici kupiti. Misshu koristim br. 23 i mogu reci da su potpuno drugacije, ali obe su mi super na svoj nacin. Missha je totalno neutralna, neko kaze i sivkasta, al ja to ne bih rekla, i na prvu mi se ucini presvijetla, ali uopste nije, totalno je prilagodljiva. Tebi bi odgovarala Missha 21. Bourjois je zuckasta i vise mat od Misshe koja je totalno dewy. Obe mi lijepo pokrivaju, ali nije mi to kljucno, vise mi je bitna nijansa, i efekat. Zbog dewy efekta ipak prednost dajem Misshi jer mi bolje hidrira lice, savrsena mi je, iako cu i B. uzeti jer mi je lako dostupna, a za Misshu se uvijek nacekam, bas mi ovo dana valjda treba doci, a ima mjesec kako je cekam.:-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da i ja sam planirala uzeti nijansi 21. Vidjet ću kakva mi bude koža, jer moja koža ima faze haha, pa možda Misshu ostavim za jesen :)

      Izbriši
  10. Predivno ti je ujednačila ten! Čim mi prođu ove nepravilnosti na koži i vrati se moj čisti ten, kupujem! Zvuči mi savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, iako imam nepravilnosti i vidljive su kada nemam ništa makeupa na licu, malo mi je potrebno da se to sve ujednači! Thank you Jesus! :D

      Izbriši
  11. Kad potrošim svoju BB kremu, vjerovatno ću isprobati ovu, kad pogledam tvoju sliku bez šminke, s crvenim obrazima me podsjetiš na mene, nekad ne bih ni stavila ništa na lice, osim možda malo rumenila , ali nije moguće jer se rumenilo stopi s crvenilom pa izgledam k'o klovn :D Inače, da li koristiš neku podlogu prije BB i CC krema?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha pa da, nema rumenila za nas na "golu kožu" :D
      Pa pola vremena da, pola ne, ali sa ovom CC kremom nisam koristila podlogu.

      Izbriši
    2. Koju koristiš ? Ja sam još uvijek u potrazi za 'pravom' :D Trenutno koristim Artdeco bez silikona, ali nije me baš oborila s nogu kako to Artdeco zna

      Izbriši
  12. Odgovori
    1. Hahaha, uh nadam se da će ti se onda svidjeti :D

      Izbriši
  13. Jako lijepo ti je izjednačila ten :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Hahah, nadam se da će tvoje mišljenje biti jednako dobro :D

      Izbriši
  15. Majko tužna, obrve su ti kriminalne. Daj si to malo počupaj, imaš 2 gusjenice iznad očiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kak si ti bezobrazna!!

      Meni su njene obrve baš super, dala bih sve da imam takve.

      Osim toga, takve obrve su u modi već duže vrijeme, daj si proguglaj malo ;)

      Izbriši
    2. Obrve su predobre i prelijepe. Što bi trebala? Sve počupati pa si crtati iglicu. ma daj molim te nema mi nista ruznije nego vidjeri curu koja nema obrve jer su sve pocupane i unakazene

      Izbriši
  16. I ja ju odmah sutra kupujem. Imamo totalno isti tip i ton kože pa se nadam da će i na meni tako dobro izgledati. Joj, tko će se strpiti do sutra :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni, javi dojmove! :D

      Izbriši
  17. Kakva je nijansa u usporedbi s Catrice BB kremom 01? Meni je ta mrvicu pretamna, ali se da ujednačiti sa svjetlijim puderom u prahu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svijetlija je malo :D Mislim da će ti odgovarati ako ti je Catrice mrvicu tamna, i meni je :D

      Izbriši
  18. Nešto me ne privlače previše CC kreme ali vrlo vjerovatno je da ću poletiti pa probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sve su to puderi :D BB, CC, foundation, liquid makeup :D

      Izbriši
  19. Neki tvrde da ispod CC kreme ide još obicna krema kao podloga, drugi opet da se ta krema nanosi na čisto lice. Molim vas prosvijetlite me! :-)
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  20. Ova je CC krema meni katastrofalna. Na početku se lijepo stopi s kožom te dobro prekriva,
    no nakon nekih sat-dva uvuče se u sitne bore i linije te ih dodatno naglašava,kao i prištiće.
    Također, neovisno o tome da li stavim kremu prije ili matirajući puder nakon, lice mi se užasno
    zasjaji. Također, dobila sam nekoliko novih prištića nakon par dana korištenja. :((

    OdgovoriIzbriši
  21. Imam masnu kožu i meni nije nikako odgovarala. Prekrivanjem sam jako zadovoljna za dnevni look, ali zasjajim se (i to jako) nakon pola sata... držim se ja ipak garnierove bb kreme za masnu i kombiniranu kožu... =)

    OdgovoriIzbriši