AVON Hidrokolor ruževi recenzija (+ swatchevi)

10:24




Primjetila sam da nisam dugo pisala o ruževima, što je grozno jer ruževe najviše volim (što se može primjetiti u Crazy About Lipstick TAG postu) a i moram se pohvaliti kako ih u zadnje vrijeme nisam ni kupovala, mislim da su WnW ruževi bili zadnji koje sam kupila kada je brand stigao u DM, koliko je prošlo od tada? Mjesec, dva? Nemam pojma.

Ali, nedavno sam se dočepala ovih Avonovih Hidrokolor ruževa jer čitam recenzije na drugim blogovima što domaćim što stranim i zainteresirala sam se a i izbor nijansi im je super iako moram opet napomenuti kako mrzim kupovati ruževe iz kataloga jer ne znam kakav je finiš ruža a alergična sam na frost i bilo kakav shimmer u ružu. Mrzim to, jako to mrzim. Tako da je i ova kupovina bila na slijepo i pomoli se i nadaj se da će nijanse biti kremastog finiša.








Nijanse koje sam izabrala su Blush Nude, Carnation, Ripe Papaya i Hibiscus. I molitva je upalila, nijedna nijansa nije imala neki teški glitter u sebi niti frost finiš, yesssss! Hehehe. 

Kao što možete vidjeti na fotkama nijansa Carnation nije onako nova i netaknuta, nisam mogla dočekati i morala sam jedan dan jednu nijansu "profurati" tako da me užasno bode u oko što su ostala tri ruža nova a ovaj je crna ovca. No zažmirit ćemo malo ;)


Jako lijepa nude nijansa koja je za mene my lips but better, ali doslovno, izgleda na fotkama malo tamno i je malo tamnija nego klasična korektor nude nijansa no taman je, ja sam jako svijetla i nije mi pre tamna i sviđa mi se kako mi stoji tako da ukoliko ste tamniji od mene vjerujem da bi vama ova nude nijansa još bolje stajala. Jedino ova nijansa ima sitan sitan shimmer u sebi, no stvarno je sitan i ne primjeti se na usnama, na fotki se primjeti samo ako se zagledate i proučavate ruž.


Evo i crne ovce fotki hehe. Carnation je nude pink nijansa koja je toliko jednostavna i ide uz sve, ja ovakve nijanse nosim na svakodnevnoj bazi kada imam samo maskaru i rumenilo, uz ovakve nijanse izgledate uredno i onako "nisam se uopće trudila ali sam i dalje lijepa" hahaha. I naravno uz smokey eye.


Može sekunda da se malo divimo ovoj predivnoj peachy nijansi? Ja sam ovisna o ovakvim nijansama, možda čak i više nego o nude nijansama. Predivna je. Totalno moja nijansa. Već vidim da ću u proljeće samo ovo nositi.


Hibiscus je pravi naziv za ovu nijansu, hot pink nijansa sa crvenim podtonom. Jako mi se ova nijansa svidjela jer ovi ruževi nisu jako pigmentirani, oni jesu pigmentirani no ne onako brutalno da je i jedan sloj previše i kada bih nanijela jedan sloj dobila bi onaj polu sheer pigmentaciju što mi se jako sviđa kada su ovakve nijanse u pitanju.



Kao što sam rekla pigmentacija je srednja, ali baš ono u sredini, intenzitet boje možete prilagoditi tako što nanesete dva-tri sloja. Jako su kremasti i ugodni na usnama, savršeni za ovo hladno vrijeme i grozni vjetar koji uništi usne, no znamo da kremasti ruževi kratko traju na usnama i meni ovaj ruž uz pričanje i piće izdrži 2 sata, što meni ne smeta i nije mi problem aplicirati ruž ponovo tijekom dana.

Pakiranje mi se sviđa, kvalitetno je i čvrsto, jednostavno i izgleda elegantno.

Cijena ovih ruževa varira od kampanje do kampanje, u trenutno aktualnoj kampanji koštaju 29 kuna.

Mislim da su ovi ruževi idealna alternativa onima koji su razočarani u pigmentaciju recimo Maybelline Color Whisper ruževa, L'oreal Caresse ruževa ili Catrice Color Lip Balm debeljuca  i žele veću pigmentaciju no opet nešto lakše i jednostavno za nositi.


Jeste li vi probali Hidrokolor ruževe? Pišite mi :)



You Might Also Like

26 komentari

  1. Htjela sam uzeti All about wine i zakasnila ugrabiti ga po 29kn. :( Sviđa mi se Hibiscus. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđaju tamne nijanse no ne mogu opravdati kupovinu još jedne takve nijanse jer imam već imam previše a premalo ih nosim hehe

      Izbriši
  2. Jako su lijepe nijanse! Ja imama jedno 10-ak favorita ha ha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja bih još i sve tamne no već ionako imam previše tamnih nijansi koje iovako prerijetko nosim tako da bolje mir hahah

      Izbriši
  3. imam Carnation i jako ga volim ♥
    tako da kužim kako si ga morala isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam nijansu Sangrija i odlična mi je :D mogu je nosit po danu u jednom sloju ili navečer za izlazak u par slojeva i što je meni super dosta mi dugo traje na usnama ponekad ju ne moram cijelo vece popravljat bez obzira što pijem al s vremenom boja polako nestaje s usana al ništa strašno :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da te intenzivnije nijanse vjerujem da puno duže izdrže na usnama :)

      Izbriši
  5. Meni je Ripe Papaya najljepši. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam Hibiscus i lijepo ga pazim i redovno se družimo :) Volim Avon ruževe i sigurno će još nekoliko doći u kolekciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju dovre ruževe ali kupovina je često prava lutrija, nikad nisi siguran što će ti točno doći .D

      Izbriši
  7. Želiiim ih sve :D Sad ću naručiti u ovom katalogu barem jednu nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uvijek ih gledam u katalogu, ali nisam sigurna kakve su kvalitete, tako da ovaj post je pomogao! :) ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, i žao mi je za prazninu u novčaniku koja će nastat ;)

      Izbriši
  9. Nijansa proper pink je prejaka i konstantno je nanosim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooooj nemoj mi to govorit, padam na pink nijanse samo tako :( haha

      Izbriši
  10. Imam Lava love i prekrasan je.
    Baš moj tip crvenog ruža.
    Eto sad mi se sviđa i Carnation, opet ću se baciti u trošak....

    OdgovoriIzbriši
  11. Za sve postoji rjesenje,trazis uzorke ruzeva koje zelis isprobat od svoje Avon Lady i neces vise igrat lutriju!
    Ja sam AL i radim tak! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Koketiram sad s malo jačim nijansama, za promjenu, Hibiscus, Ripe Papaya, lAVA lOVE, a kćerki predivno stoji Oxford Wine, uz ženstvenu haljinicu boje tamnog vina i lak Cherry Jubilei! Ma, sve su mi nijanse izvrsne!

    OdgovoriIzbriši