CATRICE BB Allround foundation - recenzija

11:11




Pozdrav dame,

danas ću vam pisati o svojoj najdražoj BB kremi (iako tehnički nije bb krema no dobro), stalno mi stižu poruke da ju recenziram budući da ju stalno viđate u mojim FOTD postovima pa rekoh danas bi mogla to konačno i napraviti :)

Prvo par osnovnih informacija:

  • sadrži 30 ml proizvoda
  • dolazi u 4 nijanse
  • cijena proizvoda je 49,90 kuna
  • proizvod je dostupan u Muller, KOZMO i DM drogerijama


Što Catrice kaže za svoj proizvod:

Kombinira savršeno usklađenu njegu lica i make-up pogodnosti u samo jednom proizvodu. 6U1 Allround fundacija by CATRICE osigurava besprijekoran ten. Učinak: Balansiranje – vlaži kožu i smanjuje sjaj. Korekcija – minimizira vidljivost pora. Zaštita- sadržu UV filtere. Sjajnost-pruža sjaj i svilenkastu kožu. Prekrivanje-prekriva nedostatke kože. Hidratacija – bademovo ulje njeguje suhu i osjetljivu kožu. Sa zaštitnim faktorom 30 kao i srednjom prekrivenošću. BB Allround je pravi multi talenat ako želite gladak i svjež izgled bez puno utrošenog vremena. 

Budući da sam na početku posta rekla da mi je ovo omiljena BB krema/podloga vjerojatno možete zaključiti da ju volim, jako, gotovo je prazna, ostalo mi je možda za još tjedan dana i ide u Empties vrećicu. 

Dolazi u jednostavnom pakiranju - tubici i imate potpunu kontrolu prilikom doziranjem proizvoda, također u drogerijama se nalazi u kutiji tako da možete biti sigurni da nitko nije otvarao proizvod. Moja nijansa je 010 Light Beige

Kada se žurim i nemam se vremena šminkati pola sata (a i kada imam), uvijek posegnem za ovim proizvodom, nijansa mi odgovara, prekrivanje je srednje, super je za svaki dan, dewy je finiša i odlična je za suhu kožu, mislim kako se onima sa masnom kožom ovaj proizvod ne bi svidio. 

Lijepo mi ujednači ten, nekako ga podigne i izgledam svježije i finiš mi odgovara, pogotovo tijekom ovih hladnih mjeseci, preko ljeta sam imala tamniju nijansu, no malo mi je previše dewy i sklizne mi sa lica, no meni po tim vrućinama sve sklizne sa lica. 

Podloga je lagana, izgleda prirodno, ujednači ten i dobijete prekrivanje no još uvijek to izgleda kao vaša koža, baš je idealna za svaki dan, a ukoliko nemate nekih nepravilnosti na koži ova podloga vam je sasvim dovoljna, kada mi je lice čisto nemam potrebu ni korektor koristiti (osim ispod očiju). 

Kada ju nanesem malo izgleda kao da je previše dewy no recimo dok obrve popunim i sredim i dam joj par minuta da odstoji sjaj malo nestane no ima dana kada sam si i onda malo fiksiram sa puderom u kamenu T-zonu

Vrlo često ju nosim bez ikakvog pudera u kamenu/prahu i izdrži nekih 5 sati, onda primjetim da mi se vidi crvenilo oko nosa i na bradi. Puno sam ga puta koristila u FOTD (LINK, LINK) postovima i u Get Ready With Me postu.




Ukoliko si možete naći nijansu, i imate normalnu ili suhu kožu i dovoljno vam je srednje prekrivanje mislim da bi vam se ovaj proizvod jako svidio, ja ću svoju kupovinu definitivno ponoviti. :)

Jeste li vi probali ovu BB kremu? Imate li vi neku omiljenu? Pišite mi :)




You Might Also Like

15 komentari

  1. Kupujem! Trazim nesto srednje prikrivne moci, pogodno za suhu kozu a vecina BB krema koje sam isprobala mi nisu odgovarale. Ipak volim da mi proizvod barem malo izjednaci ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :D

      Izbriši
  2. Jako lijepo zvuči, definitivno ju moram probat. :) Veki

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad si me rastužila, ja imam mješovitu/masnu kožu, a bila mi je napeta :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je par puta izgledala previše dewy pa ono, vjerujem da bi još brže i gore izgledala tako na nekome sa masnom kožom.

      Izbriši
  4. Imam je,zadovoljna sam prekrivanjem samo što se malo sjajim od nje,ali matiram sa puderom u kamenu i izdrži mi 5-6 sati na licu :) Sad je u Kozmu na akciji 33,90 kn ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da i meni je čak nekada malo previše dewy ali malo pudera u kamenu i to je to :D

      Izbriši
  5. Nisam je kupovala, preroza mi je najsvjetlija nijansa tako da sam morala odustat, a imala sam namjeru probat

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas volim BB creme,ali,nazalost sumnjam da bih nasla nijansu koja mi odgovara,drago mi je da ti se svidja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je taj problem sa nijansama u drogeriji, premali izbor :/

      Izbriši
  7. Imam ovu BB kremu i zanima me ima li i tvoja pod prstima onako ''mrvasti'' osjećaj? Naime, kada ju stavim na lice i idem razmazati kao da su male mrvice u njoj. Čitala sam hrpu recenzija, ali nitko nije takav efekt spomenuo pa me zanima jel to samo kod mene problem? >.<

    OdgovoriIzbriši
  8. u potrazi sam za nekom proljetnim podlogom, dakle da je laganija, da se ne osjeti nalicu, sa SPF-om i za normalnu do suhu kožu bez masnih zona. jel ova BB krema ono što tražim? :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam suhu osijetljivu kožu, inače ne nosim nikakvu šminku na koži pošto nemam problema sa prištićima/diskoloracijom etc ali nekad mi dođe da malo ujednačim kožu i dam joj malo sjaja, ali s obzirom da sam malo opsjednuta svojom kožom (nikom ne škodi heh) ne usudim se "eksperimentirati" s brojnim puderima/BB/CC kremama, pa me zanima da li je ova bb krema teška za kožu? te čepi li pore i uzrokuje prištiće, alergije etc.?

    OdgovoriIzbriši