AVON Hidrokolor Absolute ruževi [SWATCHEVI + RECENZIJA]

15:25




Ukoliko pratite beauty svijet onda ste sigurno čuli za nove AVON Hidrokolor Absolute* ruževe za usne koji su novitet u Avon ponudi. A ja sam dobila priliku ih isprobati i pokazati.

U ovom postu ću vam pokazati sve nijanse koje će biti dostupne.

Hidrokolor Absolute ruževi* će biti dio ponude u kampanji 02/2014 koja vrijedi od 22. siječnja do 11. veljače, a promo cijena će im biti 25 kuna. 



Što AVON kaže za svoje nove ruževe:

Jedinstvena kombinacija! Boja plus balzam. Njegujuća formula popravlja izgled usana, definira, hidratizira, njeguje i štiti usne a pri tome pruža srednju prekrivenost.  Njegujući kompleks vitamina E i C, hidratacija, kolagen i zaštitni faktor SPF 15 za dugotrajno zdravije usne. 


Moram reći da je pakiranje po mome mišljenju pun pogodak, vrlo je girly i lijep što nikada nije na odmet.

Linija se sastoji od 20 nijansi a AVON ih je podijelio u 5 skupina: Ružičaste, koraljne, crvene, ljubičaste i bež.


RUŽIČASTE


Pink Renewal, Tender Mauve, Pure Peony, Tea Rose
Pink Renewal, Tender Mauve, Pure Peony, Tea Rose

KORALJNE
Natural Flush, Soft Coral, Caring Coral, Gorgeous Guava

Natural Flush, Soft Coral, Caring Coral, Gorgeous Guava
CRVENE


Creamy Melon, Red Velvet, Lovely Cherry, Rich Merlot
Creamy Melon, Red Velvet, Lovely Cherry, Rich Merlot

LJUBIČASTE

Fresh FigPlush Plum, Bare Ruby, Radiant Raisin

Fresh FigPlush Plum, Bare Ruby, Radiant Raisin

BEŽ


Warm Honey, Lucious Peach, Carmel Comfort, Coffee Creme

Warm Honey, Lucious Peach, Carmel Comfort, Coffee Creme

Nijanse koje su podebljane sadrže shimmer su sebi. Ostale ne sadrže.

Ono što je za očekivati kod ruževa ovakvih kremastih tekstura, svjetlije nijanse su malo slabije pigmentirane od onih tamnijih, dakle što idete prema tamnijim nijansama pigmentacija je naravno bolja. No sa pigmentacijom općenito sam vrlo zadovoljna. 

Mislim da je linija pogodak definitvno, vrlo sam ugodno iznenađena, imala sam visoka očekivanja zbog obične Hidrokolor linije i nisu zakazali definitivno. Mislim da postoji nijansa za svakoga.   

Meni su ovi ruževi super, pogotovo za ovo hladno vrijeme.

Kao što sam rekla u postu sa swatchevima, svijetlije nijanse kraće traju na usnama no sa olovkom za usne ispod ga možete produžiti, a tamnije nijanse su izvrsno pigmentirane i dugo se drže na usnama, izrazito ugodni za nositi i tu hidrataciju osjetim cijelo vrijeme (ne sasuši se na usnama kao neki ruževi ovog tipa). Odlični ruževi za malo novaca.

Jedino imam jeeednu malu zamjerku što se tiče tamnih nijansi a to je da (barem na meni) imaju tendenciju se maalo razljevati, tako da ukoliko se odlučite na neku tamnu nijansu definitivno koristite olovku za usne ispod i problem riješen.


Hoćete li isprobati nove Avon ruževe? Imate li neke favorite među nijansama? Pišite mi :)

*PR uzorci



You Might Also Like

34 komentari

  1. Pakiranje je zaista pun pogodak ali imam osjećaj da ne traju dugo na usnama(što bi bilo i logično zbog balzama)...hmm...Nadam se da sam u krivu ...Sviđaju mi se Natural Flush i Caramel comfort :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ono, ove nude nijanse da, one relativno brzo nestanu no ove tamnije se drže! haha

      Izbriši
  2. Divni su, kod vas Avon kad salje za blog, onda to bude bas kako treba, sve nijanse :-)
    U svakoj grupi mi se ponekI svidja, i bas ti je recenzija bila od koristi za ono sto planiram poruciti.
    Neke sam vidjela na testerima, ali vecinu nisam, pa je bas post kao porucen. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, htjela sam post izbaciti prije nego krenu u prodaju da odluke budu lakše jer u katalogu nijanse često nisu ni blizu onima u stvarnosti.

