Trenutni favoriti - sjenila + swatchevi

11:26




Pozdrav dame,

danas imam za vas još jedan fave post, ovoga puta u pitanju su sjenila, pokazati ću vam svoja omiljena sjenila trenutno za kojima posežem stalno i koja stvarno volim.

Ja sam neutral girl all the way. Najluđe nijanse koje ćete pronaći u mojoj kolekciji sjenila su tamno zelena i tamno ljubičasta haha. U neutralnim nijansama se ugodnije osjećam, prirodnije izgledaju i bolje mi stoje.

U ovaj post nisam uključila Maybelline Color Tatto On and On Bronze jer vjerujem da vam idem na jetru s tim sjenilom već hehe, a i sebi.



NYX Nude Matte eyeshadow in Blame it on Midnight & Maybe Later - odlična mat sjenila koja su mi savršena za pregib. Savršeno su pigmentirani, nisu ni full pigmentirani ni preslabo, tako da mogu nadograđivati intenzitet kako ja želim.


NYX eyeshadow in Nude - odlična nude nijansa sa žutim podtonom ima lagani sedefasti finiš, teško mi ga je bilo uslikati jer se nijansa totalno stopi sa kožom.



L'Oreal Color Infaillible 002 Hourglass Beige - ovo je čisti pigment! hehe. Prelijepa boja šampanjca, kada uhvati svjetlost izgleda super, može se koristiti i kao highlighter na licu ukoliko ste opsjednuti highlighterima i volite uočljiv highlight.



CATRICE Absolute Eye Color sjenila u nijansama 400 My First Copperware Party & 560 I Like to Mauve it - ne znam ni kako opisati ova sjenila, 400 je bogata smeđa nijansa koja u sebi ima bakrenih i zlatnih tonova, 560 je neka frosty taupe nijansa sa srebrnim tonovima a kada uhvati svjetlost odsjaj joj je neka nježna boja lavande, stravica od sjenila. :)



CATRICE Absolute Eye Color sjenila u nijansama 350 Starlight Expresso & 340 Oops! I nude it again - 350 je mat taupe nijansa, ovo sjenilo je po mome mišljenju Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe u sjenilu. Volim ovu nijansu, s njom radim dnevne smokey eye look-ove. 340 je shimmerastija verzija NYX Nude sjenila bez toliko tog žutog podtona.



ESSENCE 3D eyeshadow in 08 Irresistible Vanilla Latte & 04 Irresistible Caramel Cream - konkretno ove 3D polovice sjenila, super pigmentirana shimmer/metallic sjenila, odlična za ovo doba godine božićnih zabava i partija.




URBAN DECAY Naked Basics paleta sjenila - ovu paletu morate imati! Prava basic paleta, sa svim nijansama koje su vam potrebe za kreiranje bilo kakvog looka na jednom mjestu.

I to su sva moja trenutno omiljena sjenila, nadam se da vam moji favoriti nisu previše dosadni jer sam vjerna svojim neutralnim nijansama :)

I recite mi kako vam se sviđa pozadina? :) Malo sam ju prilagodila ovom blagdanskom razdoblju, a i tko ne voli mali glittera? :)

Recite mi, koja su vaša omiljena sjenila, imate li neko sjenilo/paletu koju koristite baš uvijek? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

9 komentari

  1. odlicno... ja obozavm nude nijanse, i koliko god zelela da prosaram uvek se vracam na isto. odlicna ti je kolekcija, ja krenula sa prirpemom slicnog posta, pa nesto odustala. Predobra ti je kolekcija, a ja i dalje prizeljkujem ovu NAKED paletu.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam nude fazon, što kažeš, kad hoću da se "izludim" sa bojama ja iskoristim ljubičastu :D Odličan izbor senki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. u zadnje vrijeme skužila sam da osim lakova počinjem debelo gomilati i sjenila, što i nije tako loše :)
    a volim ih u svim bojama, premda većinom posežem za nekakvim neutralnim bojama... ma u biti zavisi od raspoloženja, jučer sam recimo nosila ljubičasto, danas se družim sa zelenom ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo su sjenila koje bih i ja izabrala i isto tako, najludje gdje odlutam su tamno ljubicasta i mozda bih se usudila za tamno zeleno :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo su sjenila kojih nikada nije dosta, uvijek treba još jedno koje se mrvicu razlikuje od svih prethodnih :) A tvoji favoriti su ljepotani :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne zna se koje je ljepse, nisam obratila paznju na ova essence 3D, sada hocu, Catrice sva imam i odlicna su, oko Basic pakete se jos mislim, sve mislim ma ne treba mi...:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ah, kad tad ću se ja dočepati te Urban Decay palete! :) Super post, obožavam sva sjenila koja si stavila, prirodna su, taman za dan. :)
    ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  8. Sva su sjenila definitivno po mom ukusu :D Neutralna zapravo najviše i nosim. Moram si UD kupiti ASAP.

    OdgovoriIzbriši
  9. L'orealovo sjenilo je prekrasno! Neznam kako mi je uspjelo promaci

    OdgovoriIzbriši