Favoriti mjeseca - siječanj 2014.

15:09




Pozdrav dame,

danas ću sa vama podijeliti svoje prve ovogodišnje mjesečne favorite, eto prođe siječanj, u subotu smo već u veljači.

Imam par favorita za ovaj mjesec o kojima ću malo popričati sa vama :)


GARNIER 5 sec Perfect Blur Smoothing Perfecting Primer - ovo već koristim par tjedana i moram reći da sam zadovoljna, taj "blur" koji radi na koži je na mome licu primjetan jer imam dosta pjegica i crvenila a budući da sam jako svijetle puti svaka, ali svaka se najmanja nepravilnost vidi na mome licu. Podloga lijepo klizi po koži nakon primera. Probala sam uslikati lice da vidite taj "blur" u akciji no to je bio totalni fail. Morati ću još jednom probati jer vam stvarno želim pokazati, no vidjela sam da u DM-u ima tester na policama pa ukoliko vas zanima možete isprobati iz prve ruke.

L'OREAL Skin Perfection Correcting Serum - ohhhhhh....što mi se svidio ovaj serum. Namijenjen je tome da poboljša teksturu kože i smanji pore. I koža mi je baš glatka i mekana i primjetila sam da su se pore smanjile, mada ja nemam velikih problema sa porama no promjenu sam primjetila, imam još dosta za potrošiti  kao što vidite ali dosada sam vrlo, vrlo zadovoljna.

MANHATTAN No End Volume Flex maskara - ne znam kako je došlo do kupovine ove maskare jer inače zaobilazim Manhattan jer me taj brand nešto ne privlači baš. No dogodila se impulzivna kupovina i nisam požalila, stalno je koristim i jako mi se sviđa kako mi trepavice izgledaju kada koristim ovu maskaru. Morati ću je zasebno recenzirati.


NYX Matte ruž u nijansi Shocking  Pink - prvo moram reći kako se ovaj ruž fotografira užasno, trebala bi provesti sate pokušavajući uhvatiti realnu nijansu. Ovo je ruž kojeg sam koristila u najnovijem FOTD postu OVDJE. Odličan ruž koji baš podigne i osvježi cijelo lice. I vrlo, vrlo je dugotrajan, jedva ga uspijem skinuti. I love it.

RIMMEL Apocalips Lip Laquer u nijansi Nova - ova nijansa i Luna su mi najdraže nijanse iz cijele Apocalips linije. Jedna jako lijepa nježna pink nijansa koju nosim na svakodnevnoj bazi. Jako mi se sviđa tekstura ovih tekućih ruževa, vrlo su ugodni na usnama i nisu ljepljikavi.


NYX Powder Blush u nijansi Taupe - super proizvod za konturiranje. Hladna smeđa nijansa sa sivim podtonom koja izgleda vrlo prirodno na licu i vrlo se lagano blenda. Obožavam ovu stvar. :)

Već neko vrijeme imam na umu jednu rubriku hajmo reći koju bih uvela na blogu, zvala bi se Tko o čemu? Legica o svemu, to bi bio post sa random temama, od kozmetike, serija, filmova  preko aktualnih tema do ne znam ni ja čega. To bi bio kao neki chit-chat post u kojem bih ja pričala o random stvarima koje trenutno volim ili ne volim pa me zanima što mislite o tome, sviđa li vam se ideja i biste li par puta mjesečno htjeli da malo čavrljamo o drugim stvarima osim kozmetike? Slobodno recite svoje mišljenje, ono mi je jako važno, naravno.

Još jedva stvar, na FACEBOOK stranici stavila sam na prodaju makeup koji ne koristim jer naravno, imam previše makeupa a samo jedno lice hehehe. Pa bolje da ih netko koristi nego da meni skupljaju prašinu praktički novi proizvodi. Pa eto, bacite pogled, možda ima nešto što želite isprobati. :) I da, dobila sam nekoliko poruka sa pitanjem da li prodajem PR uzorke? Odgovor je ne. Sve proizvode koji su u albumu sam kupila svojim novcem.