      Izbriši
  3. Uvijek kažem, ako Avon nešto zna napraviti kako treba, onda su to ruževi :D Naručila sam nekih 5 komada iz prošle linije i jako sam zadovoljna apsolutno svakim. Ulaze u moje godišnje dekorativne favorite <3
    Iz ove linije mi se sviđa nekoliko nijansi iz crvene i ljubičaste postave i svakako će past narudžba čim izađe katalog! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamne nijanse su stvarno lijepe i pigmentirane super ali ja preferiram mat finiš kada su u pitanju takve nijanse pa se malo "bojim" ovih tamnih nijansi jer se bojim da ću do kraja dana završit sa ružem na čelu haha

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Točno sam i ja te sad upikirala :D

      Izbriši
  5. Baš sam danas naručila Creamy Melon i Rich Merlot, dugo mi je trebalo da odlučim :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely Cherry i Pure peony su prekrasne nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni ruzevi a pogotovo slike :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da sam ponosna na slike hihihi, imala sam dobar dan, fotke su išle kao od šale hahaha

      Izbriši
  8. Naručila sam iz prošlog kataloga testere za neke od ruževa, bilo je 2 testera za 3 kn. Kad stignu idu na isprobavanje.Ovaj Tender Mauve izgleda skroz drugačije na swatchu nego u katalogu. Jedva čekam recenzije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da će brzo, mislim sa ružem brzo znaš što i kako :D

      Izbriši
  9. Jao predivno izgledaju! Pakiranje je prekrasno, definitivno moja boja (roza) :D Ima više nijansi koje mi se sviđaju (Pure Peony, Caring Coral, Creamy Melon, za početak)... Definitivno razmišljam o kupovini! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakiranje je super stvarno, iako mi pakiranje nije sad ono nešto pretjerano važno, ne škodi imati ruž u lijepom pakiranju a i vjerujem da te to tjera podsvjesno da ih češće koristimo hehe

      Izbriši
    2. Ma ja čim vidim roza pakiranje javlja se u meni glasić koji kaže: "moje, moje, moje"... heheheheheh
      A i istina, ruka ide prema onome što nam ljepše izgleda :D

      Izbriši
  10. Uf, trebat će ti da ih sve dobro istestiraš :))) Jako su lijepi ruževi, meni su osobno najljepši iz ljubičaste kategorije, ali u zadnje vrijeme volim ljubičaste pa može biti da sam pristrana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro neću baš sve sve, nosit ću one nijanse koje mi stoje i koje osobno preferiram. A to je sad to doba godine kada te ljubičaste caruju. Mada ja kada su u pitanju tamne nijanse preferiram mat finiš. :D

      Izbriši
  11. Jako volim i inače Avonove ruževe a od ovih najviše mi se sviđaju Pure peony i Bare ruby! Veki :)

    OdgovoriIzbriši
  12. ajmeeeeeeeeee koliko :D plus pohvala za fotkice :D jesi li ti to neka njihova ambasadorica? ;)
    Djeluju kremasto, obožavam to plus hidratacija, gdje ćeš bolje :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ne bih rekla da sam ambasadorica :D
      Ja isto obožavam hidratantne ruževe, pogotovo tijekom zime :D

      Izbriši
  13. Imala sam želju naručiti nekoliko nijansi vidjevši fotke u katalogu, ali nakon ovih swatcheva mi se na kraju nijedna nijansa ne sviđa :(((

    OdgovoriIzbriši
  14. Najviše mi se svidjela nijansa Pure Peony koju sam željela naručiti, no sada vidim da se fotografija iz kataloga jako razlikuje od swatch-a :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, nisu fotografije u katalogu uvijek kao i uživo :/

      Izbriši
  15. Ti si prekrasna i prelijepaaa djevojka..imas super blog.. Od tebe sam mnogo naucila, citam tvoj blog redovito i primjenjujem tvoje savijete. Želim ti puno srece i uspjeha. P.s. Jednom davno sam negdje procitala neki komentar vezano za tvoje obrve kao da bi ih trebala stanjiti itd. NIKAKO! To bi ti bila najvecaaa pogreska. Izgledas kao filimska diva, obrve su filmske..prava prirodna ljepotica... I sam imam takve obrve. :) Prekrasna si..pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima :* :*
      I ne brini, stanjivanja obrva neće biti sigurno ;) ;) :)

      Izbriši
  16. Heej, kad bi mogla odraditi recenziju omiljenih hidrokolor absolute ruževa jer želim na akciji kupiti neki, zasad imam Tender mauve... :)

    OdgovoriIzbriši
  17. baš su divni, rich merlot, radiant raisin i coffe creme bih rado nosila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto novog troška za tebe, ups :) hehehe :)

      Izbriši
  18. Svakako bi probala onaj sa reklame za te ruževe, je li to Pink Renewal?

    Predivan je..

    OdgovoriIzbriši