Kupljeno, zaboravljeno #1

17:42




Neki dan sam se nešto motala oko svoje makeup kolekcije (moju kolekciju možete vidjeti OVDJE), nešto sam tražila i u biti tražila malo inspiracije za postove jer sam naišla na neku malu blokadu i nemam baš ideja (ukoliko imate prijedloge, nešto što bi voljeli čitati slobodno recite)
.
I gledajući tu hrpu šminke skužila sam da u zadnja 2 mjeseca koristim iste proizvode, a sve ostale sam zanemarila i tako sam došla na ideju na ovu seriju postova u kojima bih podijelila sa vama par proizvoda na koje sam zaboravila i tako sebi zadati zadatak da ih u narednom periodu koristim te se tako podsjetim zašto je zaboravljeno. Mislim da bi ovako koristila više proizvoda, češće.

Također, ovim putem sa vama dijelim više makeupa kojeg posjedujem pa tako da ukoliko vam zapne nešto za oko i želite recenziju, slobodno mi recite :)

Moram se pohvaliti da mjesec dana nisam ništa kupovala od makeupa (lažem, kupila sam Garnier 5 sec blur primer ali to je sve! hihi) tj. uopće nisam šopingirala. Štednja je na najjačem nivou, jer se za rođendan želim počastiti jednim pravim stolom za šminkanje. Moram se skoncentrirati na korištenje proizvoda koje imam.


BH Cosmetics 28 Color Palette Neutral Eyeshadow - ima jedan jedini razlog zašto je ova paleza zapostavljena, jer imam previše neutralnih paleta i paletica.


ELF Contouring Blush & Bronzer St. Lucia - što mrzim kad okrznem proizvod sa noktom i onda imam te rupice. Imala sam fazu nošenja tamnih ili neutralnih rumenila, vraćam se na pinky i peachy nijanse pa sam izvukla ovaj duo.


MISSLYN Rich Color Gloss 202 - preeedivno pinky nude sjajilo na koje uvijek zaboravim, a stvarno je odlično.


RIMMEL Kate 102 lipstick, MAC Coral Bliss & BOURJOIS Rouge Edition in 02 - tipične nijanse za mene, pink, koraljna i nude.


BOURJOIS Healthy Mix Serum 52 Vanilla - razlog zašto sam "zaboravila" na ovaj puder je taj da nudi slabo prekrivanje, a zadnjih mjesec dana borim se sa prištićima na području čeljusti pa mi treba jače prekrivanje a i ovaj puder na mome licu traje max. 3 sata, ne znam zašto ali ako ga nosim recimo cijelo popodne kada dođem doma i pogledam se u ogledalo, puder je nestao, a nemam masnu kožu. Tako da ću ovaj puder koristiti kada trebam negdje nakratko otići a ipak se želim malo urediti i srediti.


WET n WILD Knock on Wood & Walking on Eggshells trio palete sjenila - moram priznati da ih nisam nijednom koristila otkad sam ih kupila, uhvatila sam se Comfort Zone palete kao pijan plota, a ove totalno zanemarila.

To je to za sada, ne bi imalo smisla da stavim hrpu proizvoda u post jer imam samo jedno lice i na njega stane određena količina makeupa odjednom hahaha.



Recite mi što mislite o ovoj ideji i imate li vi proizvode koji stoje zaboravljeni u kolekciji? 



You Might Also Like

48 komentari

  1. Odlična ideja! Moj kupljen i zaboravlje proizvod su Maybelline Color Tattoo senke, tj. jedna rozikasta i ona taupe. Samo bronzanu koristim. Moram da ih ubacim u rotaciju opet. :D Mnogo mi se svidjaju te WNW paletice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene su ostali Color Tattoo-i zapostavljeni totalo :)

      Izbriši
  2. Sviđa mi se ova BH paleta. Ja sam nedavno dobila Naked2, al baš mi fali mat sjenila. Pa ukoliko si zainteresirana za prodaju, javi se.. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja za post, i originalna k tome :) Fora je što si napisala i zašto si zaboravila na nešto. Samo dalje tako rokaj :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj i ja sam zainteresovana za BH paletu, fenomenalnaaa je <3
    takodjer bi voljela da je kupim ukoliko moze na prodaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije na prodaju :) Ali je dostupna na pinkpanda.hr i naravno na BH Cosmetics stranici, oni uvijek imaju neke akcije i sniženja tako da se može ugrabiti na popustu, tako sam je i ja kupila :)