I to je to za ovaj post. :)

Recite mi koji su vaši favoriti za ovaj mjesec! :)





You Might Also Like

25 komentari

  1. Super favoriti, jako me zanima ovo Garnierovo čudo, a i ovaj L'orela za pore, kolka mu je cijena? :) Svakako podržavam prijedlog random posta ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena seruma je 100 kn (kuna više, manje).

      Izbriši
  2. Čekala sam tvoju recenziju Garnier Blur thingy... drago mi je da ti se sviđa, upravo je došao na wish list :)
    i koo

    OdgovoriIzbriši
  3. i meni se sviđa Garnier Blur :)
    a favoriti ovaj mjesec - novi Avon ruževi, Garnier Blur MAC Blot, ima toga... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E nove Avon ruževe sam zaboravila spomenuti...odlični su :)

      Izbriši
  4. ruz i rumenilo su cista ljubav :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni favoriti, moze random post.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  6. Ahh.. Nyx Taupe :)) Svakako sam za novu rubriku, nevjerojatno ali sam baš sinoć razmišljala o nečemu sličnom jer sam shvatila kako sam ovaj mjesec malo zakazala što se tiče fotografija za "mjesec u slikama" a ne bih ga htjela potpuno izbaciti, pa sam mislila u njega ubaciti i tako nekakve random situacije, misli, malo o modi/kozmetici i sl. Još ću vidjeti kako ću i hoći li to uspjeti realizirati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, da malo pričamo i o ostalim aktualnim stvarima :)

      Izbriši
  7. Je li dobar Garnierov primer za suhu kožu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paaa, uz dobru pripremu (peeling i hidratacija) mislim da nebi trebalo biti problema :)

      Izbriši
  8. Nyxov Matte ruž imam u nijansi Merlot, savršena mi je <3 (Mislim da bi i tebi super stajao ;)) A taupe mi je na wishlisti već odavno, nikako da dođe na red :D

    Sviđa mi se prijedlog, uvijek tražim nove zanimljive stvari, i u postovima takvog tipa uvijek nešto novo saznam ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Ivana, oprosti što skrecem sa teme. Htjela sam te pitati za savjet. Imam crnu kosu, tamne oči i tamne obrve. Zanima me da li uz ruž Spotlight red od Wet n Wilda mogu koristiti rumenilo Catrice Rosewood forest 060 ? I koje bi mi rumenilo ti preporucila uz takav crveni ruž? Samo da nije od NYX jer to nemam u svom gradu. Unaprijed hvala. I moram ti reci da si predivan i prelijepa djevojka i tvoji me postovi izuzetno raduju....mnogo sam naucila od tebe. Pozz..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može proćo Rosewood Forest samo nemoj pretjerati, tek toliko da vratiš život u obrate jer je to rumenilo dosta neutralno, preporučila bih i Catrice Toffee Fairy koje je diskontinuirano no može se još uvijek naći na nekim mjestima ono je baš baš neutralno i njega ja uvijek koristim kada ne znam što da stavim ili kada mi treba nešto jako neutralno :)

      Izbriši
  10. Hvala draga! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivni favoriti. Žao mi je što se kod nas ne uvozi Luna. :( Moram da kupim Taupe, kada ga svi toliko hvale! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne uvoze ni kod nas, ja sam ju kupila na netu :D

      Izbriši
  12. Baš sam isprobavala neki dan ovaj Garnier primer u DMu i čini mi se ok...Definitivno nakon ovog pročitanog i kupujem...I ovaj NYX Taupe si toliiiko želim...:)
    Btw danas sam te sanjala hahah xD

    OdgovoriIzbriši
  13. Sanjalaa si me? :D A zaato sam danas štucnila toliko jako ja sam mislila da će mi se ručak vratiti :/ hahaha...molim te ispričaj mi san :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha jaooo... :/
      Ma glupo vjeruj mi ..Ugl kak sam došla k tebi pa smo razgledavale tvoju kuću i sobu i onda ti je došao dečko pa si se morala ići s njim družit, a ja nisam imala kak doma pa sam zvala svojeg, a njemu je dugo trebalo autom etc...XD Onak wtf...Ma daj haha nikad nisam tak nekog od blogerica sanjala xD Očito si mi posebna :D

      Izbriši
    2. Hahahahaha....jel mi dečko u snu bio super zgodan? hahahah :D

      Izbriši