Top Budget Buys #2

17:24




Evo mene sa još jednim postom u kojemu ću vam pokazati još 10 svojih omiljenih proizvoda do 50 kuna. Prošli post se pokazao kao pravi pogodak, a budući da imam još takvih proizvoda bilo bi u redu i njih podijeliti sa vama. Kao što sam rekla cijene ne idu iznad 50 kuna, proizvode koje ću podijeliti sa vama koristim već neko vrijeme, neke već dugo, dugo i jako ih volim. Pa krenimo...


La Roche-Posay Cicaplast Levres balzam za usne, uh što volim ovaj balzam za usne, ovo mi je drugo pakiranje, e sada, cijena ovog balzama je 39,94 kune što je nekima previše za balzam za usne no po mome mišljenju vrijedi totalno. A budući da ima odličnih balzama koji idu do 100 i preko 100 kuna ovo je ok cijena budući da je moje mišljenje da je jednako dobar (od nekih i bolji) kao i ti po 100 kuna. Baš mi je stalno na usnama, pogotovo kada sam vani duže vrijeme, jedino bih voljela više da je u stick pakiranju no dobro. Znam da ima balzama po 10-15 kuna i da se neki misle balzam ko balzam u čemu je fora, ali nema ništa gore nego kada nanesem balzam i za 2 minute kao da ga nisam ni nanijela, a da ne spominjem da apsolutno ništa ne pomogne mojim usnama, eto u tome je fora. Dostupan je u ljekarnama. I da, završio je u favoritima za 2013. godinu.


Mixa Hand Cream Repairing Surgras krema za ruke, kod ove kreme mi se jako sviđa njena tekstura, taman je, nije pre masna nije pre rijetka, brzo se upija u kožu, ima ugodan lagani miris i ta hidratacija traje (sličan problem kao i sa balzamom za usne, nakon par minuta kao da ju nisam ni stavila). Cijena kreme je 23,90 kuna i dostupna je u Bipa drogerijama.


Mixa Soothinh Toner Optimal Torelance tonik za lice, nastavljam sa Mixa proizvodima, i ovaj proizvod je završio u favoritima 2013. godine, dugo vremena sam mislila kako je tonik totalno beskoristan, nisam primjećivala da nešto pomaže i to mi se činio samo kao neki dodatni nepotrebni korak u skincare rutini, ali kada nađete pravi proizvod sve se mijenja. Naime ovaj tonik stvarno umiruje lice, ja imam crvenilo koje u ovo hladno vrijeme baš "proradi" i koža me peče od hladnoće i kada čistim lice ja ga baš ono "izribam pošteno" te kada "kopam lice" tj. bavim se prištićima po licu, nakon svih tih radnji moje lice bude crveno, iziritirano i osjetljivo i kada stavim ovaj tonik ona se odmah smiri, crvenilo se povuče i obožavam ovaj tonik. Cijena mu je 39,90 kuna i također je dostupan u Bipa drogerijama.


Catrice BB Allround foundation 010 Light Beige, recenziju sam nedavno pisala (LINK) pa da se ovdje ne ponavljam. Ponavljam kupovinu definitivno. Cijena je 49,90 kuna. 



Catrice Absolute Eye mono sjenila, odlična sjenila, od izbora nijansi, teksture do pigmentacije. Stvarno ih volim i uvijek imam barem jedno u svakodnevnoj rotaciji. Na fotografiji su trenutno dvije nijanse koje u zadnje vrijeme stalno koristim a to su 400 My First Copperware Party i 350 Straight Expresso. Imam ih puno i stvarno nemam ništa loše za reći o njima, neke nijanse malo truse neke ne. Cijena im je 23,90 kuna.



Nyx Butter Gloss sjajila za usne, postoji recenzija za ova sjajila a i ovaj proizvod je bio u godišnjim favoritima. Obožavam ih, imam ne znam 5 ili 6 nijansi i super su mi stvarno. Na fotografiji je nijansa Creme Brulee koju u zadnje vrijeme staaaalno nosim. Cijena im je 38 kuna u Osijeku u dućanu u kojemu se prodaju a na netu je $5 + poštarina (eBay ili Blanc2Noir shop).


Nyx Powder Blush, otkad sam se dokopala svog prvog NXY rumenila prije neznam ni ja koliko, ovisna sam o njima, imam sigurno 5 nijansi a na WL mi je još 5. Super su mi, izbor nijansi je odličan i obožavam ih. Na fotografiji je nijansa Peach koju nosim zadnjih tjedan dana svaki dan. Cijena u dućanu u Osijeku je 44,90 kuna, a na netu je $5 + poštarina (eBay ili Blanc2Noir shop).


