10 u 10 TAG by LMF

21:47


Pozdrav dame,

nedavno sam na Facebooku rekla kako mislim da sam smislila jedan novi TAG. I dugo sam razmišljala da li da ga uopće objavim ili ne, no rekoh tko ga šiša! (nisam rekla šiša nego....ma znate već hihi).

Nadam se da će vam biti zanimljiv, i da će ga kolegice blogerice koje tagam također odgovoriti na pitanja :) A i svi ostali koji budu htjeli naravno, dapače.

Da napomenem nešto samo prije nego počnem....nadam se da se pitanja ne poklapaju sa nekim tagom koji već postoji, koliko sam ja istraživala, nepostoji, ako postoji, sve sličnosti su slučajne. :)

Tag je vrlo jednostavan, sadrži 10 pitanja na koja treba odgovoriti :) Pa krenimo...

1. Kada bi se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda, što bi to bilo? 

Hmmm....ruževi definitivno. I bila bi to najbolja kolekcija ruževa na svijetu! Hahaha

2. Moraš odabrati: Doživotni besplatan odlazak kod kozmetičarke na manikuru/ugradnju noktiju ili besplatan doživotni odlazak u frizerski salon. 

Odlazak frizeru 100%. Imam dugačku i extra gustu kosu i plače mi se nekada kada ju trebam srediti. (Nekada-često, hahaha).

3. Kada bi mogla, što bi promjenila u kozmetičkoj industriji?

Postrožila bih JAKO, JAKO kriterije i kontrolu sastojaka koji se stavljaju u proizvode. I uveka ogromne kazne za one koji se toga ne bi pridržavali.

4. Imaš vaučer od 1000 kuna. Moraš odabrati hoćeš li ga potrošiti na preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?

Ufffffffff....hajde odabrat ću preparativnu kozmetiku jer se vodim onime da je lijepa, zdrava i njegovana koža najbolja šminka.

5. Na poslovnom si sastanku. Žena s kojom vodiš razgovor ima ruž na zubima i odlijepila joj se napola umjetna trepavica. Hoćeš li joj skrenuti pažnju na to ili ćeš izignorirati sve zajedno?

Paaa...ovisi o tome kakav je razgovor. Ako procijenim da je ona osoba koja će se na to nasmijati i zahvaliti što sam joj rekla reći ću joj naravno, ako je užasno ozbiljna i ukočena, nisam sto posto sigurna da bih. A opet možda je to test....hahahaha.

6. Tebi draga i bliska osoba ti je poklonila užasno skupi i luksuzni ruž za usne, no nijansa ruža ti ne stoji nimalo i nijansa je u najmanju ruku ružna i ništa ti se osim pakiranja na tom ružu ne sviđa i nema šanse da nosiš taj ruž. No dva tjedna kasnije sa tom se osobom dogovoriš za piće i zadnji SMS od te osobe glasi: Nadam se da ćeš nositi svoj novi ruž večeras? :) Što ćeš napraviti?

E ovdje moram samoj sebi čestitati. Jest da sam tag ja smislila i pitanja ali pitanje mi je ono, užas hahaah. Ali nema veze, da malo "začinim" stereotipna pomalo pitanja u ovakvim tagovima.

Teška situacija, ovisi o tome kakva je osoba koja mi je to poklonila, ako je osjetljiva i povrijediti će ju i uvrijediti ako joj kažem da mi je ruž užasan i da ja to neću nositi, rekla bih joj ipak istinu hahaha pa kud puklo da puklo. Ali realno, mislim da one osobe u mom životu koje bi mi eventualno i kupile takav poklon da ne bi kupile nekakvu baš groznu nijansu, pogotovo ako je koštala kao svetog petra kajganog (gle što sam foricu nabacila joooj hahaha).

7. Koji je najčudniji kompliment koji si dobila na račun svoj makeupa?

Hmmm...pa ne znam koliko je čudno ali evo...jednom mi je jedna mlada dama rekla kako joj je super kako si ja crtam pjegice. Mislim tko si realno stvarno crta pjegice po licu i takav ide ne znam, na posao? Hahaha. Sto ljudi, sto čudi.

8. Makeup look zbog kojeg se osjećaš kao milijun dolara (i više:))?

Ovakakv look : FOTD POST - go all or go home! hahah.

9. Najbolji beauty citat koji si pročitala/čula/vidjela?

Imam dva, imam dva. :)                        
                               


10. Koje je, po tvome mišljenju, ultimativno beauty pravilo kojeg bi se svi trebali pridržavati?

Manje je više. I...imam još jedno hihih...Upoznajte sebe i morate znati što vam stoji a što ne.



I to je to...nadam se da vam je TAG zanimljiv i da ćete ga napraviti zajedno samnom :)))

Ovako čisto simbolično tagati ću...

Petite Cherie

Sara's Magical World 

Airy Fairy

CatEye Makeup

I naravno, pozivam sve vas da napravite ovaj tag, mislim da je dosta zabavan :)

Ako ne pišete blog, onda mi obavezno odgovorite na pitanja u komentarima, jako bih voljela čuti vaše odgovore :)





You Might Also Like

9 komentari

  1. Super je tag :) Baš je danas Lily Pebbles objavila tag i također je imala pitanje kao tvoje pod brojem 5., ali bez trepavica... što reći osim ''Great minds think alike'' :))

    OdgovoriIzbriši
  2. zanimljiva su pitanja :) super ideja :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Fora je tag bas :) Bome su ti teska pitanja haha, ne znam ni sama sta bi rekla na ono sa ružem koji mi se ne sviđa, al opet i to sta kazes ak te netko poznaje pa ne moze toliko ruzno nista biti (valjda) :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na taganju! Zanimljiva pitanja i bome si mi dala na razmišljanje :DD Ubacit ću ga sigurno u neki budući post ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan tag, mislim da cu ga obradit :D

    OdgovoriIzbriši
  6. aaaa zakon, iskoristit ću ga jednom, u to možeš biti sigurna, hihi :*

    OdgovoriIzbriši
  7. E pa bas ti je super tag ;)
    Najbolje pitanje je definitivno ono s poklonjenom promasenom nijansom ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan tag, svakako ću odgovoriti na pitanja čim oživim laptop! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala na tagu, jako mi se sviđa :) Evo, moji odgovori se upravo spremaju. ;)

    OdgovoriIzbriši