FOTD #15 - Hot Pink

15:08



Evo me konačno...imala sam ovih dana tehničkih poteškoća ali na svu sreću sve sam riješila (ja haker ;)) i evo me napokon sa novim postom. Jučer sam razmišljala što bi mogla danas raditi i budući da već neko vrijeme nisam radila FOTD post odlučila sam se za to. Ujutro se probudila i vidjela divotu od vremena kao i vi i odmah mi nije do života nego samo mi daj laptop, mob, hranu i krevet i pusti me na miru hahaha. Ali poslije "posla"...pa sam odlučila, budući da je vrijeme takvo tmurno i nikakvo i taj snijeg pada, ja ću nabaciti danas neki hot pink ruž na usne ;) I ovo je rezultat...nije mi se danas zezalo sa sjenilima nego sam nabacila umjetne trepke i tuš (lijenost je ipak dobila tu bitku). No uz ovaj ruž sjenila su i suvišna.










Vrlo jednostavan i predivan look kojeg definitivno ne nosim dovoljno često. Obratite pozornost na moj dlan na drugoj fotografiji, da, toliko sam bijela i blijeda. Bronzer je moj najbolji prijatelj definitivno hahah :D

POPIS PROIZVODA:


LICE:



GARNIER 5 sec Perfect Blur primer

CATRICE Photo Finish 16h liquid makeup 010
CATRICE Re-Touch Light Reflecting Concealer 010 Ivory
NYX HD Concealer in Porcelain
ESSENCE All About Matt Loose setting powder
SLEEK Face Contour Kit in Light (bronzer i highlighter)
NYX Powder Blush in Peach

OČI I OBRVE:


CATRICE Eyebrow Set & ARTDECO sjenilo za obrve u nijansi 02

AVON Baza za sjenilo
MAYBELLINE Gel Eyeliner in Blackest Black
RIMMEL Scandaleyes Kohl Kajal in Nude
SALON PERFECT Demi Whispies umjetne trepavice

USNE:


NYX Matter Ruž u nijansi Shocking Pink & Flormar Long Wearing Lipstick in L23


Moram reći da je ruž uživo puno intenzivnije boje i više se vidi taj plavi podton, na fotkama nikako nisam mogla uhvatiti baš pravu boju kakva je uživo.

E da, kao što vidite proizvodi su svi drogerijski, tako da ako ste kao ja i patite na puno, puno high end proizvoda koje si ne možete trenutno priuštiti, ovo je podsjetnik da vam većinu vremena ni ne trebaju jer tko zna, zna sa svime ;).

Ne kažem da sam ja usavršila šminkanje, upravo suprotno, ima kod mene još dosta mjesta za napredak, ali ide :)

Iako možda baš ovaj look nije najbolji primjer kako vam ne trebaju HE proizvodi ali svi moji lookovi su napravljeni sa 90% ili 100% drogerijskim proizvodima.  I nemojte me krivo shvatiti, ja i dalje želim MAC i ostalu ekipu haha, ali ništa vam to ne znači ako se ne izvježbate, nijedan proizvod neće napraviti posao umjesto vas :) I kistovi, definitivno uložiti prvo u dobre kistove a onda u makeup.

Nadam se da vam se look svidio :) Pusaaaaa.


You Might Also Like

52 komentari

  1. Predivna !
    Ne znam sta mi je ljepse ten , kosa, oči, usne *___* sve pohvale

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopada mi se kontrast senke i rumenila :) bas je postojan i dobar gel eyeliner pomislila sam u prvi mah da je liqid :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema smisla da stalno ponavljam isto - ali predivno je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim stvarno, možeš malo promjeniti ;) hehehe, šalim se naravno. Hvala ti puno :*

      Izbriši
  4. super look, taj ruž mi je dugo na listi želja, imam jednu sliku slikanu mobitelom gdje je točno ulovljena boja, ne znam kako mi je to uspjelo jer je stvarno zeznuta boja za slikanje :)
    dobro si me podsjetila na njega da mi treba za ljeto (nema veze što imam već nekoliko skoro identični :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam uhvatila boju mobitelom, et tu sam fotku zaboravila staviti, a htjela sam, objavila sam na FB haha...super je ruž i neide dolje, napravila sam grešku danas jer sam prvo ovaj look radila pa sam morala skinuti i ponovo se našminkati i usne sam pokidala dok sam ga skinula :D

      Izbriši
  5. Prekrasan look :) Ruž ti odlično ide uz ten i kosu. I slažem se s tvojim riječima na kraju, jer tko zna zna i s malo toga napraviti čudo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vježba, vježba i samo vježba :) I hvala ti na lijepim riječima.

      Izbriši
  6. OPET odličan look! :)
    Predložila bih post na temu kako (i čime sve) prekrivaš podočnjake...to muči mnogo žena, a kod tebe na svakoj slici taj dio perfektno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar prijedlog, zabilježeno, :) iako moram priznati da ekstra potrudim kada se fotkam za blog, inače na svakodnevnoj bazi se ne trudim toliko ih sakriti, a i jaka prirodna svijetlost pomaže koja se odbija od moje blijede puti :)

      Izbriši
  7. Prekrasna! Ruž ti divno stoji <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepo! Ovaj ruž ti divno stoji! Imam samo jedno pitanje, gdje si kupila umjetne trepavice? :) Može link?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trepke kupujem u dućanu u Osijeku (Danijel Cosmetics)

      Izbriši
  9. wooow stvarno predivno i ti i ruž! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  10. super ti stoji ruž i look mi se baš sviđa, jednostavno a efektno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mene zanima ovaj garnier blur primer.. Imam 25 god pa neznam jel vec vrijeme koristiti proizvode koji su i za anti age ucinak,jer cini mi se da pise da pomladuje kozu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš početi koristiti proizvode koji su i anti-age ali bih ti preporučila sa si bolje uzmeš neki serum ili kremu nego primer.

      Izbriši
  12. Ovo izgleda fenomenalno! Ne znam da li si lepša ti ili make up...
    Imam isti ruž, efektan je skroz :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivan look - mladenački i svježe :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelijepa si zaista! :) ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  15. Definitivno tvoj najdraži makeup dosad, kao stvoreno za tebe! :D

    OdgovoriIzbriši
  16. predivan look, sve je divno! :) <3
    jesu ove slike slikane foticem ili lg mobitelom? odlicne su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a kako si zadovoljna slikanjem mobitelom, kakva ti je kamera? htjela bi taj mobitel (ne treba mi nesto previse dobro, nemam blog)

      Izbriši
    2. Zadovoljna sam, za te random stvari za koje koristim fotic na mobitelu super je :)

      Izbriši
    3. super onda. kada npr.slikaš sebe u ogledalu ili opcenito ljude, jel ti tesko fokusirati sliku, da ne bude skroooz mutna mutna? hvala unaprijed... :)

      Izbriši
    4. gledam tvoj instagram, pa ovi "selfie" jel to s foticem ili mobitelom? super su

      Izbriši
  17. love love your makeup!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdgovoriIzbriši
  18. lijepe oci..lijepo lice..ali grozno stanjen nos..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stanjen nos?! Hahaha....nos nije stanjen, to je moj nos hahaha

      Izbriši
    2. ti si lipa bas takva kakva jesi. :)

      Izbriši