      Izbriši
  5. Meni baš super izgledaju Wet'n'Wild paletice :) Možda ću posuditi ovu ideju od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, super je ideja za post :D Mislim da se većina nas uhvati istih stvari neko vrijeme, a sve ostalo zaboravi. Ja zbog toga svako malo preslažem kolekciju i proslijeđujem ono što imam duplo/ne koristim, pa sam većinom na istoj količini šminke iako stalno kupujem novo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam jako dosadna kada je makeup u pitanju jer je neutralno praktičnije, da nema bloga nebih nikada izašla iz svoje "comfort" zone iako kupujem sve nijanse :D

      Izbriši
  7. Wet'n'wild knock on wood mi izgleda divno, nesto sto bi cak i ja koristila :D nisam bas luda za neutralnim sjenilima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam neki dan razmišljala kako moram napraviti neki look s tom paletom :) Super je

      Izbriši
  8. uh imam ja takvih proizvoda koliko hoćeš. razlog zašto ih zaboravljam jest da se zainatim da potrošim neke stvarčice koje imam već odavno i koje mi idu mi živce i onda ove moje voljene nove čekaju da ih se sjetim. meni je izgleda samo bilo bitno da nešto imam, a o tome koliko ću ga često koristiti nisam razmišljala dok sam kupovala :/ već odavno ne radim tako, trudim se ne kupovati impulzivno i nepromišljeno i trudim se uživati u onom što imam a ne samo razmišljati šta još nemam i šta mi ''treba'. opametila sam se malo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu sam filozofiju pocela i ja primjenjivati pogotovo otkad imam blog jer mi oči rade sto na sat, ja isto ne kupujem više impulzivno jer realno, NIŠTA mi ne treba narednih 5 godina, ali što ćeš :)

      Izbriši
  9. Fora ideja za post, mogla bih napraviti jedan takav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno :) Ovako sebe tjeram da barem koristim sve to što imam kad sam ih već platila a i ovako pokažem nešto novo pa možda bude neki interes za nešto pa napravim recenziju jer obično radim recenzije novih stvari a imam toliko stvari koje su kupljene i prije bloga :)

      Izbriši
  10. ja imam masnu T-zonu,ali opet ne toliko pretjerano,i ovaj HM mi sleti kao sto ti kazes za 3 sata..stvarno sam vise ocekivala od njega..nijansa 53 mi je savrsena,i stvarno mi je tesko naci odgovarajucu nijansu,i bas mi je zao sto mi se ovo desava sa njim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, HM serum je me baš razočarao što se tiče postojanosti, sve ostalo je super :/

      Izbriši
  11. super ideja! moram i ja zaviriti u svoju ladicu i izvući pomalo zaboravljene proizvode. to sam još prije počela raditi s parfemima,jer mi se znalo dogoditi da samo jedan koristim,a ostali čame i čekaju bolje dane. Wet'n'wild paletice su predivne,moram si kupiti barem jednu. kupila sam si nedavno ruž i oduševljena sam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma WnW ruževi su posramili jako puno HE ruževa.

      Izbriši
  12. Super post. Svi mi imamo isti problem ;-) Npr pored svih paleta meni treba i ova Bh :-) Gdje se moze nabaviti i po kojoj cijeni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da je bila dostupna na pinkpanda.hr i uvijek je dostupna na BHCosmetics.com, cijena joj na BH stranici varira stalno jer oni stalno imaju neke akcije :)

      Izbriši
  13. Odličan post :) I ja što se tiče make upa koristim više manje isto i to uglavnom kada kupim nešto novo to bude u prvom planu, a staro negdje spremim i zaboravim :) Imam i ja Walking on Eggshells sjenila i super su mi, a kupila sam ih jer nisam našla Comfort Zone paletu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :D
      Odlična su sjenila, stvarno da bi riječ rekla :D

      Izbriši
  14. Vidim nisam jedina zainteresirana za BH paletu :D Apsolutno je preeeedivna! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morati ću napraviti post sa swatchevima kada je veliki interes :D