LOOK by Bipa kist za rumenilo, još jedan proizvod iz godišnjih favorita! Imam hrpu kistova za rumenilo, i uvijek posegnem samo za ovim, savršene je veličine i gustoće, na fotografiji je novi, no u postu sa godišnjim favoritima je na fotki jedan "stari", nakon nekoliko pranja dlačice se onako malo rašire i onda je savršen. Cijena mu je 21,90 kuna. 



Balea MED 15% Urea mlijeko za tijelo, odličan proizvod za vrijeme ovih hladnih mjeseci, preko ljeta mi je pretežak no za zimu, moja koža upija ovo mlijeko kao od šale, ima odličan miris i koža bude baš mekana. Cijenu nažalost točnu ne znam no iznad 20 kuna sigurno nije.


To je to. Nadam se da vam se post svidio. :)

Koji su vaši budget friendly proizvodi koje volite? Pišite mi. :)



You Might Also Like

24 komentari

  1. Koji to ducan u Os drzi NYX ? :3
    A od proizvoda, hm, Balea sampon i regenerator za smedju kosu, bolji su mi od Welle, Syossa, Garniera i ostalih marki :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Za ovaj LRP balzam vjerujem da je dobar jer mi i inace sve od LRP odgovara, ali preskocit cu ga jer sam uspjela naci balzam za 15 kuna koji mi je odlican i sad po zimi, kad mi usne uzasno pucaju.
    Catrice sjenila volim i ja, ovo 350 Starlight Expresso koristim za popunjavanje prednjeg dijela obrva (imam crne obrve), kad sam ga prvi put probala zacudila sam se kako prirodno izgleda kad ih popunim njime, boja mi je bas nekako neutralna na obrvama, izgledaju lijepo i uredjeno, ali opet nisu kao nacrtane. A luk obrve, tj. gornju stranu luka popunjavam Color Tattoom u nijansi Permanent Taupe jer na tom dijelu volim malo vise 'iscrtani' oblik obrve.
    NYX sjajila i rumenila bih jako htjela probati, da sam bar iz Osijeka. :D
    Bipin kist za rumenilo i ja koristim i slazem se da je odlican, a od Beauty UK imam onu manju paleticu, Naked, kakvu si dijelila na darivanju i isto mi je super za neke blage dnevne lookove kad jedva gledam ujutro.:D
    Super su mi ovakvi postovi, jako korisno! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam ovakve postove. Jeftine a dobre proizvode koje ja koristim su Lidl Cien krema za ruke (10 kn) i Cien plavi balzami za usne ( 3 komada 17-18 kn), Hipp krema za lice, sa bademovim uljem (20 kn), Balea losion za tijelo sa bademom ( 13 kn), Merz maska za okolocno podrucje (8 kn), Maybelline Colorama rumenilo u nijansi 501(oko 30tak kn), Bipa IQ kist za ruz ( oko 20tak kn), Balea regenerator za kosu sa arganom...ne mogu se ni sjetiti svih dobrih, jeftinih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za one koji imaju mali budžet za kozmetiku većinu vremena (kao ja) ovakvi postovi trebaju ;)

      Izbriši
  4. Svidja mi se sve sa liste. I kod nas u BiH je nedavno dosla Mixa kozmetika i vec su neke stvari nasle put i do mene, medju njima upravo i ta krema za ruke, a planiram probati i tonik, micelarnu i jos kojesta.
    Catrice BB nikad nisam probala, a vidis bas bih mogla- stavljam je na spisak. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se proizvodi svidjeti koliko su se svidjeli i meni ;)

      Izbriši
  5. Daj mi reci dali taj dućan gdje kupujes NYX ima webshop? Nekako radije ostavljam pare kod nas nego da kupujem na stranim webshopovima :-)...hvala unaprijed!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam obraćala pažnju prije na ovaj Catrice puder, ali čini se vrijedan kupovine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :)

      Izbriši
  7. Odlicne preporuke! Dosta toga sam probala sa liste, jedino sto odavno zelim a nikako da ga se docepam - Catrice 350 Straight Expresso.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj nećeš požaliti kada ga se dokopaš :)

      Izbriši
  8. NYX rumenila i Bipa kist su nam zajednički favoriti :-) Baš ove nijanse Peach nema kod nas, ali biće uskoro :-) jer mi se čini jako interesantno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Peach je super, super, super rumenilo, baš osvježi lice :)

      Izbriši
  9. NYX rumenilo želim... a ovaj Cicaplast moram priznat me izlijecio, a imam teske probleme sa usnama zimi i probala sam ne znam ni ja što već.

    OdgovoriIzbriši
  10. cicaplast, mixa, nyx i bipa kabuki cetkica = vecna ljubav za minimalne novce :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan izbor!
    Bipa kistovi pružaju super omjer cijene i kvalitet.

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post! Definitivno se slazem s ovim za NYX rumenila i Beauty UK paletu! <3 :)

    OdgovoriIzbriši