      Izbriši
  15. BH Cosmetics 28 Color Palette Neutral Eyeshadow da li su sjenke mat i gdje si je kupila? Molim za sve detalje jer mi se bas svidja paleta... Hvala :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i mat i shimmer, podjednako...kupila sam na BHCosmetics stranici, oni uvijek imaju neke akcije, ili je paleta u pola cijene ili je shipping free, samo moras pratitit newslettere i stalkati malo stranicu :D

      Izbriši
  16. može slika looka gdje nosiš coral blisss,link ili nešto,hvala :)
    koliko košta ta bh cosmetic paleta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://lemakeupfreak.blogspot.com/2013/07/fotd-2-simple.htm

      paleta je 15 dolara :D

      Izbriši
  17. Ova BH Cosmetics paleta je savrsena, grijeh je ne koristiti ju! :D Jesi zadovoljna njenom pigmentacijom?
    I jos jedno pitanje: mozes li mi mozda preporuciti nekakvo smeckasto - ciglasto rumenilo? Gledala sam vec WnW rumenila, i nije mi to to. :/
    E i da, vidjela sam da izlazis u Lisi, cestitam, stvarno to zasluzujes i jako mi je drago da se blogerica mojih godina polako probija u Hrvatskoj. :D
    Pozdrav, L. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, nisu ono brutalno pigmentirana da ih je potrebno jedva taknuti ali zadovoljna sam :D
      Hvala ti na lijepim riječima :)

      Izbriši
  18. Super, super ideja! Sve samo lijepe proizvode si nam pokazala, definitivno zaslužuju više pažnje :) Posebno me zanima BH paleta ali i ovaj ELF duo mi je interesantan, davno sam ga gledala, a razlog zašto ga nisam uzela jest taj što na netu nisam mogla pronaći adekvatne swatcheve nijansi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih swatchala u ELF new in-u, potraži na tražilici na blogu, pa ako budu od pomoći...super :)

      Izbriši
  19. Ja stvarno volim sminke i da kupljuem i sve to ali ne volim da pravim kolekcije jer mislim da za meni to e bacanje novac jer senki ima rok trajnje i ako ne koristis nekoe vreme ili duze vreme mogu da se pokvare imam neki moi fazon da delim sminke za vecerni izlazke i dnevni i tu su otprilika 15 proizvoditi koj koristim do kraja pa onda kupim novo vise volim dati novac na neku obleku nakita tehnologija jer znaem sa sigurnost da cu se sluziti dugo vreme :D To je moje mislenje nisam zelela nikog da navredim volim gledati kolecije na make up :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svatko ima pravo na svoje mišljenje, sve 5 ;)

      Izbriši
  20. Hjoj suosjećam :D ja imam svoje faze kada koristim samo određene proizvode i većinu totalno zanemarim, tako da ne brinem, jer ipak sve dođe na red :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, to ja malo čisto da se podsjetim, a i ovisi o godišnjim dobima, preferiram određene tonove i nijanse :D

      Izbriši
  21. Uh, nemam osobno baš previše kozmetike ali i ono što imam je često previše jer većinu toga ne stignem koristiti ili baš zaboravim da nešto imam. Krasna mi je ova BH Cosmetics 28 Color Palette Neutral Eyeshadow paleta :)

    OdgovoriIzbriši
  22. uff, ja svakih mjesec i pol-dva prođem svoju kolekciju, i pokušavam rotirati stvari, ali ipak se uspijem zalijepit za par određenih proizvoda koji su u dnevnoj upotrebi. najviše zaboravljam na rumenila, jer me pukne opsesija za jednim pa ga nosim svaki dan po par tjedana, a sva ostala budu zaboravljena... najtužnija priča je s Sleekovim Life's a Peach. koje je predivno, ali eto nisam ga još nijednom stavila od ljeta :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dobro vjerujem da ćeč ga izvuci čim zatopli :D Ja isto zapostavim te peachy nijanse tijekom hladnih mjeseci, a to rumenilo mi je na WL :D Super je :D

      Izbriši
  23. takva stvar je i kod mene... kad ne stignem baziram se na 5-6 proizvoda, a onda ovi svi čekaju i čekaj svoj red... bila bih presretna da imam malo više paletica kao ti :D a ne ove koje uvijek kupim usputne pa sam na pola zadovoljna... isto ko i sleek paleta koju nikak da naručim -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Natjeraj se na Sleek, nećeš požaliti, kad bi barem Sleek došao kod nas :D ahhh, a girl can dream haahh :D

      Izbriši
  24. Odličan članak, jako dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši